• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij heeft een van jullie zich net aangemeld via mijn link.=3 Wie oh wie?:Y)
    Dan kan ik ook een kijkje nemen bij jullie =)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een goed idee! Ik heb net je link aangeklikt ;3


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    Wat een goed idee! Ik heb net je link aangeklikt ;3
    '

    Yess, dit is écht wat voor jou Erieka. Leuke foto's worden echt gewaardeerd....en laat jij die nou net heel vaak maken :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Betalen ze ook echt uit? Ik vind dat altijd een beetje eng, om zomaar al mijn bankgegevens door te geven. Maar t lijkt me wel vet!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Betalen ze ook echt uit? Ik vind dat altijd een beetje eng, om zomaar al mijn bankgegevens door te geven. Maar t lijkt me wel vet!


    Jaaa ze betalen ook écht uit ja en je hoeft alleen je rekeningnummer te geven. Heel veel mensen doen het en het is helemaal veilig =)
    Not to worry =3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa ze betalen ook écht uit ja en je hoeft alleen je rekeningnummer te geven. Heel veel mensen doen het en het is helemaal veilig =)
    Not to worry =3

    Hmm ja, 10.000 van die punten klinkt wel als veel! Of gaat t best snel?
    Vind het wel een raar idee. Users betalen om hun site te gebruiken, hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja, 10.000 van die punten klinkt wel als veel! Of gaat t best snel?
    Vind het wel een raar idee. Users betalen om hun site te gebruiken, hahaha


    Ik heb 55.000 punten in een maand verdient, het ligt er een beetje aan hoe actief je bent.^^ en als we een soort Quizlet groep opzetten en op elkaars dingen ook echt reageren en bekijken, dan loopt het al best snel ^^ =D
    En ja het klinkt ook vreemd, maar ik heb al een keer uitbetaald gekregen. Degene die dit opgezet heeft betaald dit uit eigen zak (he's rich apperantly =P) en uiteindelijk is het de bedoeling dat de site zo groot word dat adverteerders zeg maar baat hebben om hier te adverteren en daarvan willen ze het platform dan draaiende houden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb 55.000 punten in een maand verdient, het ligt er een beetje aan hoe actief je bent.^^ en als we een soort Quizlet groep opzetten en op elkaars dingen ook echt reageren en bekijken, dan loopt het al best snel ^^ =D
    En ja het klinkt ook vreemd, maar ik heb al een keer uitbetaald gekregen. Degene die dit opgezet heeft betaald dit uit eigen zak (he's rich apperantly =P) en uiteindelijk is het de bedoeling dat de site zo groot word dat adverteerders zeg maar baat hebben om hier te adverteren en daarvan willen ze het platform dan draaiende houden.

    Aah oke! Dan maak ik binnenkort ook een account aan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Klinkt gaaf! Ga het morgen op de laptop beter bekijken.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Aah oke! Dan maak ik binnenkort ook een account aan.


    Leuk!=3 Als je dat doet, laat me weten wat je naam is!=) Als er meer mensen hun namen doorgeven dan zal ik bovenaan in dit topic een namen lijstje met links plaatsen!=D

    Eeeen niet vergeten het via mijn link te doen he!:Y) Hehe :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Scribe schreef:
    Klinkt gaaf! Ga het morgen op de laptop beter bekijken.^^


    Is het ook zeker =) en over het algemeen erg vriendelijke gebruikers =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ohoho? Ohoho! Ik ga dit ook doen haha! (;


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eurus schreef:
    Ohoho? Ohoho! Ik ga dit ook doen haha! (;


    Zeker een aanrader!=) Laat je je naam hier weten?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh dat is best een geinig idee! En nu koos baanloos kan ik dat wel gebruiken die extratjes ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Okay, dit klinkt best wel heel erg gaaf tho. Weet alleen niet of m'n ouders het goed gaan vinden als ik m'n IBAN zomaar door ga geven aangezien zij nog steeds toegang hebben tot mijn bankaccount en dat maar al te graag checken... Nog 2,5 maand en dan ben ik daar ook vanaf haha.

    Kun je ook van de site gebruik maken zonder dat je je rekeningnummer gelijk doorgeeft? Want dan zou ik wel alvast kunnen beginnen :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly