• Ik was alweer druk aan het plannen wat ik ging doen op koningsdag 2017. Nu ben ik een rasechte festival bezoeker en zou dan ook dit jaar weer in Amsterdam in een van zijn grachten te vinden zijn na KingsLand met o.a. Tiesto en Martin Garrix.

    Nu vroeg ik me naar de grootste plannen van Quizlet af. Wat gaan jullie doen met Koningsdag, gaan jullie lekker uit of vieren jullie het met je familie? Wat je ook doet; eet op zijn minst een oranje tompouce ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet nog niet wat ik ga doen met Koningsdag, ben nog aan het kijken want zelf ben ik geen festival ganger en ik wil dit jaar toch echt buiten te vinden zijn aangezien m'n vriend vanuit het buitenland hier is en het voor hem de eerste keer Koningsdag is. Suggesties zijn welkom :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik doe er helemaal niets aan. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou ook vet graag naar dat soort festivals willen gaan, maar daar moet ik eerst geld voor hebben. Dus ik heb aangegeven dat ik kan werken die dag.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wanneer is dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Cannelure oef dat is een moeilijke :'D ik ga zelf altijd naar festivals - maar wie weet valt iemand nog het topic binnen met geweldige ideeen, maar eet sws even een oranje tompouce; cuz als dat niet Hollands is wbw. ^^

    @Kelly 27 April ofcourse :'D Qingsdayyyy is tha dayyy ^^

    Niets doen kan ook ofc! ik deed dat vroeger ook toen ik onder de 18 was grapje toen werkte ik altijd. Veel succes met werken tho! Bij ons was er vaak wel leuke sfeer dan en hadden we ook open lunch enzo ^^ ik doe horeca, ik gok jij ook? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Die 'ofcourse' ;'D
    Is het altijd op dezelfde dag dan? Haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Jup

    Ik vier het eigenlijk nooit. Hoewel ik dit jaar bij een paar vrienden ben, dus waarschijnlijk nemen we gewoon een biertje en dat is dat.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik moet eigenlijk leren voor mijn eindexamens, maar ik ga wel naar de vrijmarkt bij ons in de stad en misschien nog even met mijn zussen de stad in 's avonds. Heel saai dus.
    Maar ik heb nu een platenspeler, dus ik kan mooi op LP jacht.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    McCrory schreef:
    @Cannelure oef dat is een moeilijke :'D ik ga zelf altijd naar festivals - maar wie weet valt iemand nog het topic binnen met geweldige ideeen, maar eet sws even een oranje tompouce; cuz als dat niet Hollands is wbw. ^^

    @Kelly 27 April ofcourse :'D Qingsdayyyy is tha dayyy ^^

    Niets doen kan ook ofc! ik deed dat vroeger ook toen ik onder de 18 was grapje toen werkte ik altijd. Veel succes met werken tho! Bij ons was er vaak wel leuke sfeer dan en hadden we ook open lunch enzo ^^ ik doe horeca, ik gok jij ook? c;

    Ik neem dat dat laatste stukje voor mij was? x'D
    Ik werk in de keuken van de Efteling. Dus een soort van horeca. Maar gewone winkels zijn tegenwoordig ook steeds vaker open hoor. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar ook bij de Hema gestaan. (:
    Maar ik weet nog niet of ik ingepland ben, though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaaa, Kingsland met een groep van 12 man. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga helemaal niets doen. Mijn niet gezien tussen al die mensen massa's.

    Ik ben dan te bewonderen op SBS6 in Wat vindt Nederland. Ook volgende week de 13e.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    De rommelmarkt afstruinen, genieten van het hopelijk mooie weer en al het oranje en of course, de tompoes!! Dat is mijn lievelingsgebakje dus ik ben helemaal in mijn nopjes die dag.

    In mijn dorp is er altijd wel muziek en rommelmarkt en leuke dingen te doen, dus dat wordt het sowieso. Een beetje tv kijken naar koning Willempie en trots zijn op mijn oranje bloemenkrans haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben trouwens wss niet in Nederland dan, dus ja xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga denk ik de rommelmarktjes bezoeken.