• Op DCC (Dutch Comic Con) heb ik na aankoop van wat dingen gratis kaartjes voor tomocon ontvangen. Ze zijn geldig op 9 april vanaf 12 uur. Één kaartje kun je gebruiken voor twee personen en ik heb drie van zulke kaartjes ontvangen. Ik verloot twee kaartjes (dus in totaal eigenlijk vier kaartjes) onder de quizletters. Als hier te weinig vraag naar is, dan ga ik het waarschijnlijk op facebook ook zetten. Hier moeten jullie wel iets voor doen (natuurlijk geen geld betalen ;3).

    Wat?: Kaartje geldig voor twee personen op tomocon
    Wanneer?: 9 april vanaf 12 uur 's middags
    Hoeveel?: Ik verloot twee kaartjes dus in totaal kan ik vier personen gelukkig maken
    Wat kan ik hiervoor doen?:
    Like op facebook: Werecoyote Cosplay. Voor wie geen facebook heeft, subscribe op mijn youtubekanaal: xprec97
    Comment via dit topic welke van de twee je hebt gedaan (youtube of facebook, heeft geen invloed op wie de winnaar is)
    Comment ook een suggestie voor een nieuwe cosplay naam voor mijn facebook account! Op dit moment is het Werecoyote Cosplay, maar ik zou graag anders willen heten.
    Voor de nummer 1 beste naam: de naam van mijn facebookpagina wordt gewijzigd in de naam die jij hebt gekozen (met vermelding van je naam/schuilnaam) en een kaartje voor Tomocon geldig voor twee personen!
    Voor de nummer 2 beste naam: krijgt een kaartje voor Tomocon geldig voor twee personen!

    Zonder één van deze dingen gedaan te hebben, doe je niet mee!

    Mijn interesses staan hier om jullie op weg te helpen voor de naam:
    Anime
    Japans
    Wolven
    Cherry blossom
    Draken
    Creatief bezig zijn
    Muziek

    Succes! De deadline is op 4 april (23:59 uur), de winnaars worden bekend gemaakt op 5 april via een privébericht en dit topic! Binnen 24 uur niet gereageerd op m'n bericht? = nieuwe winnaar gekozen. In privébericht zou ik willen bespreken of je het zou willen ophalen (Amsterdam of Almere) of dat ik het zou moeten versturen (gratis verzendkosten) :3

    De lijst:

    Adornanble - Okami Sakura Cosplay(s)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 12:41 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wat lief van je! Succes iedereen!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Oh wat lief van je! Succes iedereen!^^


    Ahw dankje! Ik hoop dat er vraag naar is! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zal dit in mijn achterhoofd houden.

    Edit: Ik heb je Facebook pagina geliked. (-:

    Wat mij een hele leuke naam lijkt is Okami Sakura Cosplays. Okami betekend in het Japans wolf en Sakura betekend in het Japans Cherry Blossom.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 12:38 ]

    Adornanble schreef:
    Ik zal dit in mijn achterhoofd houden.

    Edit: Ik heb je Facebook pagina geliked. (-:

    Wat mij een hele leuke naam lijkt is Okami Sakura Cosplays. Okami betekend in het Japans wolf en Sakura betekend in het Japans Cherry Blossom.


    Cosplays of cosplay (uit nieuwsgierigheid :3)? Ik ga je op de lijst zetten in het topic van dat je meedoet! :3


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Cosplays of cosplay (uit nieuwsgierigheid :3)? Ik ga je op de lijst zetten in het topic van dat je meedoet! :3


    Wat jij het leukste vind. Het gaat vooral om het Okami Sakura gedeelde P:

    Adornanble schreef:
    (...)

    Wat jij het leukste vind. Het gaat vooral om het Okami Sakura gedeelde P:


    Okay! :3


    The sun will rise and we will try again.

    Gibbs schreef:
    Oh wat lief van je! Succes iedereen!^^


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    (...)


    Haha dankje ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Nog andere mensen? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Bump. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Bump. <3


    Wat lief!


    The sun will rise and we will try again.

    Wat leuk dat je zulke prijzen weg kan geven. :)
    Het is voor mij een beetje heel erg ver om te gaan. :') Sorry.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Aangezien Adornanble de enige is, heb je gewonnen! Gefeliciteerd! ;D De facebook naam vind ik erg tof, ik ga 'm met trots veranderen in Okami Sakura Cosplays! Zou je mij kunnen pb'en?


    The sun will rise and we will try again.