• Ik heb ruim twee uur geprobeerd een topic tekst te typen. Net zoals dat ik telkens een poging doe een antwoord te formuleren op iedereens vragen wat er aan de hand is of iedere soort gelijke vraag. Ik faal hier echter volkomen in. Wanneer gevraagd wordt wat er is, barst ik in tranen uit. Woorden ontglippen mij en plotseling lijkt het alsof ik nooit heb kunnen schrijven of spreken. Dergelijke gevoelens kan ik immers enkel uiten door middel van karakters uit verhalen. Zij geven de pijn die ik in mij voel een vorm wanneer zinnen deze niet kunnen formuleren. Nooit de daadwerkelijke impact kunnen dragen. Ik ben op. Ik heb de afgelopen twee dagen in bed gespendeerd en amper iets kunnen doen. Ik slaap slecht, maar mijn nachtmerries schetsen en uitleggen om zo begrip te creëren kan ik niet. Het is één vage vermoeiende blur. Ik ben één vage vermoeiende blur geworden.

    Ik ben naar de dokter geweest gisteren. Er is geconstateerd dat ik ofwel dusdanig veel heb meegemaakt en dit niet verwerkt heb de afgelopen jaren dat dit mij nu volledig opslokt in een donker zwart gat ofwel ik depressief ben. Dus rouwverwerking of de ziekte depressie. In de komende periode gaat een psychologe vaststellen welk van de twee het is, zodat de dokter kan vaststellen of ik medicatie nodig heb.

    Dus dat is er en omdat Quizlet niet bijdraagt aan het wegwerken van nare emoties en ze soms juist enkel triggert, ben ik inactief gegaan en nu enkel nog online voor de Ilvermorny wedstrijd en het Word War topic. Het spijt mij dat ik de dingen niet goed kan uitleggen en er niet goed over kan praten. Het spijt mij dat de vragen mij dicht laten klappen en op het moment enkel panisch en verdrietig maken. Het spijt mij dat ik niet kan zeggen dat alles goed gaat, zodat mogelijke zorgen verdwijnen. Het spijt mij dat een kleine ondoordachte verwoording die helemaal misschien niet zo bedoeld was voor mij een klap in het gezicht kan zijn en ik dit nu dus koste wat het kost even moet vermeiden.

    Ik hoef geen medelijden en de optie er met mensen over te praten is ook niet nodig. Dit topic is enkel voor degenen die vroegen of er iets aan de hand was en op wie ik niet goed kan antwoorden.

    Update: Ik heb blijkbaar Pfeiffer en daarnaast zijn ze nu aan het onderzoeken hoe zwaar de depressie is en in hoeverre ik medicatie nodig heb. De gesprekken helpen goed en er zit vooruitgang in. Quizlet maakt het echter nog steeds enkel erger. Ik ging vandaag kijken hoe het Word War topic ervoor stond, want ik heb deze maand meer vrij en wat ik daar zag... well laten we zeggen dat mijn vrij fragile emotionele staat dat soort shit niet bepaald goed kan handelen, wat natuurlijk volkomen aan mij ligt. Anyway, ik zal geen word war topics meer openen als dat jullie wens is en jullie hoeven mij denk ik ook niet terug te verwachten.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 12:07 ]


    Happy Birthday my Potter!



    You know we are here for you <3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Update: Ik heb blijkbaar Pfeiffer en daarnaast zijn ze nu aan het onderzoeken hoe zwaar de depressie is en in hoeverre ik medicatie nodig heb. De gesprekken helpen goed en er zit vooruitgang in. Quizlet maakt het echter nog steeds enkel erger. Ik ging vandaag kijken hoe het Word War topic ervoor stond, want ik heb deze maand meer vrij en wat ik daar zag... well laten we zeggen dat mijn vrij fragile emotionele staat dat soort shit niet bepaald goed kan handelen, wat natuurlijk volkomen aan mij ligt. Anyway, ik zal geen word war topics meer openen als dat jullie wens is en jullie hoeven mij denk ik ook niet terug te verwachten.


    Happy Birthday my Potter!

    Hey, goed te horen dat er toch wat vooruitgang zit in de behandeling en diagnose. Dat moet toch ook al weer wat rust geven. Daarnaast wil ik enkel zeggen dat je je niet moet laten neerhalen door dat soort reacties/mededelingen. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pfeiffer....tja dat klinkt wel logisch gezien je zo moe bent. Maar wauw dat is echt heel vervelend en zeker in combinatie met een depresie, ik hoop oprecht dat je er je doorheen weet te worstelen <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dreadful schreef:
    Wat onzettend vervelend om dit te lezen, Anna. Hoewel ik je niet persoonlijk ken, weet ik hoe verschrikkelijk het is om je zo te voelen. Soms kun je niet praten, schreeuwen of huilen, soms kun je gewoon alleen even "bestaan", met een kloppend hart en een ademend lichaam, verder niks. Ik zou graag willen zeggen dat het snel weer beter gaat, maar dat is een leugen. Soms duurt het heel lang (veel langer dan je zou willen), maar uiteindelijk voel je je beter, meisje. Het is een lange en pijnlijke weg, maar bewandel hem stapje voor stapje. Neem alle tijd die je nodig hebt en wees lief voor jezelf!

    You have all the weapons you need, now fight.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goldstein schreef:
    Update: Ik heb blijkbaar Pfeiffer en daarnaast zijn ze nu aan het onderzoeken hoe zwaar de depressie is en in hoeverre ik medicatie nodig heb. De gesprekken helpen goed en er zit vooruitgang in. Quizlet maakt het echter nog steeds enkel erger. Ik ging vandaag kijken hoe het Word War topic ervoor stond, want ik heb deze maand meer vrij en wat ik daar zag... well laten we zeggen dat mijn vrij fragile emotionele staat dat soort shit niet bepaald goed kan handelen, wat natuurlijk volkomen aan mij ligt. Anyway, ik zal geen word war topics meer openen als dat jullie wens is en jullie hoeven mij denk ik ook niet terug te verwachten.


    Heel veel knuffels!

    En jammer dat het wordwar topic niet meer zo lukte, maar (hoe moeilijk het ook is) je moet niets van die reacties aantrekken.

    Het was jouw kindje en het is heel lastig als je er geen tijd voor hebt, die wel van je verlangd wordt. En al helemaal als het wordt overgenomen. Als je ooit puf en zin hebt om terug te komen, dan weet ik zeker dat je helemaal welkom bent. Niet alleen in het wordwar topic, maar op heel Q.

    Voor nu aan jezelf denken en doen wat goed is voor jou! Ik wens je heel veel sterkte en succes!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aaah wat rot dat er ook nog Pfeiffer bij komt, al verklaart dat misschien ook wel het een en ander?
    Fijn dat de gesprekken helpen en dat er wat vooruitgang in zit. (:

    Ik zag in het nieuwe topic van de wordwar trouwens maar één berichtje van iemand die zich afvroeg of er nog wat met het topic gedaan zou worden. Wellicht dat diegene niet wist dat het niet zo lekker met je gaat? Zou me daar niet zo veel van aantrekken, hoor. :Y)

    Nvm, ik zag het nu ook in het andere topic. :/

    *hugs!*

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.