• Het vorige topic was vol.

    Ik was de laatste (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je kan echt heel goed RPG'en!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jouw username en profiel zijn echt leuk!

    Oh te laat voor je.

    Nou ik vind dat je het heel goed doet als jongste Mod en dat je bewezen hebt dat leeftijd niet uitmaakt :)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 12:55 ]

    Lilly, jij bent gewoon heel aardig en lief en je hebt echt heel veel schrijftalent. Ook denk ik dat een boel mensen (waaronder ikzelf) goed kunnen leren van hoe positief jij doet over andere mensen en tegenover andere mensen. Alleen al dat jij staat voor het glimlach geven op iemands gezicht, maakt je een heel mooi persoon, vind ik. (:


    i wanna die with you once or twice.

    je usernames zijn bae
    je schrijfsels zijn bae
    je gedichten zijn bae
    je profielfoto is bae
    je profiel is bae
    ALLES IS ZO BAE UGH


    Heaven is a place that we all have

    De quiz die je maakte (Word jij onze nieuwe Servische kok?) is echt origineel en leuk bedacht. Wel nogal moeilijk tho.

    Ik kan niet geloven dat je nog maar twee weken geleden gekomen bent op Q! Je voelt als een bekende, dat is zeker een compliment!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil je enorm bedanken voor het compliment Mare maar jij bent anders ook niet slecht hoor!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je profielfoto is mooi


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Het is echt goed dat je al meteen zo actief bent.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    jij bent een mopshond en nja vanzelfsprekendheid


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind zowel je username als je echte naam echt onwijs mooi! Ook kom je echt onwijs lief op me over hier op Q. It's nice to see you arround. ^^

    Te laat.

    @Addie
    Jij! Ik had niet door dat jij jij was tot ik even ging spieken wie jij was! :'D But still, you're damn awesome. Never change. ^^

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 19:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil even zeggen dat ik je niet echt spreek, maar je bent altijd aardig en sociaal. Je weet altijd iemand een opkikker te geven en dat vind ik onwijs mooi aan je (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil even zeggen dat je sig en profiel echt heel leuk zijn!

    Jij bent echt heel leuk Lilly ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent altijd zo enthousiast over dingen en stopt er tijd en aandacht in!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.