• heb ik vanmorgen helaas toch afscheid moeten nemen van mijn poes.
    Mijn ouders hadden de kat al voor ik werd geboren en afgelopen februari hebben we haar 20ste verjaardag gevierd.
    Ze was nog in prima gezondheid en heeft altijd een heerlijk leventje gehad bij ons en ze had nog veel langer bij ons mogen blijven.
    Gisteravond heb ik haar nog lekker geknuffeld en ging ik gewoon lekker slapen, zoals elke avond. Vannochtend werd ik wakker gemaakt door mijn moeder, de kat was aangereden. Toen ik haar zag was het me gelijk al duidelijk dat ze heel veel pijn had, nog geen halfuur later heeft de dierenarts haar helaas een spuitje moeten geven. Nadat ik mijn hele leven samen met deze kat heb geleefd moet ik nu voor altijd afscheid van haar nemen en dat doet me zoveel pijn.

    Dit wou ik even met jullie delen omdat het voor mij heel belangrijk is en ik benieuwd ben naar jullie verhalen. Hebben jullie ook wel eens zolang een dier gehad? Wie van jullie is er ook op zo'n nare manier zijn huisdier verloren?


    Nog wat kattenfoto's



    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 12:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh jezus, dat is echt erg en het is ook nog zo'n schatje. Sterkte en hopelijk kom je er snel bovenop! xxxx addie

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 13:06 ]


    Heaven is a place that we all have

    He bah dat is echt naar. :c gecondoleert en heel veel sterkte. <3

    Onze hond is een jaar geleden voor ons huis overreden. We hebben het nog zelf gezien ook. Was ook echt geen pretje. En onze kat is een paar weken terug overreden. :/

    Big hugs for you, my dear. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O wat erg :c. Gecondoleerd en veel sterkte!

    Ik had een poes genaamd Deedee. Zij werd 16 jaar. Zij moest ingeslapen worden, omdat haar hele systeem 'uitviel'. Ze kon niets meer.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ah nee, echt heel veel sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 13:38 ]


    Caution first, always.

    Wat naar ):

    Heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    O, dat is echt naar...

    Veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 17:13 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Aw, dit is zo erg :c Heel veel sterkte met het verlies.

    De buren hadden ooit een heel leuke kat en die kwam altijd bij ons in de tuin, dus ik beschouwde het ook een beetje als mijn kat, maar opeens verdween ze en ze was heel erg lang vermist en uiteindelijk vonden we haar terug in de tuin van de buren. Ze was waarschijnlijk overreden en heeft het net niet tot bij haar eigen thuis gered :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Och wat een rot afscheid! Van ouderdom is 1 ding, maar aanrijding... Heel veel sterkte meid!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heel erg veel sterkte, pff :c En ook nog door een aanrijding.. Verschrikkelijk lijkt me dat zeg.

    Mijn hond (die er eerder was dan ik haha) was 18 toen we hem helaas in moesten slapen. Ik ben daar nooit helemaal overheen gekomen eigenlijk, zelfs nu (vijf jaar later) hebben we het er nog over wat een geweldige hond het was en hoe erg we hem missen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik weet hoe zoiets voelt... Dat is... Hartverscheurend... Ze zeggen soms dat huisdieren verliezen harder is dan familie leden verliezen. :'(


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Gecondoleerd en heel veel sterkte!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Bruh..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ach nee, wat jammer! Heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    Wat verschrikkelijk! Ik weet als geen ander hoeveel pijn zoiets doet. Dit jaar in 7 maanden tijd alle drie mijn huisdieren verloren en in 2009 mijn lieve paardje waar ik nog steeds iedere dag aan denk. Mijn dieren zijn mijn kinderen, dus iedere keer breekt een stuk van mijn hart als ik iemand verlies...

    Heel veel sterkte met dit grote verlies! 🌹


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oh nee, wat erg voor je :c veel sterkte, wat een schatje was je kat. (flower)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?