• Gisteravond heb ik mijn Iphone laten vallen met de achterkant op het laminaat. Omdat ik er een hoesje(van plastic) omheen heb zitten, is de achterkant verder prima. Maar ik pakte mijn Iphone op en opeens rook ik een stank. Eerst aan de voorkant en toen ik het hoesje eraf haalde en aan de achterkant rook, was die stank veel heftiger. Iphone doet het overigens wel gewoon. Ik heb m uit en aan gezet en toen was mijn batterij 1% minder, wat ie wel vaker is als ik hem uit en aan zet. Uiteindelijk ging ik om 10 a 5 voor 12 slapen en was mijn Iphone van 76% naar 66% gegaan binnen ong. een half uur terwijl ik op internet keek wat die stank kon zijn en op whatsapp zat. Uiteindelijk nam de geur aan de voorkant en onderkant af en nu zit de stank alleen nog aan de achterkant.
    Vanmorgen werd ik om 10 voor 8 wakker, toen was de batterij 61%. De stank was er nog wel maar alleen aan de achterkant. Ik heb mijn Iphone gebruikt en een half uur later was die van 60% naar 53%. Nu liet ik mijn stiefvader ruiken en die vind mijn Iphone ruiken naar sterkte kruiden maar beweerd dat er niks met mijn telefoon aan de hand is. Ik laat mijn telefoon nu ook op en er is niks aan de hand en laat gewoon op zoals die altijd doet en mijn Iphone doet het ook gewoon.
    Maar waar komt die sterke geur vandaan? Ikzelf vind het stinken en ik krijg er een beetje hoofdpijn van.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Misschien is er iets in het moederbord door gebrand?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Misschien is er iets in het moederbord door gebrand?


    Het ruikt inderdaad beetje branderig, maar mijn telefoon doet het gewoon nog alsof er niks aan de hand is.
    Daarbij zou ik niet weten hoe die heeft kunnen doorbranden.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 11:16 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dat kan kloppen. Mijn iphone 5s is onlangs overleden, bleek ook dat er iets op het moederbord was door gebrand. Hij deed het gewoon nog, maar de batterij begon steeds sneller leeg te raken en viel uit het niets uit. Hoop dat dat bij jou niet is though, want het valt niet te repareren :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Dat kan kloppen. Mijn iphone 5s is onlangs overleden, bleek ook dat er iets op het moederbord was door gebrand. Hij deed het gewoon nog, maar de batterij begon steeds sneller leeg te raken en viel uit het niets uit. Hoop dat dat bij jou niet is though, want het valt niet te repareren :/


    Awh balen...
    Ik heb mijn telefoon weer helemaal opgeladen en hij is nog steeds 100% en dat was een uur geleden ongeveer. Ik heb mijn telefoon wel gewoon gebruikt.
    Telefoon valt ook niet uit. Ik hoop niet dat dat het is want dit was al een toestel die ik gratis van Apple heb gehad, was overigens hun fout haha


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face