• Jullie weten allemaal dat ik gister gebroken was, en nog steeds ben. Dus zo dom als ik ben, ga ik paracetamollen(of hoe je dat ook mag schrijven $: ) in nemen, gewoon 6 achter elkaar. Ik was roekeloos bezig, het was echt eng. En na de 6e kon ik mij gelukkig nog wel stop zetten, en mij realiseren wat ik gedaan had, maar ik schrok zo van mij zelf. Dat ik daar tot in staat was. Ik had dus ook best wel erge spijt, en heb maar 4 uur geslapen. Ik heb de hele nacht zitten woelen, en zo. Ik was vet duizelig, en vandaag nog steeds. Het was echt gewoon... eng. En nu heb ik nog steeds buikpijn, maar dat is mijn eigen schuld.

    Dank je wel dat jullie mijn gezeik wouden aanhoren ;a

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 16:26 ]

    Dat heb ik laatst ook gedaan. Was geen succes. Ik voelde me er alleen maar meer beroerder van. Ik zag alles dubbel enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Dat heb ik laatst ook gedaan. Was geen succes. Ik voelde me er alleen maar meer beroerder van. Ik zag alles dubbel enzo.

    Ja, ik zag dingen gelukkig nog net niet dubbel.

    hh

    o0, waar haalde je dat in je hoofd? 'k weet niet wat er gisteren met je was, maar je gaat het toch niet meer doen hé? Al heb ik zelf ook al iets doms gedaan ~ maar doe dat gewoon echt nooit meer oké?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 17:00 ]

    Holy shit. ._.
    Ik vind dit een beetje eng..
    Maar je weet toch wel dat die jongen jou niet waard is? (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mongool O.O
    We willen niet dat je jezelf gaat vergiftigen hoooooor. Niet meer doen, anders kom ik je maag persoonlijk leegspoelen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Mongool O.O
    We willen niet dat je jezelf gaat vergiftigen hoooooor. Niet meer doen, anders kom ik je maag persoonlijk leegspoelen.
    En ik kom helpen -kijkt heel eng-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet hoe het voelt, en ik ken het schuld gevoel. Veel sterkte en echt nooit meer doen!


    -

    Omgg o.O Das veels te veel!
    Gelukkig wist je wel wat je aan et doen was


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Conspiracy schreef:
    o0, waar haalde je dat in je hoofd? 'k weet niet wat er gisteren met je was, maar je gaat het toch niet meer doen hé? Al heb ik zelf ook al iets doms gedaan ~ maar doe dat gewoon echt nooit meer oké?

    Doe ik. Ik heb mijn les wel geleerd.
    @Dealer:
    Eerlijk? Nee. $:
    @Nikki&Kirsten:
    Ik word al bang!

    Je mag heel blij zijn dat je realiseerde dat je fout bezig was.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    EvaaDINOSAUR schreef:
    Je mag heel blij zijn dat je realiseerde dat je fout bezig was.

    Ja, daar ben ik ook heel blij mee.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Doe ik. Ik heb mijn les wel geleerd.
    @Dealer:
    Eerlijk? Nee. $:
    @Nikki&Kirsten:
    Ik word al bang!
    Goedzo! Potverdrie dubbeltjes. Nikki en ik zijn samen namelijk heeel erg eng.

    Ik hoop dat je je nu al wat beter voelt meissie <3(flower).

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dude, blij dat je realiseerde dat het niet goed was wat je deed.


    We can only learn to love by loving.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Goedzo! Potverdrie dubbeltjes. Nikki en ik zijn samen namelijk heeel erg eng.

    Ik hoop dat je je nu al wat beter voelt meissie <3(flower).

    xx.

    Ja, haha het gekke gestoorde team.
    Ja, het gaat al steeds wat beter. Het leven gaat door, en probeer verder te leven. Maar toen ik hem vandaag zag gingen er wel steken door mijn hart. En zo lief als Renée was, ging ze hem heel boos aankijken. En aan mijn vriendinnen aan wie ik het vertelde wouden hem wel vermoorden. Dat deed mij stiekem ook goed. =3