• Ik zit nu op kot en ik heb de hele dag vrij, wat betekend dat ik zou moeten studeren. Maar hier is het punt though, in het huis naast mij zijn ze aan het boren en ik weet niet wat allemaal, en ik kan daar echt niet tegen. Dus, ga je dan concentreren op je schoolwerk, zodat je het geluid een beetje buiten dringt zou je denken. Ha. Juist, de slides waaruit ik moet studeren zijn zo vaag, en tijdens de les pik ik nooit veel op, of de prof praat veel te snel om dingen te noteren, dus dat zijn echt vage slides, waar ik mij dood aan erger. Oh ja, en er is geen boek of cursus uiteraard. Dit is de meest rommelige prof die ik ooit heb meegemaakt.
    Dus, kan iemand mij komen verlossen van dit alles pls?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou wel willen, maar ik heb precies hetzelfde probleem :W
    Moet werken aan eindverslag voor ons periodeproject en leren voor mijn tentamens (al valt statistiek wel mee, want dat snap ik ongeveer), maar ik heb echt géén zin in criminalistiek.
    Zullen we samen in een hoekje gaan huilen? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien kun je naar een bibliotheek o.i.d gaan?
    In ieder geval sterkte en succes!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dalgliesh schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik heb precies hetzelfde probleem :W
    Moet werken aan eindverslag voor ons periodeproject en leren voor mijn tentamens (al valt statistiek wel mee, want dat snap ik ongeveer), maar ik heb echt géén zin in criminalistiek.
    Zullen we samen in een hoekje gaan huilen? x'D


    Dat klinkt als een fantastisch plan. :Y)

    @Scribe. Ik had ook eigenlijk naar de bib moeten gaan. Eigenlijk..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan ook een playlist maken en gewoon oortjes hup erin, geen last van het geluid meer (-:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit is te herkenbaar :'D Elke examenperiode moesten zij de stoep voor mijn kot verbouwen ¬_¬
    De bieb is misschien het beste. En examenvragen van de voorgaande jaren nagaan.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Dit is te herkenbaar :'D Elke examenperiode moesten zij de stoep voor mijn kot verbouwen ¬_¬
    De bieb is misschien het beste. En examenvragen van de voorgaande jaren nagaan.


    Ja, daar dacht ik ook aan op het einde van de dag. Raad eens? Er staan nog maar drie examens online. -.- Lang leve minorvakken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, daar dacht ik ook aan op het einde van de dag. Raad eens? Er staan nog maar drie examens online. -.- Lang leve minorvakken.

    Balen!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 23:48 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder