• Hellup,

    Al weken (vanaf voor de zomervakantie, dus maanden kan je ook wel zeggen) heb ik naar vanavond uitgekeken.
    Want vanavond komt Once Upon a Time season 2 op tv. Ik dacht eerst op BBC1 (dat had ik zien staan ergens) MAAR DAT WAS DUS NIET ZO...
    het wordt uitgezonden op ABC, Amerikaanse Tv-zender.
    Nou, wij kunnen veel ontvangen, maar dat niet. Ik kan natuurlijk wel wachten tot hij op 1channel staat of zo, maar dat duurt veel langer en ik wil hem natuurlijk het liefst LIVE zien. Nu hoop ik dus dat een van jullie lieve quizletters weet hoe ik op de pc ABC kan kijken, gratis en live... Ondertiteling wil ik niet eens :P
    So... Kan iemand mij helpen? Ik heb al wat op google gekeken, maar meestal kom je dan op van die nep-sites of sites met virussen...

    Help!!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 9:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik krijg het idee... dat dat echt niet kan. Meestal als ik Amerikaanse channels wil zien krijg ik berichten zoals;
    You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories.

    Silverlance schreef:
    Ik krijg het idee... dat dat echt niet kan. Meestal als ik Amerikaanse channels wil zien krijg ik berichten zoals;
    You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories.


    Daar was ik dus al bang voor, want dat kreeg ik ook :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als je al ergens ABC zult kunnen vinden op het internet, is de kans groot dat hij online ook niet zal werken buiten de VS, dus daar zou ik maar niet te veel op hopen. Er zijn soms wel mensen die een livestream houden voor series die maar op één plaats worden uitgezonden, dus misschien kun je zo'n link vinden, maar anders zul je waarschijnlijk moeten wachten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat plaatje er bij deed het 'em. Helaas kan ik niet helpen.


    Pretty is just a pretty word.

    Bedankt allebei (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kan het natuurlijk ook altijd één dag later downloaden via the piratebay/malasiabay of gewoon op sidereel kijken :')


    The soul needs autumn.

    Kijk anders hier op; Tv-links.eu.


    The odds are néver in our favor.

    Op deze site kan je de aflevering de dag erna zien. http://www.cucirca.com/2012/03/29/watch-once-upon-a-time-online/

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:29 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik had op mijn iPod eerst een app waarmee je dat allemaal kon kijken. Het heette Television. Het kost wel geld :3

    Zo lang duurt het niet voordat een aflevering op internet staat hoor. Ik volg Glee op 1channel en meestal staat de nieuwe aflevering er dezelfde dag nog op.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier kan je live kijken, en dan moet je even zoeken naar ABC (wel even kijken op welke ABC die komt hahah), heb daar al vaker PLL live gekeken, is soms wel sloom, maar hij doet het meestal wel!


    As travars

    CURLYMONSTER schreef:
    Dat plaatje er bij deed het 'em. Helaas kan ik niet helpen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hier kan je het kijken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    OMMMG BEDANKT
    Ik ga kijken welke het beste is.

    danke danke danke danke danke danke danke (en 83439338385 x)
    I'm happy right now :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Anders neem je een proxy. :'D Die zijn meestal in Amerika gevestigd. Dan kan je dus zonder problemen kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.