• Heb jij altijd de ene vraag willen stellen aan een auteur? Dan is dit je kans! Voor de interviews van Qreative Minds met auteurs zijn wij namelijk op zoek naar leuke en originele vragen. Uiteraard stellen wij zelf ook vragen, maar het leek ons leuk om jullie de kans te bieden om met vragen te komen.

    Waar kan ik dan mijn vraag stellen?

    Gewoon hier in het topic en dan zorgen wij ervoor dat je vraag wordt gesteld aan een auteur.


    Physics is awesome

    Of hij met me wil trouwen.

    Het lijkt ons niet alleen leuk als jullie je vragen kwijt kunnen, maar wij (en elk geval ik) heb ze ook heel hard nodig, want ik ben niet zo goed ik gekke en interessante vragen stellen. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit vraag ik me dus werkelijk af: Als je een personage laat sterven, ben je daar dan bedroefd over (of bedenk je je enkel dat het nodig is voor het boek)? Waarom geen ander personage? Wist je van tevoren dat hij / zij zou sterven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou, denk ik, vragen op welke plek hij of zij het liefst schrijft. En hoe ze aan hun inspiratie geraken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Articuno schreef:
    Of hij met me wil trouwen.


    + waar ze hun inspiratie vandaan halen. Hoe diep ze het verhaal in hun hoofd hebben zitten, naast dat wat alles op papier staat. Hoe het hun fultime baan is geworden. Hoe ze hun doorbraak hebben gemaakt. Hoe ze een verhaal uitwerken. Hoe het proces gaat van het schrijven van het hele begin tot aan het allerlaatste einde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind alle bovenstaande vragen al heel erg goed, haha :')
    Ik zou vragen of ze hun verhaal helemaal uitstippelen voordat ze beginnen te schrijven, of gewoon zomaar beginnen te schrijven. En wat (uit hun eigen boeken) hun favoriete personage is en waarom precies.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een goede vragen stellen jullie! Als jullie er nog meer weten, laat ze dan achter, want we kunnen er nog meer gebruiken.


    Physics is awesome

    Wanneer ze begonnen met schrijven en hoe lang ze over hun eerste boek hebben gedaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoe zorg je ervoor dat je niet teveel van jezelf in je hoofdpersonage stopt?

    Dat probleem heb ik te vaak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoe krijg je inspiratie voor de verschillende personages? Wat zorgt ervoor dat je die personage zichzelf maakt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoeveel schrijf je ongeveer per dag?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hoe voel je je nadat je een verhaal hebt afgerond?


    i wanna die with you once or twice.

    Of ze ook kampen met een extreme overvloed aan ideeën voor verhalen en hoe ze daar dan mee omgaan :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Weten jullie nog meer vragen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom ging die en die dood? WHY? (Neem hier bijvoorbeeld even

    Fred
    van Harry Potter. Waarom híj? :c )

    Op welke scene ben je het meest trots en waarom?
    Welk karakter geschapen door jou vind jij het leukst?
    Met welk karakter geschapen door jou zou je de Hongerspelen niet in willen gaan?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.