• Het wordt tijd voor een nieuwe poging. De vorige meeting (een jaar of langer geleden) lukte niet echt. Maar laatste sprak ik met iemand die ook een meeting in Leuven wilde organiseren, en ik zie dat er nog meer mensen hier op de KU Leuven zitten, of gewoon algemeen in België wonen.
    Vandaar, een meeting in Leuven. Om zowel alle studenten als alle andere mensen bijeen te krijgen, leek het mij handig om deze meeting op een zondagmiddag te doen. Het enigste punt is echter dat Leuven een vrij saaie stad is, waar op zondag bijna niets te doen is. Dus iedereen die ideeën heeft, laat maar komen!
    Dus, wie durft te komen? :Y)

    Naam:
    Leeftijd:
    Reist vanuit:

    Gegadigden
    *Patholoog/Manon - 21 - Maastricht/Leuven
    *Crewbie/Naomi - 18 - Rotterdam
    *Mabel/Liesje - 20 - Leuven
    *Debbaut/Jarne - 18 - Antwerpen
    *Agree/Felicia - 21 - Mechelen
    *Goud/Qing - 17 - Mechelen
    *Footloose/Sylvie - 22 - Sint-Truiden
    *Eraser/Leah - 16 - Zottegem of omstreken

    De doodle


    -Om de datum te bepalen zal ik een link van een doodle in het topic plaatsen zodra er zich al wat mensen hebben aangemeld. Het zal in ieder geval niet later zijn dan half mei, want vanaf dan begint het drukker te worden met deadlines en examen. En uiteraard zal het niet tijdens de paasvakantie (of Pasen) vallen, tenzij dat jullie dat graag hebben.
    -Voor iedereen uit Nederland die graag wilt komen: het is ca. 1u15 reizen vanaf Maastricht en ca. 2u11 vanaf Rotterdam centraal.
    -Ik zet gewoon iedereen onder één lijst, en dan kijk je zelf maar of je komt, of dat je je later alsnog afmeldt.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 19:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil komen als het lukt qua datum *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Liesje
    Leeftijd: 20 jaar
    Reist vanuit: Leuven (x Ik woon hier ;D

    Ik weet alleen niet of ik ook echt ga kunnen komen ivm school, want ik studeer wel in Mechelen.


    Mhm?

    Ik zou ook graag willen komen!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Felicia
    Leeftijd: 21
    Reist vanuit: Mechelen

    Ik zal komen of niet afhankelijk van de datum c:


    What would Emma do?

    check

    qing, 17, mechelen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hangt wel van de datum af, maar goed.

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 22
    Reist vanuit: Sint-Truiden


    16 - 09 - '17

    als ik kan komen kom ik
    leah, 16, zottegem of omstreken


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Crewbie schreef:
    Ik wil komen als het lukt qua datum *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bayley > Footloose


    16 - 09 - '17

    Tadaa, de doodle staat in de beginpost. Als jullie kunnen invullen wanneer jullie beschikbaar zijn, zou dat prettig zijn. ^^ Ik weet dat het niet veel data zijn, maar ik heb de zondagen voor en tijdens de paasvakantie eruit gelaten, net zoals Pasen zelf. + ik heb maandag 1 mei toegevoegd, want dan heeft toch iedereen vrij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hey, ik zie dat diegene die al hebben opgegeven via de doodle niet echt op de opgegeven datums kunnen. Willen jullie het misschien uitstellen tot september/oktober?
    En zijn er nog ideeën om te doen in Leuven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is net de periode dat ik met shows zit, anders was ik graag gekomen!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naar mij moet je niet kijken. Ik ben altijd druk. Ik kom als ik kan. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Naar mij moet je niet kijken. Ik ben altijd druk. Ik kom als ik kan. ^^


    Mhm?

    Ik ben die persoon die eerst wou organiseren maar door wat troubles is het me nooit gelukt. Nu is zondag een moeilijke dag voor mij, maar ik kan sommige data wel en anders zeg ik wel dat ik afwezig ben op mijn jeugdbeweging, want ik zou graag naar de meeting komen als ik kan ^^

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 14:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque