• The Selection
    In een paleis vol rivalen
    Kan er maar één zijn hart winnen


    Voor 35 meisjes is de Selectie dé kans op een beter leven. Deelname biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te wedijveren om het hart van prins Ambrose. Zo kunnen ze ontsnappen aan het armoedige kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour, avondjurken en mooie juwelen.
    ~ In deze roleplay hebben Koning Clarkson en Koningin Amberly twee zonen omdat de miskraam voor de geboorte van Prins Maxon nooit heeft plaatsgevonden.
    ~ Deze RPG is gebaseerd op de Selectie-trilogie van Kiera Cass en Koning Clarkson, Koningn Amberly, Prins Maxon en natuurlijk de verhaallijn behoren haar toe.

    ROLLEN
    Selectiedeelneemsters ♕ Lijfwachten ♕ Dienstmeisjes
    INVULLIJST SELECTIEDEELNEEMSTERS
    ~ Sephilian Bonshire ♕ Kaste: 5 ♕ Waverly ♕ FC: Julia Maddon ♕ Melancholic
    ~ Felicia Rosé Quinn ♕ Kaste: 2 ♕ Likely ♕ FC: Freya Tingley ♕ Stormfly
    ~ Hayden Isabelle Turner ♕ Kaste: 7 ♕ Belcourt ♕ FC: Marina Nery ♕ Atarau
    ~ Abigail Thorpe ♕ Kaste: 3 ♕ Columbia ♕ FC: Daria Sidorchuk ♕ Katerina
    ~ Scarlett Diana Chadwick ♕ Kaste: 4 ♕ Carolina ♕ FC: Adelaide Kane ♕ Coronam
    ~ Evalyn Rosaleen Lockwood ♕ Kaste: 6 ♕Paloma ♕ FC: Ella Lentini ♕Footloose
    ~ Teagan Eleanora Fortier ♕ Kaste: 4 ♕ Denbeigh ♕FC: Gemma Ward ♕Pebble
    ~ Nova Talulah Sequoia ♕ Kaste: ? ♕ Bonita ♕ FC: Malavika Mohanan ♕ Ochtendzon
    ~ Peyton Hazel Lópèz ♕ Kaste: 3 ♕ Dakota ♕ FC: Dove Cameron ♕ Hypergraphia
    Naam:
    Leeftijd:
          Tussen de zestien en de twintig
    Kaste + beroep:
          Note: probeer een zo groot mogelijke scala aan kasten de creëren en het liefst geen achten.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Provincie:
    Extra:

    INVULLIJSTJE LIJFWACHTEN
    ~ Collin Ace Phelan ♕ Kaste: 7/2 ♕ Aniketos
    ~ CuteWolfie
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste + beroep:
          Graag je oude kaste invullen voordat je in het leger kwam en een twee werd.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra:

    INVULLIJSTJE DIENSMEISJES
    ~ Lichelle Celine Ewart ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Miranda Kerr ♕Aniketos
    ~ Fenny Ave Demstir ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Elle Fanning ♕ CuteWolfie
    ~ Viktoriya Henderson♕Kaste: 6 ♕ FC: ♕ Holland Roden ♕ Trishanakru
    ~ Julie Sarah Collins ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Emma Watson ♕Stormfly
    ~ Elizabeth Jade Jones ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Lily James ♕ Grimmlove
    ~ Suri Nysa Pearseon ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Sophie Turner ♕ _InsideFire_
    ~ Amanda Senna Allonia ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Gabriella Wilde ♕ Sprouse
    ~ Nathalia Kamber Mercury ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Raina Hein ♕Aniketos
    ~ Maelynn Candice Dallas ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Im Nana ♕ Aniketos
    ~ Hannah Feyre Drew ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Barbara Palvin ♕ Aniketos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste: 6
    Relaties:
    Toegewezen Deelneemster:
    Geschiedenis:
          Hier graag aangeven hoe je in het paleis bent komen werken.
    Extra:




    ☞ Belangrijk!!! ☜
    Graag even doorlezen

    PROVINCIES VAN ILLEA
    ~Hansport
    ~ Waverly II Melancholic
    ~ Zuni
    ~ Paloma II Footloose
    ~ Clermont
    ~ Tammins
    ~ Sonage
    ~ Dakota II Hypergraphia
    ~ Columbia II Katernia
    ~ Sota
    ~ Allens
    ~ Likely II Stormfly
    ~ Atlin
    ~ Hundson
    ~ Honduragua
    ~ Sumner
    ~ Labrador
    ~ Fennley
    ~ Bankston
    ~ Whites
    ~ Bonita II Ochtendzon
    ~ Angeles
    ~ Midston
    ~ Belcourt II Atarau
    ~ St. George
    ~ Panama
    ~ Denbeigh II Pebble
    ~ Calgary
    ~ Baffin
    ~ Ottaro
    ~ Lakedon
    ~ Yukon
    ~ Kent
    ~ Dominca
    ~ Carolina II Coronam
    Doorstreept betekent bezet
    Blauw betekent gereserveerd
    KASTEOVERZICHT
    Dit overzicht is bedoeld om je een globale indruk te geven.
    Een: leden van het koninklijk huis en de geestelijkheid.
    Twee: alle celebrity’s, bijvoorbeeld artiesten die je op MTV ziet, beroepsatleten, acteurs en modellen. Ook politici en alle officieren van diensten waarvoor in Illea dienstplicht bestaat, zoals politie, leger, brandweer en beveiliging, worden in deze kaste ingedeeld.
    Drie: alle typen onderwijzers, filosofen, wetenschappers op alle gebieden, artsen, dierenartsen, tandartsen, architecten, bibliothecarissen, ingenieurs, therapeuten en psychologen, filmregisseurs, muziekproducenten en advocaten.
    Vier: agrariërs met een eigen bedrijf, juweliers, makelaars, assurantiemakelaars, chef-koks, projectmanagers in de bouw en eigenaren van bedrijven/panden zoals restaurants, winkels en hotels.
    Vijf: klassiek geschoolde musici en zangers, alle kunstenaars, theateracteurs, dansers en alle soorten circusartiesten.
    Zes: secretarissen, bedienend personeel, naaisters, huishoudsters, winkelpersoneel, koks en chauffeurs.
    Zeven: hoveniers, bouwvakkers, landarbeiders, reinigers van goten en zwembaden, vrijwel iedereen die in de openlucht werkt.
    Acht: geestelijk of lichamelijk zieke mensen (vooral als ze niemand hebben die voor hen kan zorgen), verslaafden, weglopers en daklozen.
    KORTE REGELS VAN DE SELECTIE
    ~ Je mag het paleis niet uit eigen beweging verlaten. Daarvoor zal je de prins persoonlijk om toestemming moeten vragen. zelfs de koning en de koningin kunnen je niet dwingen het paleis te verlaten. Ze mogen de prins laten weten of ze je afwijzen, maar hij is degene die beslist of je mag blijven of vertrekken.
    ~ Je bepaalt niet zelf wanneer je contact hebt met de prins. Hij zal degene zijn die je uitnodigt voor een afspraak als hij daar behoefte toe voelt.
    ~ Je mag alleen een romantische relatie aangaan met prins Ambrose. Als je wordt betrapt op het schrijven van liefdesbrieven aan het thuisfront of op een relatie met een andere persoon binnen het paleis, wordt dat beschouwd als verraad en bestraft met de doodstraf.
    ~ Handgemeen en sabotage is verboden. Als je wordt betrapt terwijl je een andere deelnemer kwaad doet, stress bezorgt, besteelt, of wat dan ook doet om haar persoonlijke relatie met de prins te schaden, dan is het aan hem om te bepalen of hij je naar huis wilt sturen.
    ~ Verder zal je elke vrijdag aanwezig zijn bij de uitzending van het IRT-nieuws. Van tijd tot tijd, maar altijd met aankondiging vooraf, zullen er camera’s of fotografen in het paleis zijn, die je beleeft dient te bejegenen en die je zult toestaan je relatie met de prins vast te leggen.
    ~ Mocht je doordringen tot de top tien, dan treed je toe tot de Elite. Zodra je die status bereikt, word je geacht dat je de dagelijkse gang van zaken en verplichtingen aan het hof eigen maakt. Het is niet toegestaan je daarin te verdiepen voor het zover is.
    ~ Als je de eindstreep haalt, dan trouw je met prins Ambrose en word je de gekroonde prinses van Illea.

    ”Break my heart.
    Break it a thousand times if you like.
    It was only ever yours to break anyway.”



    TOPICS
    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC



    REGELS RPG
    ♕ Het gaat er natuurlijk om wie er als laatste overblijft en met de prins mag trouwen.
    ♕ Net als in het boek mag alleen de prins contact met je zoeken. Als hij besluit om je uit te nodigen voor een afspraakje, doet hij dat via een bericht die je dienstmeisje bij je aflevert.
    ♕ Dates gaan over het algemeen via pb’s. Zo hou je het toch spannend en kan je personage zelf beslissen of ze haar relatie geheim wil houden of ontzettend overdrijven.
    ♕ De prins wordt uitsluitend door mij gespeeld, hetzelfde geldt voor de koning en koningin.
    ♕ Topics worden alleen door mij of Silvia aangemaakt.
    ♕ Evenementen worden om de zoveel tijd georganiseerd waarna er meestal een afvalronde volgt. En als jullie ergens vastlopen, stuur dan gewoon een bericht naar _Silvia_ die staat te popelen om je te helpen.
    ♕ Geen ruzie, behalve in het RPG zelf.
    ♕ Als je twee weken niet reageert, dan stuur ik een bericht in je gastenboek. Als ik één week daarna nog niets van je gehoord heb, dan moet ik helaas je personage naar huis sturen. Tenzij je een goede reden hebt, natuurlijk!
    ♕ Er is geen minimaal aantal woorden omdat ik er begrip voor heb als je het een keertje te druk hebt, maar toch moet reageren.
    ♕ Ik maak een aparte topic aan voor dienstmeisjes en lijfwachten onder elkaar. Daar mogen geen Selectiedeelneemsters een abo op nemen. Tenzij je een dienstmeisje/lijfwacht en Selectiedeelneemster bent.
    ♕ Maximaal 3 personages.
    ♕ Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ♕ Je mag maar één Selectiedeelneemster spelen.
    ♕ Graag bij een reservatie van een deelneemster, de stad van je keuze vermelden!
    ♕ Vooral veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 7:55 ]


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Mooi, dank jullie wel!
    Ik heb er enorm veel zin in!
    (het is gewoon al een prachtige dag vandaag omdat ik jarig ben, maar jullie maken hem allemaal nog mooier XD)


    Gefeliciteerd!!!!!! (flower) (yeah) (K)

    Aniketos schreef:
    Mooi, dank jullie wel!
    Ik heb er enorm veel zin in!
    (het is gewoon al een prachtige dag vandaag omdat ik jarig ben, maar jullie maken hem allemaal nog mooier XD)


    Gefeliciteerd met je verjaardag! (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hahaha, dank jullie wel meiden!!!


    I have seen my own sun darkened

    Happy birthday❤🎉🎉


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Aniketos schreef:
    Mooi, dank jullie wel!
    Ik heb er enorm veel zin in!
    (het is gewoon al een prachtige dag vandaag omdat ik jarig ben, maar jullie maken hem allemaal nog mooier XD)


    gefeliciteerd!

    Zou ik een selectiemeisje mogen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    Zou ik een selectiemeisje mogen?


    Ja, ik zet je er meteen bij!!!


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Mooi, dank jullie wel!
    Ik heb er enorm veel zin in!
    (het is gewoon al een prachtige dag vandaag omdat ik jarig ben, maar jullie maken hem allemaal nog mooier XD)


    Gefeliciteerd met je verjaardag! (:

    Twee weken lukt me wel, heb op het moment heel veel deadlines voor mijn opleiding, maar ik probeer Teagan zo snel mogelijk af te hebben :(

    Beetje raar vraagje (misschien heb ik er overheen gelezen of zo?) maar komt er nog een beschrijving van de prins? Omdat het de broer van Maxon is en niet Maxon zelf en dus een compleet ander persoon...? Of gaat het juist wel over Maxon? (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 18:07 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zou ik een dienstmeisje mogen?


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Felicia      Rosé      Quinn

    ♕ Naam ♕
    Haar voornaam is Felicia. Dit betekend voortvarend met vreugde. Afkortingen hiervan zijn: Fee(tje), Alice of Feline.
    Haar tweede naam is Rosé. Dit betekend bloem. Afkortingen hiervan zijn: Roos en Bloom.
    Haar achternaam is Quinn en dit betekend intelligent.
    Felicia wordt voornamelijk aangesproken met Felicia, maar door haar vrienden soms ook met een bijnaam.

    ♕ Leeftijd ♕
    Felicia is 18 jaar oud. Ze verjaart op 2 augustus en daarom is haar sterrenbeeld, Leeuw.

    ♕ Kaste + Beroep ♕
    Felicia behoort tot de tweede klasse. Haar vader is een bekende voetballer en haar moeder is zangeres.
    Zelf is ze actrice, maar sport en zang heeft ze wel mee gekregen van ze.

    "Love is a big word for a small girl."

    ♕ Innerlijk ♕
    ♕ Zelfstandig
    ♕ Intelligent
    ♕ Eerlijk
    ♕ Sociaal
    ♕ Beschermend
    ♕ Koppig
    ♕ Onzeker
    ♕ Fel
    ♕ Wantrouwend
    ♕ Onhandig

    ♕ Uiterlijk ♕


    ♕ Face Claim: Freya Tingley
    ♕ Haarkleur: donkerbruin
    ♕ Haartype: normaal en golvend
    ♕ Haarstijl: meestal in een paardenstaart, voor speciale gelegenheden los
    ♕ Oogkleur: heldergroen
    ♕ Oogvorm: amandelvormig
    ♕ Lengte: 1.72 meter
    ♕ Gewicht: 55 kilogram
    ♕ Stem: Zachte diepe stem waarmee ze ook erg hoog mee kan komen
    ♕ Gezichtsvorm: Ovaal
    ♕ Lipkleur: Lichtroze
    ♕ Huidskleur: een bijna porseleinen huidskleur. ♕Lichaamsbouw: Sportief
    ♕ Kledingstijl: Stoer
    ♕ Make-up: Alleen mascara en soms nog een klein beetje ander spul.
    ♕ Kenmerken: Oogkleur

    ♕ Geschiedenis ♕
    ♕ Rijk en gelukkig gezin
    ♕ Actrice
    ♕ Liefde
    ♕ Uitdagingen
    ♕ Weddenschap
    ♕ Onzeker
    "Lying and cheating is not the same as playing and acting!"
    ♕ Provincie ♕
    ♕ Welke provincie? — Likely

    ♕ Relaties ♕
    ♕ Vader — James Sean Quinn – 48
    ♕ Moeder — Ana Femke Quinn – 45
    ♕ Zusje — Iris Catherine Quinn – 13
    ♕ Broertje — Samuel Valentin Quinn – 15
    ♕ BFF — Jill Lisanne Yale – 17
    Who wants??

    ♕ Extra ♕
    ♕ Angsten: Kleine beestjes
    ♕ Likes: Boeken, Tekenen, actie, dieren en haar vriendinnen.
    ♕ Dislikes: Betweters, Verklikkers, Girls-girls, Roddeltantes, drank&drugs
    ♕ Lievelingskleur: Blauw
    ♕ Talenten: Acteren, Zingen, Sporten en Liegen&Bedriegen (Manipuleren).
    ♕ Lievelingsdier: Paard
    ♕ Seksualiteit: Hetero
    ♕ Voorkeurshand: Rechts


    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 18:13 ]

    Atarau schreef:
    Happy birthday❤🎉🎉


    16 - 09 - '17

    Sprouse schreef:
    Zou ik een dienstmeisje mogen?


    Ja, natuurlijk!

    En @Pebble, de beschrijving van Ambrose komt nog. Al zal ik er niet veel in verklappen omdat jullie alleen de tv-imago van Ambrose kennen. Jullie zullen zijn echt ik zelf ontdekken in de selectie! Dat is het spannende hieraan. Is hij je type of toch niet?
    Maar die X aan het begin van de topic, daar moet ik nog een beschrijving in gaan plakken. Ik ben hem voor mezelf nog aan het uitwerken, maar dan zal ik hem erin gaan zetten. En nee, het is niet Maxon zelf. Maar er is wel aangegeven dat hij gespeeld gaat worden door Sempre.
    Ik hoop dat ik zo je vraag beantwoord heb.
    (Trouwens, graag als je vragen hebt, doe dat in het praattopic, oki? Ik heb alleen een beetje ruzie gehad met de url, dus nou staat hij een beetje apart in deze topic, hehehehe).


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk!

    En @Pebble, de beschrijving van Ambrose komt nog. Al zal ik er niet veel in verklappen omdat jullie alleen de tv-imago van Ambrose kennen. Jullie zullen zijn echt ik zelf ontdekken in de selectie! Dat is het spannende hieraan. Is hij je type of toch niet?
    Maar die X aan het begin van de topic, daar moet ik nog een beschrijving in gaan plakken. Ik ben hem voor mezelf nog aan het uitwerken, maar dan zal ik hem erin gaan zetten. En nee, het is niet Maxon zelf. Maar er is wel aangegeven dat hij gespeeld gaat worden door Sempre.
    Ik hoop dat ik zo je vraag beantwoord heb.
    (Trouwens, graag als je vragen hebt, doe dat in het praattopic, oki? Ik heb alleen een beetje ruzie gehad met de url, dus nou staat hij een beetje apart in deze topic, hehehehe).


    Haha, thanks! Nu is alles duidelijk (had ik er toch overheen gelezen hihi) Ik zal de volgende keer mijn vragen in het praattopic droppen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Teagan is af! Mis ik nog iets of is ze goed zo?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel




    Suri Nysa Pearseon
    When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.



    Naam:
    - Suri - Perzisch voor rode roos
    - Nysa - Grieks voor nieuw begin
    - Pearseon - Familienaam

    Leeftijd:
    Suri is 18 jaar en geboren op 19 januari, waardoor haar sterrenbeeld waterman is.

    Kaste:



    6, aangezien ze een dienstmeisje is. Haar moeder is een naaister en haar vader was een kok.

    Innerlijk:
    Suri lijkt op het eerste gezicht een verlegen meisje, maar als je haar beter leert kennen, weet je dat dat wel meevalt. Ze is heel nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek uit. Wat haar wel eens in de problemen brengt. Suri is een vrolijk meisje, die overal het positieve in probeert te zien. Ze is goed in het verbergen van haar verdriet in pijn. De meeste mensen zien dan ook niet dat er wat met haar aan de hand is.
    Suri is een meisje waar je met je diepste geheimen terecht kunt en die met je meeleeft in elke situatie. Soms kan ze wat onhandig zijn, maar dat is juist iets waar je om kan lachen.


    Inhale the future, exhale the past


    Uiterlijk:
    [FC: Sophie Turner]
    Suri heeft rode haren die ze meestal vast bindt in een staart of een knot, soms maakt ze er ook wel eens een vlecht in. Ze heeft grijs/blauwe ogen met een vrolijke twinkeling. Suri is 1.75 meter en is daarmee niet zo heel klein. Haar zachtroze lippen zijn meestal in een glimlach gekruld. Suri is niet het meisje dat met de trend meegaat. Ze heeft een simpele kledingstijl die vooral bestaat uit een makkelijk zittende broek en een iets te groot shirt. Maar omdat ze een dienstmeisje is, draagt ze meestal een uniform. Suri draagt geen make-up, misschien een enkele keer wat mascara en eyeliner, maar daar blijft het dan ook bij.

    Toegewezen deelneemster:
    Scarlett Diana Chadwick

    Geschiedenis:




    Familie
    Vader: Johnathan Pearseon
    Moeder: Megan Christal Pearseon
    Broer: Jacob Pearseon
    Zusjes: Lydia Pearseon en Kira Malia Pearseon
    Broertje: Liam Pearseon

    Suri is heel close met haar familie en het deed haar dan ook veel pijn toen haar vader overleed. Doordat haar vader overleed is ze nog closer geworden met haar familie. Haar moeder heeft haar geleerd hoe ze moet naaien en haar vader hoe ze moet koken. Van haar oudere broer heeft ze wat zelfverdediging geleerd. Gewoon voor haar veiligheid, zoals haar broer het zegt.
    Suri is in het paleis komen werken, zodat ze dicht bij haar familie kan zijn. Want haar vader werkte daar als kok en haar moeder werkt er als een naaister.

    Extra:
    - Ze is heel goed in dansen en heeft het zichzelf geleerd
    - Dol op regen en onweer
    - Houdt er soms van om alleen te zijn
    - Geniet van muziek


    In the end, we only regret chances we didn't take



    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 19:41 ]


    We all just wanna be somebody