• Kijk, het zit zo. anderhalf jaar geleden (!!!) ben ik begonnen aan een haakproject genaamd 'Drie dikke dames op een bank'. Dit project staat zelfs voorop het boekje 'Dikke dames haken'. Je hebt ook nog een dikke dame op een strandstoel (en met een zonnebril op en een ijsje in dr hand) en twee dikke dames die samen hun poedeltje uitlaten. En zo nog een paar patronen/projecten.



    Ik vond dit project er echt zo leuk uitzien. Dus ik er enthousiast aan begonnen. MAAR. Dit project is moeilijk joh!
    Die benen zijn gebogen, wat betekent dat je allemaal rare dingen moet haken om te voor te zorgen dat die knie gebogen wordt. Dan moeten ook nog al die onderdelen aan elkaar gehaakt worden, op precies de juiste plek uiteraard. En dat haar, men..

    Het grootste obstakel was de bank waar de dames opzitten. 'Haak alleen in de achterste lus', 'haak alleen in de voorste lus'. Ik raakte helemaal de kluts kwijt. Gelukkig is die bank inmiddels af, met dank aan mijn nichtje die de bank ook ging haken en mij vervolgens uitleg gaf.

    Maarja. Ik moet nog steeds één dame afhaken en drie rugkussens haken. Dus ik begon daar - voor de zoveelste keer- weer eens over tegen Richonne, waarop ze zei dat ze een lunch voor mij betaalt als ik dit project eindelijk af heb. Zou het dan nu eindelijk lukken? Haha.
    En om dan nog een extra stok achter de deur te hebben, heb ik met mn nicht ook afgesproken dat we er beide voor gaan zorgen dat we ons project (zij is met een ander haakproject bezig) binnen 2 weken af hebben.
    Dus misschien laat ik jullie over 2 weken wel een afgerond 'Drie dikke dames op een bank' zien! Eindelijk.

    Huidige status:



    29-03-2017: AF




    Liefs Emma (typing)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 17:54 ]

    Ohhh die zijn leuk zeg! Mijn moeder is nogal fan van de 'Dikke Dames' (ze wil er nog een schilderij van hebben)


    26 - 02 - '16

    Jaja, moet je nog werken voor je lunch ook ;D Hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh, die ken ik nog! Zo leuk c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Richonne schreef:
    Jaja, moet je nog werken voor je lunch ook ;D Hahaha

    Maar niet betalen ;p En t belangrijkste, ik heb een leuke lunch met jou!

    Crewbie schreef:
    Oeh, die ken ik nog! Zo leuk c:

    Ja.. t project ligt er dus nog steeds t zelfde bij x)

    Het gaat je lukken!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    AAAF

    Wauw!! ze zijn echt supermooi geworden!!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    je moet de duurste lunch ooit nemen want heeee, Laura betaalt toch. :Y)

    ze zijn supertof geworden btw (:


    Heaven is a place that we all have

    Zoals ik al zei: IK VIND ZE ECHT MEGA TOF EMMA :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Woaah ze zijn mooi! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Stiekem zat ik hier echt op te wachten om het eindresultaat te zien, hahahaa. Ik vind het zo fascinerend wat jij allemaal gemaakt krijgt!


    soul made of stardust and chaos.

    Leuk!
    Wij hebben een schilderij van de dikke dames.
    Heb het altijd een verschrikkelijk schilderij gevonden, haha c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik had het gezien op Facebook. Wat leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury