• The Selection
    In een paleis vol rivalen
    Kan er maar één zijn hart winnen


    Voor 35 meisjes is de Selectie dé kans op een beter leven. Deelname biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te wedijveren om het hart van prins Ambrose. Zo kunnen ze ontsnappen aan het armoedige kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour, avondjurken en mooie juwelen.
    ~ In deze roleplay hebben Koning Clarkson en Koningin Amberly twee zonen omdat de miskraam voor de geboorte van Prins Maxon nooit heeft plaatsgevonden.
    ~ Deze RPG is gebaseerd op de Selectie-trilogie van Kiera Cass en Koning Clarkson, Koningn Amberly, Prins Maxon en natuurlijk de verhaallijn behoren haar toe.

    ROLLEN
    Selectiedeelneemsters ♕ Lijfwachten ♕ Dienstmeisjes
    INVULLIJST SELECTIEDEELNEEMSTERS
    ~ Sephilian Bonshire ♕ Kaste: 5 ♕ Waverly ♕ FC: Julia Maddon ♕ Melancholic
    ~ Felicia Rosé Quinn ♕ Kaste: 2 ♕ Likely ♕ FC: Freya Tingley ♕ Stormfly
    ~ Hayden Isabelle Turner ♕ Kaste: 7 ♕ Belcourt ♕ FC: Marina Nery ♕ Atarau
    ~ Abigail Thorpe ♕ Kaste: 3 ♕ Columbia ♕ FC: Daria Sidorchuk ♕ Katerina
    ~ Scarlett Diana Chadwick ♕ Kaste: 4 ♕ Carolina ♕ FC: Adelaide Kane ♕ Coronam
    ~ Evalyn Rosaleen Lockwood ♕ Kaste: 6 ♕Paloma ♕ FC: Ella Lentini ♕Footloose
    ~ Teagan Eleanora Fortier ♕ Kaste: 4 ♕ Denbeigh ♕FC: Gemma Ward ♕Pebble
    ~ Nova Talulah Sequoia ♕ Kaste: ? ♕ Bonita ♕ FC: Malavika Mohanan ♕ Ochtendzon
    ~ Peyton Hazel Lópèz ♕ Kaste: 3 ♕ Dakota ♕ FC: Dove Cameron ♕ Hypergraphia
    Naam:
    Leeftijd:
          Tussen de zestien en de twintig
    Kaste + beroep:
          Note: probeer een zo groot mogelijke scala aan kasten de creëren en het liefst geen achten.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Provincie:
    Extra:

    INVULLIJSTJE LIJFWACHTEN
    ~ Collin Ace Phelan ♕ Kaste: 7/2 ♕ Aniketos
    ~ CuteWolfie
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste + beroep:
          Graag je oude kaste invullen voordat je in het leger kwam en een twee werd.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra:

    INVULLIJSTJE DIENSMEISJES
    ~ Lichelle Celine Ewart ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Miranda Kerr ♕Aniketos
    ~ Fenny Ave Demstir ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Elle Fanning ♕ CuteWolfie
    ~ Viktoriya Henderson♕Kaste: 6 ♕ FC: ♕ Holland Roden ♕ Trishanakru
    ~ Julie Sarah Collins ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Emma Watson ♕Stormfly
    ~ Elizabeth Jade Jones ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Lily James ♕ Grimmlove
    ~ Suri Nysa Pearseon ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Sophie Turner ♕ _InsideFire_
    ~ Amanda Senna Allonia ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Gabriella Wilde ♕ Sprouse
    ~ Nathalia Kamber Mercury ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Raina Hein ♕Aniketos
    ~ Maelynn Candice Dallas ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Im Nana ♕ Aniketos
    ~ Hannah Feyre Drew ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Barbara Palvin ♕ Aniketos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste: 6
    Relaties:
    Toegewezen Deelneemster:
    Geschiedenis:
          Hier graag aangeven hoe je in het paleis bent komen werken.
    Extra:




    ☞ Belangrijk!!! ☜
    Graag even doorlezen

    PROVINCIES VAN ILLEA
    ~Hansport
    ~ Waverly II Melancholic
    ~ Zuni
    ~ Paloma II Footloose
    ~ Clermont
    ~ Tammins
    ~ Sonage
    ~ Dakota II Hypergraphia
    ~ Columbia II Katernia
    ~ Sota
    ~ Allens
    ~ Likely II Stormfly
    ~ Atlin
    ~ Hundson
    ~ Honduragua
    ~ Sumner
    ~ Labrador
    ~ Fennley
    ~ Bankston
    ~ Whites
    ~ Bonita II Ochtendzon
    ~ Angeles
    ~ Midston
    ~ Belcourt II Atarau
    ~ St. George
    ~ Panama
    ~ Denbeigh II Pebble
    ~ Calgary
    ~ Baffin
    ~ Ottaro
    ~ Lakedon
    ~ Yukon
    ~ Kent
    ~ Dominca
    ~ Carolina II Coronam
    Doorstreept betekent bezet
    Blauw betekent gereserveerd
    KASTEOVERZICHT
    Dit overzicht is bedoeld om je een globale indruk te geven.
    Een: leden van het koninklijk huis en de geestelijkheid.
    Twee: alle celebrity’s, bijvoorbeeld artiesten die je op MTV ziet, beroepsatleten, acteurs en modellen. Ook politici en alle officieren van diensten waarvoor in Illea dienstplicht bestaat, zoals politie, leger, brandweer en beveiliging, worden in deze kaste ingedeeld.
    Drie: alle typen onderwijzers, filosofen, wetenschappers op alle gebieden, artsen, dierenartsen, tandartsen, architecten, bibliothecarissen, ingenieurs, therapeuten en psychologen, filmregisseurs, muziekproducenten en advocaten.
    Vier: agrariërs met een eigen bedrijf, juweliers, makelaars, assurantiemakelaars, chef-koks, projectmanagers in de bouw en eigenaren van bedrijven/panden zoals restaurants, winkels en hotels.
    Vijf: klassiek geschoolde musici en zangers, alle kunstenaars, theateracteurs, dansers en alle soorten circusartiesten.
    Zes: secretarissen, bedienend personeel, naaisters, huishoudsters, winkelpersoneel, koks en chauffeurs.
    Zeven: hoveniers, bouwvakkers, landarbeiders, reinigers van goten en zwembaden, vrijwel iedereen die in de openlucht werkt.
    Acht: geestelijk of lichamelijk zieke mensen (vooral als ze niemand hebben die voor hen kan zorgen), verslaafden, weglopers en daklozen.
    KORTE REGELS VAN DE SELECTIE
    ~ Je mag het paleis niet uit eigen beweging verlaten. Daarvoor zal je de prins persoonlijk om toestemming moeten vragen. zelfs de koning en de koningin kunnen je niet dwingen het paleis te verlaten. Ze mogen de prins laten weten of ze je afwijzen, maar hij is degene die beslist of je mag blijven of vertrekken.
    ~ Je bepaalt niet zelf wanneer je contact hebt met de prins. Hij zal degene zijn die je uitnodigt voor een afspraak als hij daar behoefte toe voelt.
    ~ Je mag alleen een romantische relatie aangaan met prins Ambrose. Als je wordt betrapt op het schrijven van liefdesbrieven aan het thuisfront of op een relatie met een andere persoon binnen het paleis, wordt dat beschouwd als verraad en bestraft met de doodstraf.
    ~ Handgemeen en sabotage is verboden. Als je wordt betrapt terwijl je een andere deelnemer kwaad doet, stress bezorgt, besteelt, of wat dan ook doet om haar persoonlijke relatie met de prins te schaden, dan is het aan hem om te bepalen of hij je naar huis wilt sturen.
    ~ Verder zal je elke vrijdag aanwezig zijn bij de uitzending van het IRT-nieuws. Van tijd tot tijd, maar altijd met aankondiging vooraf, zullen er camera’s of fotografen in het paleis zijn, die je beleeft dient te bejegenen en die je zult toestaan je relatie met de prins vast te leggen.
    ~ Mocht je doordringen tot de top tien, dan treed je toe tot de Elite. Zodra je die status bereikt, word je geacht dat je de dagelijkse gang van zaken en verplichtingen aan het hof eigen maakt. Het is niet toegestaan je daarin te verdiepen voor het zover is.
    ~ Als je de eindstreep haalt, dan trouw je met prins Ambrose en word je de gekroonde prinses van Illea.

    ”Break my heart.
    Break it a thousand times if you like.
    It was only ever yours to break anyway.”



    TOPICS
    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC



    REGELS RPG
    ♕ Het gaat er natuurlijk om wie er als laatste overblijft en met de prins mag trouwen.
    ♕ Net als in het boek mag alleen de prins contact met je zoeken. Als hij besluit om je uit te nodigen voor een afspraakje, doet hij dat via een bericht die je dienstmeisje bij je aflevert.
    ♕ Dates gaan over het algemeen via pb’s. Zo hou je het toch spannend en kan je personage zelf beslissen of ze haar relatie geheim wil houden of ontzettend overdrijven.
    ♕ De prins wordt uitsluitend door mij gespeeld, hetzelfde geldt voor de koning en koningin.
    ♕ Topics worden alleen door mij of Silvia aangemaakt.
    ♕ Evenementen worden om de zoveel tijd georganiseerd waarna er meestal een afvalronde volgt. En als jullie ergens vastlopen, stuur dan gewoon een bericht naar _Silvia_ die staat te popelen om je te helpen.
    ♕ Geen ruzie, behalve in het RPG zelf.
    ♕ Als je twee weken niet reageert, dan stuur ik een bericht in je gastenboek. Als ik één week daarna nog niets van je gehoord heb, dan moet ik helaas je personage naar huis sturen. Tenzij je een goede reden hebt, natuurlijk!
    ♕ Er is geen minimaal aantal woorden omdat ik er begrip voor heb als je het een keertje te druk hebt, maar toch moet reageren.
    ♕ Ik maak een aparte topic aan voor dienstmeisjes en lijfwachten onder elkaar. Daar mogen geen Selectiedeelneemsters een abo op nemen. Tenzij je een dienstmeisje/lijfwacht en Selectiedeelneemster bent.
    ♕ Maximaal 3 personages.
    ♕ Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ♕ Je mag maar één Selectiedeelneemster spelen.
    ♕ Graag bij een reservatie van een deelneemster, de stad van je keuze vermelden!
    ♕ Vooral veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 7:55 ]


    I have seen my own sun darkened

    Mag ik een deelneemster uit Carolina? Het duurt misschien langer voor ik haar heb ingevuld, want momenteel heb ik het erg druk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, mag ik er wel een creatieve invulling aan geven want ik vond Maxon niet zo geweldig in het boek.


    Tuurlijk, ga je gang! Maar houdt wel in de gaten dat Maxon jonger is dan Ambrose XD
    Als je Maxoon nog steeds wilt zijn, geef het dan zo snel mogelijk door want dan kan ik de topic aanpassen!
    (A)


    I have seen my own sun darkened

    Coronam schreef:
    Mag ik een deelneemster uit Carolina? Het duurt misschien langer voor ik haar heb ingevuld, want momenteel heb ik het erg druk.


    Natuurlijk!
    Ik ga je er meteen bij zetten!


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Tuurlijk, ga je gang! Maar houdt wel in de gaten dat Maxon jonger is dan Ambrose XD
    Als je Maxoon nog steeds wilt zijn, geef het dan zo snel mogelijk door want dan kan ik de topic aanpassen!
    (A)


    Yes dat is prima :'D Dan wil ik hem graag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Collin Ace Phelan
    ”Col”

    I will go anywhere as long as it is forward



    • Leeftijd •
    Hij is 17 jaar en zag het levenslicht op 13 maart.
    Hierdoor is zijn sterrenbeeld Pisces.

    • Kaste •
    Voordat hij op zijn zeventiende een oproep kreeg, was zijn kaste een 7 en hakte hij hout om zijn geld te verdienen.

    • Innerlijk •
    ➳ Verlegen
    ➳ Nadenkend
    ➳ Hardwerkend
    ➳ Onzelfzuchtig
    ➳ Lief
    ➳ Energiek
    ➳ Onbevooroordeeld
    ➳ Royaal
    ➳ Eerlijk

    • Uiterlijk •
    Faceclaim: Colton Haynes

    ➳ Donker blond haar
    ➳ Groene ogen
    ➳ Lichte sproetjes
    ➳ Vierkante kaaklijn
    ➳ Gewicht: 78 kilogram
    ➳ Lengte: 1,89
    ➳ Stem: zachte stem, met een lage donkere klank

    • Geschiedenis/Relaties •
    ➳ Moeder: Meghan Phelan
    ➳ Vader: Thomas Phelan
    ➳ Broertje: Garroth Phelan
    ➳ Broertje: Kaden Phelan
    ➳ Zusje: Phelia Phelan
    ➳ Broertje: Linden Phelan
    ➳ Zusje: Amber Phelan
    Collin is de oudste zoon van de familie Phelan. Als tweede komt de tweeling Garroth en Kaden, daarna Phelia en Linden en als laatste de baby Amber. Doordat zijn familie geen geld had om hem de dienstplicht af te kopen. Zijn ouders waren er kapot van toen hij moest vertrekken omdat ze de hardwerkende, optimistische kostwinner van het gezin kwijt waren.
    In het paleis had hij zich al snel aangepast aan de regels en de routine van het leger. Hij vond het fijn om duidelijke structuur te hebben en zeker te weten wanneer hij kan eten. Natuurlijk mist hij zijn familie wel. Zijn broertjes waarmee hij altijd stoeide en zijn zusje die altijd met zijn haar speelde. Ook vindt hij het verschrikkelijk om Amber niet te zien opgroeien.
    ➳ Wie wil? (A)

    • Extra•
    ➳ He smiles a lot
    ➳ Hij is goed met kinderen, vooral om zijn hoeveelheid broertjes en zusjes
    ➳ Hij maakt heel vaan grapjes over zichzelf en heeft altijd wel een leuk verhaal te vertellen om je weer op te vrolijken
    ➳ Hij heeft een zwak voor dieren en cupcakes

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 16:52 ]


    I have seen my own sun darkened

    Sempre schreef:
    (...)

    Yes dat is prima :'D Dan wil ik hem graag


    Oké, dan ga ik je erbij zetten!


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Je mag ze allebei, maar ik deel je deel je dan wel in bij een andere deelneemster dan jezelf. Tussen haakjes, ik deel de dienstmeisjes bij de deelneemsters in wanneer we gaan beginnen met de RPG. Ook wil ik graag proberen om één/twee dienstmeisje per deelneemster voor elkaar te krijgen.
    Ik kan niet wachten om te beginnen!


    Ik wil liever één rol, haha. Zet me anders maar ergens waar je nog iemand nodig hebt of zo.


    16 - 09 - '17

    Mag ik ook een dienstmeisje??

          Sephilian       Bonshire
    Her eyes and words are so icy
    Oh but she burns
    Like rum on the fire


    • Naam
    Sephilian Bonshire

    Sephilian / (se-fil-lian) / wisdom

    Sephilian wordt door de mensen om haar heen vaak Seph genoemd, een enkeling noemt haar Phee.


    • Leeftijd
    18 — juli, 12



    • Kaste & Beroep
    5

    Seph is een kunstzinnige ziel, die door haar muzikale moeder zowel het spelen van de viool tot zich mag rekenen als de artistieke vingers van haar vader.
    Ze verdiend haar geld met het schilderen van haar kijk op de wereld, en op andere mensen, of het bespelen van de viool op drukbezochte plaatsen.
    Geld heeft voor haar nooit een rol gespeeld, de liefde voor en van de schone kunsten maakte altijd dat ze niets liever wilde zijn.



    • Innerlijk
    Passionate, realistic, eccentric, humble, strong, generous, smart, daring


    Sephillian is iemand die ofwel haar volledige passie ergens in stopt, of het totaal niet bekijkt. Hoewel haar blik op de wereld realistisch is en men haar niet snel voor de gek zal kunnen houden — is het niet te ontkennen dat zij een zekere vorm van dromerigheid met zich mee brengt en daarmee wat excentriek overkomt. Voor een jongedame die sterk in haar schoenen staat, is Seph een heel bescheiden persoon die vooral sterk is door haar eigen paden te volgen. Mede door haar opvoeding is zij erg vrijgevig, en past egoïsme totaal niet bij haar. Toch is zij niet tot de naïevelingen te rekenen, daar zij een gezonde dosis intelligentie heeft meegekregen. Seph staat op zichzelf en hoewel zij rekening houdt met anderen, doet ze haar eigen ding en is ze daar in uitdagend.


    • Uiterlijk
    Honeyblonde, pale, blue eyed, elegant, tall


    Sephillian is een langere jongedame, van ongeveer 176 centimeter die elegant op haar benen staat. Ze is aan de blanke kant, met heel lichtblauwe ogen die menig hart doet smelten — vooral wanneer ze je zo doordringend in zich opnemen. Tevens lacht Sephilian veel, en heeft ze van nature honingblonde lokken die ze vaak opsteekt om ze uit har gezicht te houden. Erg ijdel is Seph niet, maar ze verzorgd zichzelf wel. Vaak zijn haar vingers bedekt door houtskool of verfspetters, en draagt ze een zweem van olieverf of papier met zich mee.

    • Relaties
    textextextextext

    • Extra
    textextextext

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 20:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigail Thorpe
    I remember that dreamlike candlelight
    like a dream you can't quite place

    ❀ Leeftijd

    ✴20
    ✴ 12 Juni
    ✴ Tweelingen


    ❀ Kaste+Beroep

    ✴ Kaste: 3
    ✴ Beroep: Schooljuf


    ❀ Innerlijk

    ✴ Onafhankelijk
    ✴ Slim
    ✴ Vriendelijk
    ✴ Opent zich niet snel
    ✴ Eerlijk
    ✴ Soms wat afwezig
    ✴ Ambitieus
    ✴ Eigenwijs


    ❀ Uiterlijk+Face Claim
    ✴ Face Claim: Daria Sidorchuk
    ✴ Rood/bruin haar
    ✴ Donker bruine ogen
    ✴ Sproetjes over het gehele gezicht
    ✴ Lengte: 1.65 cm
    ✴ Gewicht: 54 kg
    ✴ Zachte hoge stem
    ❀ Relaties
    Abigail is enigst kind. Haar vader, James, is een filmregisseur. Hij valt niet onder de top maar heeft toch een aantal goede films op zijn naam staan. Abigail's moeder, Sophia, is bibliothecaresse, door haar heeft Abigail een voorliefde voor boeken.Thuis in Columbia kan Abigail vertrouwen op Isla, haar beste vriendin sinds de lagere school. Samen hebben ze ook geleerd om te werken in het onderwijs. Samen hebben ze zich ook ingeschreven voor de selectie.

    ❀ Geschiedenis
    Abigail groeide op in een close gezin. Haar ouders waren jong getrouwd maar nog steeds dolverliefd op elkaar. Abigail leerde haar beste vriendin Isla kennen op de eerste schooldag, en sindsdien zijn ze onafscheidelijk. Al vrij jong wist Abigail dat ze graag het onderwijs in wilde. Ze deed haar best op
    school en wist haar diploma te halen met een goede cijferlijst. Nadat Abigail en Isla beide nog geen geluk hadden in de liefde stonden ze te poppelen om zich in te schrijven voor de selectie.


    ❀ Provincie
    ✴ Columbia

    ❀ Extra's
    ✴Kleine tattoo van een pijl op haar enkel
    ✴ Dol op dieren en kinderen




    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 18:40 ]


    --

    Ooooowww het wordt steeds leuker! Dank jullie wel voor de geweldige ladies!
    En @Stormfly, je krijgt er een dienstmeisje bij!
    @Footloose, hopelijk vind je het niet erg dat ik je bij de deelneemsters zet, omdat we er nog wel een aantal nodig hebben om te kunnen beginnen XD
    (flower)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 6:48 ]


    I have seen my own sun darkened

    Hayden Isabelle Turner

    ♧ Naam ♧
    Hayden Isabelle Turner
    • Hayden betekent: van de vallei
    • Isabelle betekent: gewijd aan god
    • Turner beteknt: Draaibank-, werker

    ♧ Bijnaam ♧
    Ze wordt veel aangesproken bij haar tweede naam, Isabelle dus. Thuis wordt ze vooral aangesproken met Isa de ietwat simpelere variant van haar eigen naam. Door vriendinnen en familie is de naam Belle meer van toepassingen en zo stelt ze zich dan ook haast altijd voor.
    Wanneer de dame is gekozen en dus in het paleis belandde werd ze eigenlijk altijd aangesproken met Hayden of Isabelle. Iets wat ze zelf niet geweldig vindt.

    ♧ Leeftijd ♧
    De dame is net 17 jaar oud geworden en verjaard ieder jaar weer op dezelfde warme zomerdag van 27 juli. Hiermee wordt haar sterrenbeeld een Leeuw. Zelf vindt ze dat haar verjaardag op een rot dag valt, warmte is niet haar ding en op die dag is haast niemand beschikbaar om ook maar iets voor haar verjaardag te doen.

    ♧ Afkomst ♧
    Isabelle is half Braziliaans en half Engels. Hierdoor heeft ze een iets donkerdere huidskleur dan de meeste mensen. Ook heeft ze enkele aparte Braziliaanse gewoontes.

    ♧ Rol ♧
    Isabelle is een van de kandidates en komt uit Belcourt. Ze komt uit de de zevende kaste en houdt van de openlucht. Ze werkt in de landbouw en zorgt dus voor het voedsel, je zult haar vaak zien met een ploeg in de hand.

    ♧ Angsten ♧
    Isabelle heeft een bindingsangst.
          Ze is heel erg close met haar familie en vrienden en vindt het moeilijk ze achter te laten. Wanneer ze dan ook niemand van hen in haar buur heeft zal ze last hebben van bindingsangst. Toch laat ze wel mensen toe, ze vindt het gewoon lastig om mensen ook meteen te vertrouwen. Gelukkig is dit vertrouwen wel gemakkelijk te winnen en is het dus geen heel groot probleem.
    Isabelle heeft hiermee ook wel meteen verlatingsangst.
          Zodra ze je volledig vertrouwt zal ze niet zomaar die vriendschap laten gaan. Wat je ook hebt gedaan of hoe je haar ook hebt gekwetst, Isabelle is een echte prater en zou het uit willen praten in plaats van op te geven. Vriendschap en liefde is een van de belangrijkste factoren in Isabelle haar leven.
    Dan kan ze ook niet tegen kleine ruimtes of ruimtes zonder ramen.
          Isabelle is opgegroeid in de natuur en licht. Ze moet dan ook eigenlijk altijd dicht bij de natuur in de buurt zijn of het in ieder geval zonder probleem kunnen bereiken. Zodra niet het geval is krijgt ze paniekaanvallen en zou ze best wel eens flauw kunnen vallen. Ze is heel erg bang voor kleine ruimtes en heeft geprobeerd van deze angst af te komen, dit heeft echter helemaal niets uitgehaald. Ze lijkt wel een met de natuur soms.

    ♧ Relaties ♧
    Wie wil?


    "She was your first love, I intend to be your last."


    ♧ Innerlijk ♧
    Goede eigenschappen
    • Liefdevol
    • Vrolijk
    • Positief
    • Oprecht
    • Creatief
    • Beschermend
    Slechte eigenschappen
    • Kwetsbaar
    • Gesloten
    • Achterdochtig
    • Onhandig
    • Opofferingsgezind

    Isabelle is een liefdevolle dame maar je moet haar liefde wel degelijk verdien want ze vindt het namelijk nogal moeilijk om mensen toe te laten. Ze is nogal gesloten en heeft dikke muren om zich heen gebouwd. Deze zijn haar om zichzelf van haar eigen emoties te beschermen en zich niet snel te laten kwetsen maar ook om haar familie en de mensen om wie ze geeft te beschermen. Ze zal voor hen namelijk altijd haar mannetje staan en ze zal nooit zomaar opgeven. Heb je ruzie met hen heb je negenennegentig procent kans op ruzie met haar. Als je langs haar muren komt wat niet heel moeilijk is want een goede vraag of goede opmerking en haar muren kelderen naar beneden, maar dan moet je nog langs haar achterdocht komen. Isabelle denkt namelijk meteen dat anderen het niet goed bedoelen en haar of haar familie en vrienden pijn willen doen. Is het niet om haar familie of vrienden pijn te doen dan heb je waarschijnlijk iets anders nodig. Echter wordt deze achterdocht minder met de tijd. De dame is vaak goed gehumeurd en is ze dit niet kan ze zich daar makkelijk overheen zetten en ze weer haar vrolijke zelf. Dan probeert Isabelle ook overal de positieve kant van te laten zien, gebeurd er iets waar iedereen van geschrokken is of bang van is geworden zal Isabelle porberen er het positieve uit te halen. Ze hoopt andere hiermee te helpen want dat is iets wat ze erg graag doet, andere helpen. Dit valt dan ook een beetje onder de beschermende kant van Isabelle. Dan is de dame ook nog eens erg creatief, ze mocht dan wel haast altijd aan het werk zijn om iets van geld te verdienen, wanneer ze aan het werk was stond ze altijd te zingen, iets waar de mensen om haar heen vaak erg goedgehumeurd van worden gezien ze een mooie stem heeft. Iedere vrije minuut die ze had zonder te werken of te koken besteedde ze aan tekenen, iets wat moeilijk ging want potloden waren vaak te duren. Isabelle droomt ervan ooit nog piano te leren spelen, maar ze heeft geen piano en deze zijn ook veel te duur en is het dus een kansloze droom. Dan de minder positieve kant van Isabelle. Ze wordt gemakkelijk gekwetst en dit kun je het beste doen door over haar familie of vrienden te beginnen. Zij zijn haar leven en als hen wat overkomt zal ze instorten. De dame is ook nogal onhandig en moet dus nog heel wat leren, gezien vele mensen zich hier nogal aan irriteren. De dame struikelt simpelweg veel over haar eigen voeten en gooit vaak per ongeluk wat om, ook iets wat vaker gebeurd dan bedoelt is als ze haar haar weer per ongeluk in iemands gezicht duwt. Gelukkig kunnen de meeste mensen daar dan wel weer de humor van inzien. En als laatste is het meisje heel erg opofferingsgezind, als ze jou kan beschermen door zichzelf pijn te doen of zelfs te doden zal ze het zonder enige twijfel doen. Ze stelt andermans veiligheid altijd boven die van zichzelf iets wat haar dan ook vele blauwe plekken of krassen oplevert. Ook zal ze als zij gewond is zeggen dat iemand anders eerst geholpen moet worden, zij komt er wel weer bovenop zegt ze dan ook vaak. Hierdoor probeert ze andere zo goed mogelijk gerust te stellen, ook als iemand gewond is zal ze voor je klaar staan en kijken wat ze kan doen.

    "I'm not choosing for anyone, not for you or him. I'm choosing for me."


    ♧ Uiterlijk ♧
    • Isabelle heeft een mokka huidskleurtje en rozige blosjes op haar wangen.
    • Ze heeft donkerbruine lokken om haar gezicht heen hangen die gemakkelijk te stylen zijn, zo zijn ze dan stijl en een andere keer een echte krullenbos.
    • Het meisje is 1 meter en 74 centimeters lang en weegt 58 kilo.
    • Ze heeft mooie ronde vormingen en cup 70B
    • Ze heeft geen tattoo of piercing al zal ze deze wel graag eentje willen ze heeft er gewoon nooit geld voor gehad.
    • Dan heeft de dame een klein wipneusje en dikke lippen dit plaatje wordt afgemaakt met grote groen bruine ogen en een smal eivorming hoofdje.
    • Ook heeft ze het typische zandloperfiguurtje in bijna de perfecte verhoudingen, toch zijn haar heupen iets ronder.
    • Isabelle schaamt zich niet voor haar lichaam en straalt dit dan ook uit, ze heeft geen probleem met het dragen van oversized kleding maar ook een crop top vind ze leuk zo nu en dan te dragen.
    • Haar kledingstijl is casual gecombineerd met modieus en mode is een belangrijke factor voor haar. Al had ze in haar eigen kaste niet heel veel keuze in welke kleren ze wou dragen gezien er gewoon geen geld voor was.
    • Zo nu en dan vindt ze het leuk haar haar te touperen of met water zo goed als stijl te maken, dat ze in het kasteel mooie en modieuze kleding heeft en ook nog allerlei spullen heeft voor haar haar is een droom die waarheid is geworden.

    ♧ Extra ♧
    • Isabelle houdt van muziek en alles wat ermee te maken heeft.
    • Isabelle heeft een klein geitje dat Levi heet.
    • Isabelle heeft 4 beste vriendinnen, haar zus, Jasmin, Ariël en Remi
    • Isabelle is geen luxe gewend en woonde thuis meer in een houten hutje dan een huis.
    • Haar lievelingsboek is "Het programma" , het is een serie al heeft zij slechts het eerste deel kunnen betalen.
    • Dan is haar lievelingsliedje van de liedjes die ze ooit heeft gehoord "All of me" ze vindt een mooi en heel erg emotioneel goed geschreven nummer.
    • Haar beste tekening is de deze, ze vindt het zelf nogal wat omdat ze ook geen geweldige materialen heeft, alleen een potlood, zelfs geen gum.
    • Likes: Natuur, Tekenen, Muziek, Zingen, Familie, Vrienden en Oprechtheid.
    • Dislikes: Houthakkers, Kleine Ruimtes, Pesterijen, Leugens en Geen Geld Hebben.
    "A girl who has a brain, who always speaks her mind"

    ♧ Verleden ♧
    Isabelle is opgegroeid in kaste 7 en heeft dus geen hele uitgebreide schoolgeschiedenis. Haar ouders konden de basisschool net voor haar betalen en Isabelle is daarna op het land neergezet waar ze niet meer heel erg veel heeft geleerd. Op de basisschool was ze echter wel een van de beste leerlingen en probeerde ze er alles uit te halen. Hierdoor is dame toch wat slimmer geworden dan ze anders zou zijn geweest. Nu werkt Isabelle op het land en moet ze geld verdienen voor haar zusje wie nou op de basisschool zit. Op het land oefent ze graag met haar stem en vindt ze het leuk zelf verzonnen liedjes te zingen en hier vrolijk als ze is op te dansen. Want ook dansen is een grote passie voor haar. Dan als ze klaar is met werken gaat ze vaak 's avonds in het stadje nog zingen. Hier sprokkelt ze dan ook nog wat geld vandaan wat ze vaak in boeken, potloden en cadeautjes voor haar zusje steekt. Uit de boeken probeert ze nog zoveel mogelijk informatie te trekken en hiermee dus haar lesstof verder uit te breiden. Dit lukt haar best wel goed want haar verstand staat waarschijnlijk gelijk aan dat van iemand uit kaste 4. Dan is de dame best artistiek en vinden haar ouders dat ze beter in kaste 5 had gepast, dit is echter slechts een vergeven droom. Isabelle heeft altijd al een goede band met haar zus en zusje gehad. Haar zusje is degene waarover zij eigenlijk een beetje moederd en haar grote zus is niet alleen haar zus maar ook haar beste vriendin.
    Nu Isabelle aan de selectie meedoet is ze bang van haar familie verwijderd te raken en zelfs iemand te verliezen. Ze speelde namelijk altijd een grote rol in het huishouden, zo kookte ze het eten, zorgde voor inkomsten en als iemand ziek was was zij degene die voor de zieke zorgt omdat zij nog het meeste wist. Ook is ze bang dat nu ze niet langer kan werken ze de opleiding van haar zusje niet meer kan betalen. Dat was namelijk haar laatste investering, geen spullen voor haarzelf maar geld voor haar zusje zodat ze naar de middelbare school kon. Echter zijn deze inkomsten nu verdwenen en is dus niets zeker. Isabelle deed dit voor haar in de hoop dat zij een beter beroep kon krijgen. Ondanks haar verleden wat bestond uit hard werken en alles behalve luxe is het ook haar doel de selectie te winnen. Ze heeft altijd gehoopt haar prins op het witte paard te ontmoeten en sluit dan ook niemand uit ook geen echte prins. Nu had ze wel een vriendje uit dezelfde kaste, of nou ja vriendje. Ze waren met elkaar bezig en vonden elkaar zeker wel leuk, maar zodra bekend was dat ze naar het paleis mocht heeft ze afstand bewaart tussen hem en haar. Ze zou voor zichzelf en haar familie kiezen en dus was niets zeker.

    ♧ Familie ♧
    Moeder || 43 || Mijnwerker || Lydia Clary Cooper
    Vader || 45 || Mijnwerker || Mason Jake Turner
    Zus || 18 || Landbouw || Liv Leia Turner
    Zusje || 14 || School || Maya Mary Turner

    Isabelle heeft niet een hele goede band met haar ouders al neemt dit niet weg dat ze hen niet zou beschermen wanneer nodig. Haar ouders zijn gewoon niet veel thuis en ze heeft gewoon niet ouders gehad zoals de meeste mensen ouders hebben gehad. Ze kreeg weinig aandacht en werd zo goed mogelijk benut, ze heeft de liefde van haar ouders nooit echt gekend. Met haar zus heeft ze wel een hele goede band ze kan al haar geheimen bij haar kwijt en al haar frustraties. Het is niet alleen haar zus maar ook haar beste vriendin. Dan haar zusje ze voelt hele diepe gevoelens voor haar en probeert voor haar te zorgen alsof het haar eigen kind zou zijn. Ze betekent heel veel voor haar en Isabelle zal er ook alles aan doen om te zorgen dat Maya wel goed terecht komt of in ieder geval beter dan haar. Als dat betekent trouwen met een prins die rijkdom biedt zal ze die kans met al haar macht proberen te grijpen en dat is dus wat ze gaat doen. Toch blijft Isabelle een beetje het buitenbeentje van de familie, ze lijkt namelijk als enige het bloed van haar oma te hebben geërfd. Zelfs bij haar vader is het een generatie overgeslagen, ondanks dat schaamt ze zich zeker niet voor haar chocolade bruine kleurtje. Ze is er zelfs trots op omdat niet veel mensen hier een donkerdere huidskleur hebben.

    ♧ Wapens ♧
          Isabelle is meer een prater en praat de problemen dan ook liever uit. Hoe groot het probleem ook is ze denkt dat erop los slaan niet de beste optie is. Vaak komt ze met praten dan ook al een heel eind al is dit lang niet altijd het geval. Gelukkig heeft de dame ook nog een goede vuistslag en een onuitputtelijk bron van energie. Als je dus met deze dame in een gevecht beland weet ze zichzelf ook dan wel staande te houden.
          Dan kan Isabelle ook gewoon omgaan met enkele wapens als dit echt nodig is. Zo heeft ze een handige zwaai met het zwaard en een onberispelijk schot met de pijl en boog. Nu ze dan ook daadwerkelijk naar het kasteel wordt gestuurd vindt ze dit wel handig sinds daar dan ook groeperingen zijn die het niet altijd goed bedoelen. Zo zou ze zich dus toch nog tussen de vechtende mensen kunnen mengen en misschien de achterblijvers zelfs wel redden.
          Als laatste is ze eigenlijk helemaal niet van de ruzies en probeert ze eigenlijk gewoon te voorkomen. Al lijkt dit natuurlijk kansloos, toch heeft ze liever helemaal geen ruzie dan dat ze het wel heeft. Hierdoor geeft ze vaak ook zichzelf de schuld van iets in de hoop dat het niet zal belandden in een ruzie die misschien wel niet meer goed te maken valt.

    "To win my trust tell me a true sentence. Your truest sentence of all"



    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 10:08 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oeehhhh nog eentje!! Leuk!
    Ik vind het een goede faceclaim!
    Echt heel erg bedankt voor jullie deelname allemaal!
    (H)


    I have seen my own sun darkened

    Mag ik een dienstmeisje?

    Grimmlove schreef:
    Mag ik een dienstmeisje?


    Ja, natuurlijk!
    @Aniketos zet je er vanmiddag bij!