• Heey peepz

    nja ik ben dus 15 en ik heb met een 22 jarige
    Hijs heel lief en alles, ma is hij niet te oud ?

    Thnx People!
    Ik weet wel dat Liefde het meeste telt
    En ik houd heel erg van hem
    Dus ik maak het cker niet uit
    We hebben er met elkaar over gepraat en wij willen (netzoals Eldrazor zei) dezelfde dingen in een relatie :D

    Dankjullie voor jullie reacties/tips/meningen!(H)


    Xx


    I solemny swear i am up to no good

    Love goes first.
    Maar jullie belangen kunnen wel erg verschillen met zo'n groot leeftijds verschil. Dat is voor veel relaties een groot struikelblok.

    Ik denk dat het niet uit moet maken, zolang je maar blijft praten. Over hoe je denkt over dingen, over hoe ver je wilt gaan, over hoe je denkt over liefde. Dan kom je er ook wel achter of dit gaat werken of niet.
    Het zou ook wel zonde zijn om iets wat mooi had kunnen zijn te stoppen door leeftijdsverschil.


    Mew <3

    ik vind et wel een beetje oud mar als je van hem houd maket het niet zo veel uit denk ik...
    ik ken wel mensen die meer van leeftijd verschillen...;P


    Als je maar een ananas hebt..

    nee, je vind hem tog leuk? liefde telt. leeftijd niet.

    Oeeeh, hier heb ik laatst iets bij Dr. Phil (is mijn moeder verslaafd aan) over gezien. Hij zei iets van dat als je allebei dezelfde dingen uit een relatie wilt dat leeftijd dan helemaal niks uitmaakt.

    Als je echt overtuigd bent van jullie liefde voor elkaar zou deze vraag hier nu niet staan.
    En wat dan nog als wij hem oud vinden? Heb schijt aan de mening van anderen. Alleen als hij slecht voor je is moet je waarschuwingen van anderen niet in de wind slaan maar dat lijkt me niet het geval...


    No growth of the heart is ever a waste

    hij is denk ik wel een beetje oud...
    maar als je van hem houd... mja ik weet het niet zo goed


    Love is the world. And that's make my smile.

    Eerlijk gezegd vind ik hem iets te oud ,

    Mijn vriendin is 17, ik ben 13. (:
    Maar wat boeit leeftijd?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het niet oudxD
    Ik val ook op oudere jongen dus..
    Maar het ligt er aan of jullie wel van elkaar houden


    Whaha; ik ook x'D.
    Op Tom bijvoorbeeld. (A)
    En heel stiekem Pierre vn Simple Plan x'D.
    Oneee; hoe ziek klink ik nu weer ni? x)

    Btw; tegen dat meisje die deze topic heeft gestart; wat vinden je ouders ervan?
    Ik vind het eigenlijk ni zo een heel erge leeftijdsverschil. Heb je Michael Douglas & Katherine Zeta-Jones al is bekeken? o__O'
    Hoeveel jaar verschillen die nu wel ni?
    En trouwens; als je opgroeit; als je 18 of meer wordt enzo dan is da ni meer zo erg en raar. Wat ik nu eigenlijk niet snap. Iemand van 20 die samen is met iemand van 30 is normaal. iemand van 15 die samen is met iemand van 25 is strafbaar. o__O'. Explain this to me x).
    Maar zolang je je gelukkig voelt en zolang je maar geen verkeerde dingen doet tot je 18de ((A)) is het Oke. (:
    x


    Where there is a sea there are pirates...