• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:47 ]

    Je kan ook voor acceptgiro kiezen en dat is een bankoverschrijving. Je dan wel een acount nodig bij je bank. Het verschilt van site tot site of dit kan of niet.


    Shoganai i ne~

    Volgens mij hoef je geen 18 te zijn voor iDeal. Het enige wat je nodig hebt is een scanner en een bankpas (tenminste bij Rabobank). Als je 18 bent krijg je automatisch een als t goed is. Maar anders moeten je ouders er ook een hebben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je hoeft inderdaad geen 18 te zijn om te bestellen, vaak ook niet wanneer je 18+ dingen besteld. Bij het bezorgen vraagt niemand naar je leeftijd.
    Zelf heb ik geen ING maar je kan wel alvast kijken op hun website hoe het aanvragen van internetbankieren verloopt en alvast alles invullen, dan hoeft je vader het alleen even na te kijken voor jullie de aanvraag versturen.

    Verder kan je ook bankieren met paypal maar daarvoor moet je eerst je bankrekening koppelen (en dus internetbankieren hebben aangevraagd). Je kunt dan rechtstreeks aankopen doen of eerst met iDeal geld op je paypal account zetten. Let op dat in het eerste geval, er een paar dagen kunnen zitten tussen het afschrijven van je rekening!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het zelf heel handig om te Ideal-en met de ING app. Je kan op hun site lezen hoe dat te werk gaat. Ik meen me te herinneren dat je dan inderdaad je online bankieren inloggegevens nodig hebt. Als je het via de app doet hoef je niet met tan codes te werken. Doe je het online via de site krijg je een tan-code gesmst die je in moet vullen om te bevestigen.


    The truth is out there.

    Dank jullie wel voor de hulp!