• Hoi allemaal, ik zoek een cover voor mijn verhaal.

    Titel:
    In het vizier

    Flaptekst:
    Noah Fauke werkt als huurmoordenaar voor zijn vader, die een groot imperium heeft opgebouwd. Wanneer Noah van zijn vader een nieuwe opdracht krijgt, gaat hij onmiddellijk aan de slag, niet wetend dat dit een opdracht is die zijn leven zal veranderen. De hulp die hij van buitenaf krijgt, is absoluut niet wat het lijkt; en wanneer hij de hijgende adem van een vijandelijke bende in zijn nek begint te voelen, raakt hij ervan overtuigd dat deze opdracht meer is dan alleen een moord. Hij wordt gedwongen te vechten voor zijn leven en dat alles terwijl zijn vader in het geheim steeds zieker wordt.

    Eisen:
    Heb ik niet.

    Grapje, ik heb wel een paar eisen, maar je bent voor een groot deel vrij om te bepalen wat je maakt.
    - Verticaal
    - Geen herkenbare gezichten
    - Maximaal één persoon/silhouet
    - Niet te veel kleur, en dan het liefst in dezelfde tinten
    - Titel erop, en in plaats van mijn username "Author Here" of "Naam hier" of iets dergelijks
    - Niet al te druk
    - De sfeer moet een beetje duister/geheimzinnig zijn

    Oké, misschien ben ik toch een beetje veeleisend. Anyway, maak er wat moois van. ^^

    Nog een ding:
    Ik ben van plan zelf een cover te gaan maken, omdat ik dat gewoon leuk vind, maar op dit moment heb ik totaal geen inspiratie. Jouw cover is dus bedoeld om mij op ideeën te brengen en er is dus geen garantie dat je cover daadwerkelijk gebruikt gaat worden.


    oi, suzy

    Ik ga even voor je kijken! :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dank je wel!


    oi, suzy

    Vandaag heb ik geen tijd, maar ik wil me er morgen wel mee bezighouden.^^


    The soul needs autumn.

    Hmm als ik tijd heb wil ik ook wel iets proberen al krijg je van de bovenstaand waarschijnlijk al prachtige covers 😊


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Idk, dit kwam in me op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben niet goed met lettertypes en plaatsing van titels, maar misschien kan je wat met deze afbeelding?


    Mhm?

    Hartstikke leuk dat jullie wat willen proberen, en wat een goede poging, AdoreDelano (: Ik wacht de rest even af!


    oi, suzy



    Iets zoals dit? c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dat is creatief gevonden, die letter I in de vorm van een pistool! Ik vind ook de duisternis wel goed passen.


    oi, suzy

    Thanks!
    Btw. Als je wilt dat ik iets verander, dan kan je t vragen c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]