• Ik ben een van de gelukkigen die nog onder de oude regeling van stufi valt. Mijn vraag is of je dit tijdelijk stop kunt zetten? Voor mijn studieplanning van volgend jaar komt het namelijk beter uit als ik eerst een halfjaar gewoon ga werken, en dan verder studeer. Natuurlijk heb ik niet veel zin om in dat halfjaar wel collegegeld te gaan betalen en ik wil dan ook mijn stufi stop zetten voor die periode, gezien ik dan toch geld zal verdienen met werk. Nu weet ik alleen niet zeker of ik die stufi dan weer kan krijgen wanneer ik in februari weer zou beginnen met studeren. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij zodra je 'stopt' kom je in het nieuwe systeem terecht en dan krijg je het dus niet meer. Zelfde als je van studie wisselt en als je van bachelor naar master gaat. Maar weet er niet alles van af tbh.


    The truth is out there.

    Suvi schreef:
    Volgens mij zodra je 'stopt' kom je in het nieuwe systeem terecht en dan krijg je het dus niet meer. Zelfde als je van studie wisselt en als je van bachelor naar master gaat. Maar weet er niet alles van af tbh.


    Ik ben bang dat dit klopt. Ik heb studievertraging opgelopen, en ik moet dat jaar lenen. Dus ik denk dat ze je dan al helemaal niet je stufi stop laten zetten, en daarna weer geven (oude regeling). Ik ben bang dat je daarna inderdaad moet gaan lenen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Suvi schreef:
    Volgens mij zodra je 'stopt' kom je in het nieuwe systeem terecht en dan krijg je het dus niet meer. Zelfde als je van studie wisselt en als je van bachelor naar master gaat. Maar weet er niet alles van af tbh.

    Nee hoor. Zodra jij voor september 2015 een studie bent begonnen heb jij 36 maanden recht op de basisbeurs. Heb zelf ook in die situatie gezeten en ik kreeg nog altijd stufi toen ik wisselde van studie.


    oi, suzy