• Wow directioners! Deze avond (25 maart 2017)
    Is insta nog al ontploft!!! Wow!!
    Eerst door de post van Liam!! Hij is vader geworden!!! Natuurlijk een hele spam van de fan acc's die ik volg.

    Half uur later ofz.

    Harry Styles 'drie nieuwe berichten'
    Hij heeft al zo lang niet gepost!!!

    Het waren weer drie lege vlakken.

    Zijn profiel foto is ook wit.

    Blijkbaar deed hij het ook bij zijn twitter.

    Heeft dit te maken met zijn solo album?!

    Ik denk het wel!

    En Vandaag is Zayn 2 jaar lang uit de band... Wow.

    Echt een bom van nieuws opeens!!

    Wat is jullie mening over dit? Wat denken jullie?

    Hoe denken jullie dat Liams zoontje gaat heten?

    (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 23:24 ]


    Treat People With Kindness

    MacGyver schreef:
    (...)

    Eerst herkende ik die naam niet, nu wel. Maar ze is wel ouder dan hem, toch?

    Met wie ging Harry dan in het begin? Dat was zij toch niet?


    Liam is nu 23
    En zij is nu 33

    Yeay schikt echt heek veel.
    Puur omdat Liam nog best jong is. Als je kijkt naar hoe ver iemand al volwassen is is verschil heel groot.

    En zover ik weet heeft Harry nooit iets met haar gehad.


    Treat People With Kindness

    Haha dit heb ik ook allemaal gevolgd gisteravond.

    Naast al dit nieuws had Louis ook nog een groot optreden en is Mind of Mine van Zayn een jaar geleden uitgebracht. 25 Maart laat ons niet meer met rust X)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Haha dit heb ik ook allemaal gevolgd gisteravond.

    Naast al dit nieuws had Louis ook nog een groot optreden en is Mind of Mine van Zayn een jaar geleden uitgebracht. 25 Maart laat ons niet meer met rust X)


    Jaaaaaa.
    Ik ben tot een uur zowat wakker gebleven. Vanaf dat bericht van Liam. Man. Ik heb nu slaap te kort. Ik wou eigenlijk op tijd naar bed. Maar dit is gewoon belangrijker. :$


    Treat People With Kindness

    Nadine23x schreef:
    Haha dit heb ik ook allemaal gevolgd gisteravond.

    Naast al dit nieuws had Louis ook nog een groot optreden en is Mind of Mine van Zayn een jaar geleden uitgebracht. 25 Maart laat ons niet meer met rust X)


    Echt als of ze het hadden afgesproken om ons allemaal gek te maken. xD


    Treat People With Kindness

    Ik ben er echt heel blij om. Heel veel mensen zeggen dat Cheryl en Liam niet bij elkaar passen , maar de manier hoe hij over haar spreekt bewijst het tegendeel. En de baby is zo cute.
    Daddy Direction is nu echt papa.


    Firm believer of all that is magic

    MacGyver schreef:
    (...)

    Eerst herkende ik die naam niet, nu wel. Maar ze is wel ouder dan hem, toch?

    Met wie ging Harry dan in het begin? Dat was zij toch niet?


    Harry ging in het begin met Caroline Flack ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Harry ging in het begin met Caroline Flack ^^


    Dat wist ik dus niet meer.

    Maar wel spannend dat Harry mogelijk met zijn eigen muziek komt. Dat liedje van Niall vind ik echt goed.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat wist ik dus niet meer.

    Maar wel spannend dat Harry mogelijk met zijn eigen muziek komt. Dat liedje van Niall vind ik echt goed.


    JAAAA!!! En This Town is zo geweldig. xD


    Treat People With Kindness

    Tuena schreef:
    Ik ben er echt heel blij om. Heel veel mensen zeggen dat Cheryl en Liam niet bij elkaar passen , maar de manier hoe hij over haar spreekt bewijst het tegendeel. En de baby is zo cute.
    Daddy Direction is nu echt papa.



    Jepp zeg ik ook de hele dag tegen mijn zusje... "Hey, Daddy Direction is nu een echt Daddy! He he he"

    Ik vind die twee wel bij elkaar passen.
    Vele zeggen dat ook omdat ze zo qua leeftijd verschillen. En Liam en Cheryl denken echt wel na over wat ze willen en hoe het gaat.
    Ik vind Liam ook gewoon echt een vader figuur. *begint opeens te lachen*


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    JAAAA!!! En This Town is zo geweldig. xD


    Ja. Laatst hoorde ik een remix ervan en dan hoor je dus niet meer duidelijk Niall gitaar spelen, dat vond ik echt jammer. Dat geeft juist sfeer aan het liedje en dan halen ze dat weg.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ja. Laatst hoorde ik een remix ervan en dan hoor je dus niet meer duidelijk Niall gitaar spelen, dat vond ik echt jammer. Dat geeft juist sfeer aan het liedje en dan halen ze dat weg.


    Ja die remix is gemaakt door Tiësto. :)
    Ze trekken er wel weer ander publiek mee. Mensen die juist niet van die gitaar houden.

    Ik zelf vind de origineel versie ook het leuks.


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    Ja die remix is gemaakt door Tiësto. :)
    Ze trekken er wel weer ander publiek mee. Mensen die juist niet van die gitaar houden.

    Ik zelf vind de origineel versie ook het leuks.


    Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
    Dat is waar en dat is ook mooi, dat een ander publiek ook dit mooie liedje hoort.

    Maar de originele versie vind ik mooier. Waarschijnlijk omdat ik die als eerste heb gehoord en meestal vind ik de versie die ik als eerste heb gehoord het mooist.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
    Dat is waar en dat is ook mooi, dat een ander publiek ook dit mooie liedje hoort.

    Maar de originele versie vind ik mooier. Waarschijnlijk omdat ik die als eerste heb gehoord en meestal vind ik de versie die ik als eerste heb gehoord het mooist.



    Ja en het origineel is ook 'echter'. Dat is denk ook een reden. Qua stem weetje wel. xD
    Dat het niet gemixt is.


    Treat People With Kindness

    Tuena schreef:
    Ik ben er echt heel blij om. Heel veel mensen zeggen dat Cheryl en Liam niet bij elkaar passen , maar de manier hoe hij over haar spreekt bewijst het tegendeel. En de baby is zo cute.
    Daddy Direction is nu echt papa.



    Precies dit ^

    Cheriam is echt geweldig


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Tomlinsbear schreef:
    (...)

    Precies dit ^

    Cheriam is echt geweldig


    Oehh ik weet hoe de baby gaat heten. ;)
    Cheriam.


    Treat People With Kindness