• Ik heb al een paar weken lang een probleem. Elke keer dat ik op een creatie reageer, krijg ik de inlogpagina te zien, met de melding 'Voor deze functie moet je ingelogd zijn!'. Ik dacht de eerste keren dat er gewoon een probleem met Q was, logde dus braafjes weer in en stuurde mijn reactie opnieuw, maar steeds weer kreeg ik het inlogscherm voor me.
    In de eerste instantie vond ik dit niet zo'n groot probleem, maar nu begint het me echt te hinderen. Ik vind het fijn om mijn waardering voor andermans creaties te uiten en dit kan ik nu niet meer doen - naar iemand's profiel gaan om te reageren op hun creatie is ook zo omslachtig en maakt me ongemakkelijk. Ik zou het fijn vinden als dit probleem verholpen wordt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Heb je dit op de desktopversie of de mobiele versie?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Heb je dit op de desktopversie of de mobiele versie?

    De desktopversie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hmm, bij mij lukt het wel.

    Ik weet niet wat het zou moeten zijn! Sorry! Succes!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben soms ook opeens uitgelogd, maar niet op specifieke momenten. Dat terwijl ik op 'altijd ingelogd' sta, erg vreemd, maar heb er persoonlijk dus minder hinder van dan jij met je specifieke uitlog momenten ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb dit een keer eerder voorbij zien komen, maar kan zo snel dat topic niet vinden.

    ik had dat ook eens en toen heb ik mijn cookies en history verwijderd

    ik geloof ook dat ik van webbrowser ben veranderd maar na een tijd ging het wel weg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    ik had dat ook eens en toen heb ik mijn cookies en history verwijderd

    ik geloof ook dat ik van webbrowser ben veranderd maar na een tijd ging het wel weg

    Ah, dan ga ik ook even mijn cookies en history verwijderen. Ik hoop dat het helpt en dat ik niet van browser hoef te switchen, want chrome is mijn baby


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb het even getest bij een story en hij doet het weer!! thanks Qing en thanks de rest voor het meedenken


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik zet een slotje op dit topic, omdat het probleem opgelost is! ^^


    What would Emma do?