• Ik zou mezelf echt moeten slaan..
    ik ben zaterdagavond uitgeweest (Q-party) en daar was de meeste adorable kerel e.v.e.r.! En blijkbaar -zelf heb ik het amper gezien- keek hij de hele tijd naar mij. Maar, aangezien ik zo verlegen als hell ben, durfde ik niet met hem te praten. En nu heb ik geen idee hoe hij heet of waar hij woont of wat dan ook.
    Sla me, en hard -cries-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    *slaat milim op haar vingers* STOUT!


    #WWED - What Would Emma Do?

    -aait zachtjes- Ik heb hetzelfde ook meegemaakt.


    wth.

    Philosophic schreef:
    -aait zachtjes- Ik heb hetzelfde ook meegemaakt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik sla geen virtuele quizletters :Y)


    I recycle my thoughts.

    BOEM BATS AU. Shame on you. x) volgende keer gewoon op zo'n jongen afstappen!


    It's time to be happy again.

    Ik sla geen mensen, haha.
    Maar de volgende keer moet je er gewoon op af gaan!


    effort never betrays you

    ik sla geen mensen, ben ik te lief voor :Y)
    maar wel heel stout van je om niet op hem af te stappen (krul)

    Oooh dat heb ik ook heel vaak o.o
    Dan kan ik mezelf echt wel voor m'n kop slaan :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja nu is je leven een regelrechte ramp joh. En al die dakloze, hongerige en zieke mensen maar zeiken. Tss.
    Oké het sarcasme achterwege: Da's knap lullig, maar er zijn meer vissen in de zee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -Slaat- Ghaha, nee. Ik zou je knuffelen en achter halen wie het was als ik je echt kende.
    :Y)

    Stond hij toevallig niet bij mensen dat je kent, of vaag kent? Kun je hem zo misschien op facebook zoeken. (:


    Some people make the world special just by being in it

    Geen hand vol maar een land vol jongens.
    Morgen weer zo'n zelfde jongen hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ooooch, da moe zuign!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was ook bang voor deze situatie afgelopen zaterdag en de eerste keer liet ik em lopen.. maar ik zag mezelf al helemaal zitten: 's avonds in bed mezelf hatend omdat ik hem niet had aangesproken.. dus sprak ik hem meteen aan toen hij terug kwam lopen naar de bar.
    Soms moet je gewoon doen en niet teveel denken.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 22:43 ]


    ars moriendi

    Ik snap dat het heel jammer is en je boos op jezelf bent, maar ik ga je niet slaan hoor. (A)
    Ik geef je wel een chocoladekoekje, daar wordt je blij van, en dan is het sneller vergeten (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ja nu is je leven een regelrechte ramp joh. En al die dakloze, hongerige en zieke mensen maar zeiken. Tss.
    Oké het sarcasme achterwege: Da's knap lullig, maar er zijn meer vissen in de zee.

    Ik weet óók wel dat die mensen het rottig hebben, maar ik mag toch ook even kwaad zijn en me slecht voelen door dit?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California