• De afgelopen week ben ik bezig geweest met een seminar. Het gaat om het onderzoeken. Om dit toch wat aan te sluiten op iets waarvoor ik studeer heb ik een character design gemaakt.

    Het zou mij ontzettend helpen als jullie mijn vragenlijst hierover zouden willen invullen! De vragenlijst gaat mij verder helpen in mijn onderzoek naar een goed character design.

    Dit is de vragenlijst

    Eerst worden er wat basisvragen gesteld. Zo kan ik de ondervraagden onderscheiden en kan ik een betere conclusie trekken. Pagina twee gaat om het karakter. En de derde pagina is er om feedback achter te laten als je deze hebt.

    In deze vragenlijst hoef je niet per se netjes in je woorden te blijven (voornamelijk bij het karakter).

    Het zou mij enorm helpen!

    Alvast bedankt!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ingevuld! (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ingevuld, succes!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ingevuld, heerlijk dat het een kort en krachtige formulier was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb hem ook ingevuld!


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hem voor je ingevuld :)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    bedankt allemaal! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ingevuld, hoop dat het heeft geholpen!


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ingevuld ^^
    Succes nog!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.