• Ik ben al een tijdje benieuwd of andere GM's gebruik maken van de functie om het aantal forumberichten per pagina te veranderen.
    Zelf heb ik het op 30 gezet en wil graag weten hoe anderen dat hebben. (:

    En voor de niet GM's: hoeveel reacties zouden jullie willen zien per pagina?

    Ik vind het zo wel prima eigenlijk... Vooral ook bij rpg's is het wel fijn, anders worden de pagina's ellen lang door alle rollen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Eigenlijk vind ik 15 precies goed, niet te veel maar ook niet te weinig berichten per pagina. En ik was ook twee jaar lang 15 berichten per pagina en 20 pagina's in totaal gewend en ik vond het dan ook alleen maar irritant toen ik het even met 20 posts per pagina probeerde (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind 15 wel goed eigenlijk.
    Maar als mod/admin is dat ook net zo gemakkelijk als je wil verwijzen naar een reactie op x-ste pagina bijvoorbeeld. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind 15 wel goed eigenlijk.
    Maar als mod/admin is dat ook net zo gemakkelijk als je wil verwijzen naar een reactie op x-ste pagina bijvoorbeeld. ^^

    Ja, dat is inderdaad handiger. Anders moet je het elke keer weer aanpassen en kijken waar de reactie nu was.

    Scandal schreef:
    Ik vind 15 wel goed eigenlijk.
    Maar als mod/admin is dat ook net zo gemakkelijk als je wil verwijzen naar een reactie op x-ste pagina bijvoorbeeld. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vergeet meestal dat het mogelijk is dat aan te passen, haha. (krul)

    Maar ik zou het ook sowieso niet willen, want vijftien reacties en twintig pagina's zijn van die standaardmaten die in mijn hoofd zitten, en het zou me eindeloos frustreren als dat opeens niet meer klopte. En, zoals Erica zegt, is het ook heel gemakkelijk om naar een bepaalde pagina te kunnen verwijzen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geralt schreef:
    (...)
    Ja, dat is inderdaad handiger. Anders moet je het elke keer weer aanpassen en kijken waar de reactie nu was.

    Klopt. + Wij zijn nu eenmaal lui hé. Dus het moet zo min mogelijk moeite kosten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb heel lang 10 reacties per pagina gehad, maar nu heb ik inderdaad weer 15 door de reden die Erica aangeeft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer