• Aanschouw, mijn eerste poging om met Vegas een fanvideo te maken. Maar dus, nu vroeg ik me af -aangezien ik me in kan inbeelden dat dit verre van perfect is- of jullie nog tips voor me hebben. De video is wel wat kort, maar ook maar een begin.



    Zo, tweede video'tje. De muziek eindigt nog altijd wat plots, maar zit de timing al beter?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:00 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik zal straks even kijken


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik vind hem echt geweldig, maar dat heb ik al gezegd <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Memoria schreef:
    Ik zal straks even kijken


    Pretty is just a pretty word.

    Wow, ik vind hem echt vet!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind hem echt gaaf.
    Zelf krijg ik dat soort dingen nooit voor elkaar, dus ik kan je geen tips geven. Hoogstens; veel oefenen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind dat de muziek snel afloopt en dat, voor mij in ieder geval, storend, misschien had je qua geluid explosiever kunnen eindigen. Ik vind 'm ontzettend goed en mooi gemaakt, ik zie mezelf dat niet doen, ik vind 'm awesome!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hij is echt vet!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Blomkvist schreef:
    Ik vind dat de muziek snel afloopt en dat, voor mij in ieder geval, storend, misschien had je qua geluid explosiever kunnen eindigen. Ik vind 'm ontzettend goed en mooi gemaakt, ik zie mezelf dat niet doen, ik vind 'm awesome!

    Het probleem met het liedje was vooral dat er meteen na het stukje waar ik stopte nog tekst kwam en die wilde ik niet in het filmpje. Maar ik zal er zeker op letten in andere filmpjes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind hem erg mooi. Het enige wat me een beetje stoort is dat de tekst af en toe net niet helemaal gelijk lijkt te komen met de muziek, vooral bij die losse woorden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De overgang sneller laten gaan, meer op het ritme van de muziek, als je me begrijpt. De muziek stopt ook heel erg plots en het geluid is wat zacht. Maar dat ligt misschien aan de kwaliteit van het liedje?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Memoria schreef:
    Hij is echt vet!!!


    Life is full of fake people

    @Reichenback, Square,
    Daar zal ik de volgende keer zeker op letten. Dat geluid ligt inderdaad mee aan het liedje.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    @Reichenback, Square,
    Daar zal ik de volgende keer zeker op letten. Dat geluid ligt inderdaad mee aan het liedje.


    Maar ik dacht dat je dat met vegas sowieso al wat luider kan maken, niet? Anyway, het liedje past echt wel bij wat je probeert te bereiken, maar zoals je weet speelt de muziek een heel groot deel in de video. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Maar ik dacht dat je dat met vegas sowieso al wat luider kan maken, niet? Anyway, het liedje past echt wel bij wat je probeert te bereiken, maar zoals je weet speelt de muziek een heel groot deel in de video. (:

    Ik weet het niet echt, ik ben nog vanalles aan het uitzoeken in vegas voor het moment.


    Ex astris, sciencia

    Authentic schreef:
    Wow, ik vind hem echt vet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.