• Hói hoi!

    Een tijdje terug heb ik er ook al een forum over begonnen, maar daar kreeg ik helaas 0 reacties op..
    Ik probeer het gewoon nog een keer en dit keer wil ik mijn redder in nood (de tekenaar) best een vergoeding geven!

    Ik ben namelijk bezig met het maken van een werkboek, die ik kan meegeven aan de cursisten van de puppycursus. Het werkboek is bedoeld als extraatje, voor nog wat extra uitleg waar ze thuis doorheen kunnen bladeren. De belangrijkste oefeningen van tijdens de cursus staan erin.
    Nu heb ik die oefeningen helemaal uitgeschreven en daar wil ik graag een leuk tekeningetje bij ter verduidelijking. Een klein stripje van een hondje die het uitbeeld. Het gaat om ong. 11 oefeningen + nog wat losse tekeningetjes. Ik wilde ze graag in de stijl van "Boogie the Boston Terrier", ik kan precies laten zien hóe ik het wil.

    Ikzelf kan helaas niet meer tekenen, ivm mijn problemen met mijn pols (die niet snel opgelost zijn)..
    Als de tekenaar zo lief is om een aantal houdingen van de hond te tekenen, kan ik ze zelf samenvoegen tot een stripje.
    En als mensen het alleen willen doen tegen een (kleine) vergoeding, wil ik daar best wat voor geven. Uiteraard word je naam ook vernoemd in het werkboek.

    Hopelijk vind ik dit keer wel iemand en kan ik het werkboek éindelijk afmaken!

    Groetjes.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zelf kan ik helaas niet tekenen, hopelijk vind je iemand!


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is wel leuk, maar ik denk niet dat mijn tekeningen er goed genoeg voor zijn en ik weet niet zeker of ik genoeg tijd zal hebben. Zou je anders wat details over hoe je het precies wil kunnen plaatsen? Even kijken of het wat kan worden, of dat ik het beter van te voren al op kan geven :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik kan dat denk ik wel leuk tekenen, zou je eens kunnen zeggen wat je precies wilt?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hoi, ik doe zelf kunstacademie en heb wel een redelijk niveau technisch en kan ook met meerdere mediums overweg (grafiek, aquarel, acryl etc)
    Heb ook vaker boeken geillustreerd.
    Ik kan je als je wilt wat recent werk toesturen per mail of app zodat je zelf kan kijken of mijn manier van werken je aanspreekt en wat je wilt. Ik vraag er wel een vergoeding voor (:
    Stuur maar een pb'tje als je interesse hebt!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 18:19 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik kan heel goed tekenen (ugh ugh)
    Vooral die kruispoppertjes:Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het lijkt mij wel leuk om te doen. Ik teken graag honden en heb wel wat tijd na mijn examens.
    Als je ongeveer kunt vertellen welke kant je op wilt met de tekeningen, wil ik het wel voor je proberen. (:
    Mocht je eerst wat tekeningen van mij willen zien, stuur me dan gerust een PB.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 20:36 ]

    Ik wil wel iets proberen, als je me er aan kan herinneren want ik ben nogal chaotisch en het dus nogal snel vergeten 😅😅


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zoveel reacties! Zo lief! 💚 Dankjulliewel.
    Ik zal zodadelijk op school even een voorbeeldje invoegen en wat meer informatie geven.

    En over de vergoeding: zoals ik al zei wil ik er best wat voor geven, maar ik ben ook maar een studente en doe dit zelf ook vrijwillig, dus ik kan er ook geen miljoenen aan uitgeven. :x Maar daar moeten we hopelijk wel uitkomen..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik hoef geen vergoeding, mocht ik het doen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik hoef geen vergoeding, mocht ik het doen.

    Same.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sorry voor mijn late reactie! Ik kreeg het plotseling eventjes druk..
    Ik zal even wat meer uitleg geven, wat de bedoeling is:

    In het werkboek staan dus oefeningen, zoals "zit", "af", "hier komen", enz. Die ik stap voor stap uitleg met woorden. Het leek me leuk om dit te ondersteunen met een klein stripje.. In het stripje zie je dus eerst een hondje dat staat, dat vervolgens gaat zitten en een beloning krijgt (als voorbeeld..).

    Ik wilde het in de style van Boogie the Boston terrier doen. Ik kan de plaatjes van Boogie niet gebruiken, ivm auteursrecht. Daarbij leek het me leuk om een eigen "mascotte" te hebben dat ik door het hele werkboekje kan gebruiken.

    Het hondje dat ik graag wil kan bijv. een herdershond zijn. Dit lijkt me het makkelijkst met tekenen van de houdingen (oren en staart). Als voorbeeld kan Boogie gewoon gebruikt worden, maar dat je daar dan dus een herder van maakt (als je me begrijpt). In de spoiler even een klein voorbeeldje van Boogie the Boston.



    Nu hoef je niet de hele oefening uit te schrijven. Als je bijv op de computer tekent, kun je één keer een zittend hondje maken, dat ik dan zelf in de juiste volgorde plak met andere plaatjes.

    Als er nog steeds mensen zijn die het willen proberen, kan ik nog wat meer uitleg geven d.m.v. plaatjes van Boogie! :)

    Alvast heel erg bedankt! ♡


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niemand meer geïnteresseerd? :x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ja ik nog! Sorry, had het heel druk met school. Als je wat plaatjes kan geven en een hond waar hij op moet lijken wil ik wel wat proberen vandaag!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind tekenen wel leuk, maar ik heb er de komende weken geen tijd voor. Wel wil ik dit volgen c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VeniVidiVici schreef:
    Ja ik nog! Sorry, had het heel druk met school. Als je wat plaatjes kan geven en een hond waar hij op moet lijken wil ik wel wat proberen vandaag!


    Hetzelfde geldt voor mij. Als je wat details stuurt, dan kan ik kijken wanneer en of ik een poging ga doen :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."