• QIIIIIIIIIING, happy birthday to you. Hiepiepiep, hoera! Hiepiepiep, hoera! Hiepiepiep, hoera! B-R-A-V-O — BRAVO! B-I-J-Z — sorry, ik stop al hahaha.
    Onze teergeliefde, nu zeventienjarige, Qing/Goud is vandaag jarig en dat moet goed gevierd worden! Met onder andere taart, cadeautjes en hele lieve wensen. <3




    Liebe, liebe Qing

    Mijn Duits trekt op geen kloten dus mijn excuses als ik zelfs in deze drie woorden naamvalsfouten gemaakt heb. Ik hoop dat de post z'n werk gedaan heeft, want dan heb je ook mijn hele expliqué, volledige verjaardagswensen en m'n liefdesbetuigingen voor je (oké lol sorry, maar toch heel veel liefde <3). Ik hoop dat je een fantastische dag hebt (gehad). Je wordt maar één keer zeventien (en maar één keer achttien, negentien, zeventig en 85 (hopelijk), maar dat geeft je niet minder recht om goed te feesten), dus feest er goed op, drink er goed op, eet er goed cake op en doe lekker alles waar je zin in hebt, want dit is jouw dag. Luv u. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    O, normaal kijk ik elke dag bij 'vandaag jarig' en feliciteer sommige mensen. Nu ben ik zelfs een crewlid vergeten! Als nog, Hartelijk gefeliciteerd, Qing!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd Qingie! *O*


    Nogmaals gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nonpluvius schreef:
    O, normaal kijk ik elke dag bij 'vandaag jarig' en feliciteer sommige mensen. Nu ben ik zelfs een crewlid vergeten! Als nog, Hartelijk gefeliciteerd, Qing!


    Dat is echt fuking lief en schattig

    Gefeliciteerd Qing!!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd! 🎉🎉


    chaos makes the muse

    Yess (fish)
    GEFELICITEERD QING!!!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd!!!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Gefeliciteerd!


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Gefeliciteerd!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd!

    Happy birthdaaay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAPPY BIRTHDAAAY *O**O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd Qing! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne verjaardag Qing!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.