• ◆ THE BRONZE REEF ◆
    Rollentopic | Speeltopic | Praattopic


    Bespreek hier alle zaken over The Bronze Reef. Aan iedereen die een Supermens heeft, graag HIER toestemming vragen voor de kracht van jouw personage. Geef niet alleen een naam van de kracht, maar ook een omschrijving. Graag hierin ook beschrijven hoe de kracht zich uit als slechts 10% ervan gebruikt kan worden. Op die manier kan ik beoordelen over de kracht goed is. Aan alleen een naam heb ik niets, omdat ik dan niet weet wat de kracht inhoudt.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 16:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een "daddy" voor wie er eentje zoekt, haha.
    Ik moet zelf nog eens de rollen lezen om relaties uit te dokteren maar mocht iemand een idee hebben met Alaxscar: ik sta ervoor open :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik heb een "daddy" voor wie er eentje zoekt, haha.
    Ik moet zelf nog eens de rollen lezen om relaties uit te dokteren maar mocht iemand een idee hebben met Alaxscar: ik sta ervoor open :-)


    Oeehh!! Ik heb nog een superkind die ouders zoekt :D Dus als jij pappa wil spelen :) Kheb al ff gekeken en dat kan wel, want mijn kind word 11. Doen we gwn dat mamma dood is gegaan bij de geboorte ofso haha.

    Edit: Ik heb ff je rol gelezen en mijn kracht lijkt echt op de jouwe!! Hij heeft maar een paar andere aspecten, maar over het algemeen komen ze overeen, waardoor ze als vader en kind echt goed op elkaar zullen aansluiten!! K vind dat echt zo grappig/toevallig!!

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 11:05 ]


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Oeehh!! Ik heb nog een superkind die ouders zoekt :D Dus als jij pappa wil spelen :) Kheb al ff gekeken en dat kan wel, want mijn kind word 11. Doen we gwn dat mamma dood is gegaan bij de geboorte ofso haha.

    Edit: Ik heb ff je rol gelezen en mijn kracht lijkt echt op de jouwe!! Hij heeft maar een paar andere aspecten, maar over het algemeen komen ze overeen, waardoor ze als vader en kind echt goed op elkaar zullen aansluiten!! K vind dat echt zo grappig/toevallig!!


    Wel mijn idee was dat hij zelf geen kinderen heeft maar dat hij Gender (dat was de naam toch he?) Een soort van geadopteerd heeft?
    Hij is sowieso iemand die zich heel erg beschermend opstelt over de jongeren.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Wel mijn idee was dat hij zelf geen kinderen heeft maar dat hij Gender (dat was de naam toch he?) Een soort van geadopteerd heeft?
    Hij is sowieso iemand die zich heel erg beschermend opstelt over de jongeren.


    Hmm dat is lastig voor mij, omdat mijn personage op The Reef geboren moet zijn vanwege de leeftijd :x

    Edit: ik moet hier ff over nadenken, want als je niet op The Reef geboren bent moet je er minimaal al 5 jaar zijn. Mijn personage is 11, dus het zou wel kunnen dat mijn moeder zwanger op The Reef kwam, maar bij mijn geboorte overlijd en dat jij sindsdien voor Gender gezorgd hebt.
    Zou dit kunnen??

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 13:08 ]


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Hmm dat is lastig voor mij, omdat mijn personage op The Reef geboren moet zijn vanwege de leeftijd :x

    Edit: ik moet hier ff over nadenken, want als je niet op The Reef geboren bent moet je er minimaal al 5 jaar zijn. Mijn personage is 11, dus het zou wel kunnen dat mijn moeder zwanger op The Reef kwam, maar bij mijn geboorte overlijd en dat jij sindsdien voor Gender gezorgd hebt.
    Zou dit kunnen??


    Moeder moest volgens mij sowieso zwanger op The Reef gekomen zijn want op op het eiland krijgen ze medicatie waarvan de vrouwen ook onvruchtbaar worden - als ik het juist gelezen heb.
    Dus wat jij zegt zou moeten kloppen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Moeder moest volgens mij sowieso zwanger op The Reef gekomen zijn want op op het eiland krijgen ze medicatie waarvan de vrouwen ook onvruchtbaar worden - als ik het juist gelezen heb.
    Dus wat jij zegt zou moeten kloppen.


    Ohjaa, nou dan zijn we eruit :) Als ze geadopteerd is, heeft ze dan de achternaam van jouw personage?


    ~My Mind Is Free~

    Owhh ja trouwens dit moest ik nog vragen maar ben ik helemaal vergeten, is het mogelijk dat de moeder van Sophamoara is vermoord voor het voortbrengen van een kind?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Underscore schreef:
    (...)

    Ohjaa, nou dan zijn we eruit :) Als ze geadopteerd is, heeft ze dan de achternaam van jouw personage?

    Wat vind je zelf prettigst?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Wat vind je zelf prettigst?


    Ik vind het wel leuk als ze dezelfde achternaam hebben :)


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Ik vind het wel leuk als ze dezelfde achternaam hebben :)


    Is prima voor mij ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zoek nog relaties voor Wendy, zowel mens ala Supermens welkom. De rol is zo goed als af en staat op p4.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.