• Aangezien ik het hoog tijd vond worden voor een meeting in Maastricht heb ik dit topic aangemaakt. Het gaat hier om een meeting in Maastricht, in de maand Mei en wellicht begin Juni!:) Bij deze meeting hoort natuurlijk een bezoekje aan de geweldige boekenwinkel, een stukje vlaai en wellicht kunnen we nog relaxen in het stadspark als het mooi weer is! Dus wie is er klaar voor Limburgse gezelligheid en DIALECT?! (krul)



    TIP! Blokker heeft treinkaartjes. Het gaat om een Dal Dagkaart van 14,50 euro. Het kaartje kan gebruikt worden in de periode 24 april t/m 4 juni 2017. Deze zijn alleen te koop in de winkel en niet online!
    We kunnen eventueel ook een groepsretour kopen, met tien mensen kost dit 7 euro per persoon!

    Datum: Zondag 7 mei
    Tijdstip: 12:00
    Verzamelplaats: Centraal station Maastricht, bij de piano (vlak bij de Hema).

    Vul even je lijstje in!

    Zeker:
    -SPECS/Jolijn/19/Brunssum
    -Ruska/Amber/22/Maastricht
    -Tubbietoost/Irma/24/Echt

    Misschien:
    -Sempre/Chloë/21/Maastricht
    -Debbaut/Jarne/18/?
    -Patholoog/Manon/21/Maastricht
    -DaedricLaura/22/?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 20:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dan wil ik wel een nachtje bij jou crashen Jolijn :Y)
    Ik zou graag eens Maastricht zien. Maar ik heb het de komende weekenden erg druk dus dit is even een stiekem mijn topicje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Dan wil ik wel een nachtje bij jou crashen Jolijn :Y)
    Ik zou graag eens Maastricht zien. Maar ik heb het de komende weekenden erg druk dus dit is even een stiekem mijn topicje.


    Dat zou ik even moeten overleggen ivm mijn moeder, maar als dat mag van mijn ouders: dan zeker! Lijkt me leuk :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat zou ik even moeten overleggen ivm mijn moeder, maar als dat mag van mijn ouders: dan zeker! Lijkt me leuk :)

    Jaa snap ik. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien!

    Krullie schreef:
    Misschien!


    Yes, leuk! :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Het hangt van de datum af maar ik ben er waarschijnlijk wel bij (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Het hangt van de datum af maar ik ben er waarschijnlijk wel bij (:


    Als je stemt op de datum die jij wilt, dan moet het goed komen toch :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Het ligt echt aan de datum, dus ik kom misschien! (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Het ligt echt aan de datum, dus ik kom misschien! (:


    Stemmen op de Poll dan maar!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    (...)

    Yes, leuk! :3

    Mei is de maand van mijn examens, dus ja x)

    Krullie schreef:
    (...)
    Mei is de maand van mijn examens, dus ja x)


    Je kunt ook stemmen voor eind Mei/begin Juni :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Yoo, ik heb al gestemd. Wat super dat er weer een meeting in Maastricht komt! Het probleem zit hem juist dat ik op een paar dagen daarvan niet kan, maar hopelijk is dat niet het geval. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mt.


    Manon als Maastrichtenaar ben je zowat verplicht om te komen ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Yoo, ik heb al gestemd. Wat super dat er weer een meeting in Maastricht komt! Het probleem zit hem juist dat ik op een paar dagen daarvan niet kan, maar hopelijk is dat niet het geval. ^^


    Nou ja, ik verwacht sowieso dat het eind Mei word, want Mei is nogal een examen maand voor zowat iedereen ='D


    You were born original, don't die as a copy.