• Ik zet dus bijna nooit dingen in 'Liefde Vriendschap & Familie', maar nu doe ik het lekker toch en ik ben trots!

    Oké, ik wil even weten of jullie dit gevoel ook kennen. Gisteravond had ik een heel heftig gesprek met een nogal significante jongen in mijn leven, en het was super leuk maar ook echt enorm overwhelming. Vriendinnen probeerden me soms te bellen (dat zouden we nog doen), maar ik heb gewoon opgehangen omdat ik het niet trok om op een adequatewat is adequaat een naar woord goede manier op hen allebei individueel te reageren. En toen begon mijn moeder berichtjes te sturen en ahh, het was zo raar om met die verschillende soorten personen te communiceren. Achteraf voelde ik me helemaal daas.

    Maar goed, kennen jullie dat gevoel dat je zo'n intens en intiem moment met iemand hebt beleefd dat je het gewoon voelt? Dat je gewoon een beetje van slag bent, omdat je met een persoon zo'n krachtig moment hebt beleefd?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 15:25 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik wacht nog steeds tot jouw topictitels een hele pagina in beslag nemen, no hate

    En ja. Van die momenten die echt super heftig zijn met iemand en dat je je een beetje verbonden voelt met diegene en op zo'n manier dat het nog net niet magical is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    Ik wacht nog steeds tot jouw topictitels een hele pagina in beslag nemen, no hate

    En ja. Van die momenten die echt super heftig zijn met iemand en dat je je een beetje verbonden voelt met diegene en op zo'n manier dat het nog net niet magical is.


    Je weet niet hoevaak ik tegen het woordenlimiet aan ben geknald. Maar ik bedoel, als ik geen lange titels maak, waarom is er dan een limiet.
    Volgend jaar voor de 1 april grap pleit ik op geen boordenlimieten meer op topictitels.

    Maar inderdaad. Dat dus, je beschrijft het best wel goed op een bondigere manier dan ik kan in een heel stukje. :Y)
    Soms heb ik ook wel echt zulke momenten die niet bepaald positief zijn, maar dat je gewoon iets heel groots ervaart met iemand.


    Tijd voor koffie.

    Oh, ja! Dat herken ik!

    weet je ik weet gewoon alleen door de titel dat het jouw topics zijn

    en JA ik vind het meestal eng idk why


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    weet je ik weet gewoon alleen door de titel dat het jouw topics zijn

    en JA ik vind het meestal eng idk why


    Misschien omdat ik door het raam altijd naar binnen gluur om over je schouder met het gesprek mee te lezen but who knows


    Tijd voor koffie.

    Oh jaaa, zeldzame momenten maar het is echt geweldig. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Edgy schreef:
    (...)

    Misschien omdat ik door het raam altijd naar binnen gluur om over je schouder met het gesprek mee te lezen but who knows


    hoe dan ik woon in een flat HA!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    hoe dan ik woon in een flat HA!



    Tijd voor koffie.

    Oh dat is echt waar gewoon. Heel mooi en tegelijkertijd overweldigend - en als er nog geen sprake js van een relatie ook eng.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Edgy schreef:
    (...)



    OMG IK ZIE JE (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys