• [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 0:58 ]

    Is Harry een fucking klojo


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    IK WIL NIET NAAR SCHOOL


    Ik voel je. Ik moet zo werken en het is veel te vroeg om wakker te zijn. Al is school nog erger.


    "Family don’t end in blood”

    Vanavond ga ik ook weer lijstjes proberen te maken. Hopelijk kan ik ze dit keer wel gewoon opslaan :')


    "Family don’t end in blood”

    ik heb geen kleeeeeeeeeren


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Moreid schreef:
    (...)

    Ik voel je. Ik moet zo werken en het is veel te vroeg om wakker te zijn. Al is school nog erger.

    Ugh werk is ook vreselijk.Gelukkig is het nu niet meer donker, want dan kon ik echt niet meer leven


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    tbh ik heb ook 10 minuten om me aan te kleden, gezicht te wassen, eten te pakken, schoenen en jas enzo aandoen, tanden poetsen dus ik ga sowieso te laat komen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik heb geen kleeeeeeeeeren


    Dat is altijd zo'n struggle 's ochtends als je naar school moet ashdjcjd


    "Family don’t end in blood”

    Kogane schreef:
    tbh ik heb ook 10 minuten om me aan te kleden, gezicht te wassen, eten te pakken, schoenen en jas enzo aandoen, tanden poetsen dus ik ga sowieso te laat komen


    Succes oef :c


    "Family don’t end in blood”

    ik was maar 6 minuten te laat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    (baby)


    Danmarks Dynamite.

    Benoist schreef:
    (baby)


    :8


    "Family don’t end in blood”

    ik ben zo moe


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik ging net aan iemand vragen of ik hem mocht interviewen maar martina ging achterop en de lift is op slot gezet en nu ben ik echt dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik ben zo moe


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    LIEKE JOUW ICON IS DE LEEF TBH


    (wbw)
    Ik ga 'm zo wel veranderen tbh bc I found a bae one. Hopen dat die ook bae staat. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    Vanavond ga ik ook weer lijstjes proberen te maken. Hopelijk kan ik ze dit keer wel gewoon opslaan :')


    Had je gelezen wat ik de vorige keer had geschreven tho? :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you