• Themawedstrijd • Het Bijzondere Magialanda



    Te weinig deelnemers.


    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 10:20 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    oh ik zie dit nu pas maar dit ziet er echt heel leuk uit! ik heb hier eigenlik helemaal geen tijd voor want ik heb binnenkort examens and shit maar ik neem aan dat dit geen uuuuren in beslag neemt en als ontspanning kan dienen want dan mag ook wel :Y)

    ik wil graag meedoen ^^ neem maar Bazart als schuilnaam

    oh en ik had nog een vraagje over het kiezen van beroepen
    wordt het vooraf aangekondigd vanaf wanneer je kan kiezen voor een beroep? want het lijkt me niet zo eerlijk omdat bepaalde mensen school hebben en anderen vakantie bijvoorbeeld (ik heb atm vakantie (belgie)) en ik kan bv sneller reageren overdag

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 0:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    oh ik zie dit nu pas maar dit ziet er echt heel leuk uit! ik heb hier eigenlik helemaal geen tijd voor want ik heb binnenkort examens and shit maar ik neem aan dat dit geen uuuuren in beslag neemt en als ontspanning kan dienen want dan mag ook wel :Y)

    ik wil graag meedoen ^^ neem maar Bazart als schuilnaam

    oh en ik had nog een vraagje over het kiezen van beroepen
    wordt het vooraf aangekondigd vanaf wanneer je kan kiezen voor een beroep? want het lijkt me niet zo eerlijk omdat bepaalde mensen school hebben en anderen vakantie bijvoorbeeld (ik heb atm vakantie (belgie)) en ik kan bv sneller reageren overdag


    Je staat erbij! Haha, ja zo kan je het ook zien. ^^ Maar je hebt voor overal genoeg tijd en de niet-verplichte opdrachten hoef je niet persee te doen, maar die nemen ook niet veel werk in beslag.

    Ja, het wordt vooraf aangekondigd. Als we de aantal deelnemers hebben, dan zet ik willekeurig iedereen in een domein. Dan zet ik het hier in het topic dat iedereen een beroep kan kiezen, dus bijvoorbeeld jij zit in domein 2 dan moet je alleen maar de beroepen kiezen van domein 2. We hebben het zo gedaan dat iedereen genoeg naar keuze heeft om iets te kunnen kiezen. Het is wel, eenmaal gekozen is gekozen en ook geen dubbele beroepen, want we willen het gevarieerd houden. (:

    Daarnaast stel dat je niet willekeurig erin gezet wordt en je mag zelf kiezen de domein en de beroep, dan is dat ook hetzelfde. Wie het eerst komt. Dus dat heb je eigenlijk wel met alles, maar ik snap je goed. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Als er nog minstens vier mensen willen deelnemer kunnen we op zich al starten, want ik vrees dat er veel mensen zijn die het te druk hebben. Moesten jullie nog mensen kennen die graag zouden meedoen, een beetje mond aan mond reclame is altijd fijn (:

    Zijn er trouwens al deelnemers die graag in het offtopic willen? Anders open ik die ook al.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 13:02 ]


    16 - 09 - '17

    Zijn er nog mensen die hieraan mee willen doen of mensen die twijfelen en die toch ook mee willen doen? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    ik heb wat rondgevraagd ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    ik heb wat rondgevraagd ^^


    Thank you, sweetheart!


    16 - 09 - '17

    Ik vrees dat er misschien wat aanpassingen moeten komen. Het is jammer dat er zo weinig deelnemers komen opdagen ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik vrees dat er misschien wat aanpassingen moeten komen. Het is jammer dat er zo weinig deelnemers komen opdagen ;s


    iedereen heeft het zo druuuk :/ snap ik wel
    het einde van het jaar komt in zicht namelijk, examens, taken, etc.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)

    iedereen heeft het zo druuuk :/ snap ik wel
    het einde van het jaar komt in zicht namelijk, examens, taken, etc.


    Ja, maar het is alsnog wel jammer. Vooral omdat wij er ook veel tijd hebben ingestoken.


    16 - 09 - '17

    Het spijt ons zeer, naar we hebben besloten om niet met de wedstrijd te starten. We hebben helaas te weinig deelnemers om de wedstrijd op een goede manier te leiden. We willen toch iedereen net interesse hartelijk bedanken. De wedstrijd komt binnenkort wel weer terug en dan hebben we hopelijk wel genoeg deelnemers om te kunnen starten. Wij vragen wel vriendelijk om het idee van onze wedstrijd niet over te nemen, alsjeblieft.


    16 - 09 - '17

    Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.