• Toen ik net met Megan aan het praten was schoot me ineens een best wel heel leuk idéé te binnen. Laten we gaan zwemmen! Het zou me ontzettend leuk lijken om met een groep Q'ers te gaan zwemmen. Een leuke activiteit met een leuke groep mensen en veel beter dan door een stad lopen en alleen maar eten te kopen.
    No worries! We hebben allemaal onzekerheden over ons lichaam. Niemand zal je beoordelen op je uiterlijk. You're absolutely perfectly good looking , just so you know that.


    Waar?
    Tikibad in Duinrell . Dit is bereikbaar met OV en niet heel duur (Denk aan max 18eu toegang). Natuurlijk vond ik de glijbanen etc. ook heel belangrijk hehe.
    Als jullie een goedkoper zwembad weten met leuke glijbanen let me know
    Wanneer?
    Hiervoor komt een datumprikker.
    Wie?

    Zeker
    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam
    Mojtabai - Megan - 18 - Rotterdam

    Misschien
    Nerissa - Veerle - 19
    Slughorn - Danique - 23
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 10:35 ]


    Firm believer of all that is magic

    Als het op een moment is dat ik weer beter ben van mijn operatie (lees: na 6 weken) kan ik waarschijnlijk wel weer autorijden en ook mensen meenemen vanuit amersfoort. Maar dat is niet zeker omdat ik dus nog met een herstelperiode zit.


    The truth is out there.

    het is zo veeeer

    ik ga het nog bekijken ivm datum en locatie en zo maar het lijkt me wel leuk!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    het is zo veeeer

    ik ga het nog bekijken ivm datum en locatie en zo maar het lijkt me wel leuk!


    Jaaaa Qingie <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Archie schreef:
    (...)

    Jaaaa Qingie <3


    ik heb wel geen bikini of badpak hahaha want ik ga nooit zwemmen en die van vorige zomer is te klein (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)

    ik heb wel geen bikini of badpak hahaha want ik ga nooit zwemmen en die van vorige zomer is te klein (no_chears)


    Goed excuus om te shoppen, mihihi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    (Nieuw username!) Archie goes Mojtabai.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik hou van zwemmen. De laatste keer dat ik geweest ben is in de Rozebroeken in Gent Belgie.
    Ook kei leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind het wel een originele meeting. ^^
    Weet alleen niet of ik zover wil gaan voor te gaan zwemmen, hmm.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind het wel een originele meeting. ^^
    Weet alleen niet of ik zover wil gaan voor te gaan zwemmen, hmm.


    ERICA , KOM ALSJEBLIEFTTTTT


    Firm believer of all that is magic