• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Oliebollen count: 8

    Ik weet momenteel even niet hoe ik me voel, tbh.


    Your make-up is terrible

    Ik lust normaal geen vitamin-water, máár gister kregen we na afloop een goodiebag van de Lidl mee in het Ziggo dome en daarin zat een flesje vitamin-water framboos-granaatappel en mij god, verslaafd. Het is echt heel lekker. *insertsmiley*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Allanon, vorige topic

    Ik ben het helemaal met je eens. Mensen zouden dat soort ongezonde relaties gewoon niet moeten willen. Zelfs niet als ze wanhopig zijn. Er is altijd wel iemand die je goed en respectvol wil behandelen.

    // Ik ben weer aan het uitstellen. Waarom doe ik dit.

    Geef me drie redenen waarom ik die dingen nog naar jou zou sturen, als je toch met alles en iedereen afspreekt, behalve met mij. Degene waarvan je 'claimde' dat je van me 'hield' en 'cared'. Ik ben opeens niet goed genoeg meer naast je fancy beste vriendjes en ik weet meteen dat je al die tijd gelogen had over hoe jij je over me voelde.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit laat geen blijvende viezigheid achter op mijn arm, maar het is wel een beetje jammer Lieke pffft. Ik had gewoon een tattoo moeten nemen op het dorpsfeest, dan was het niet gebeurd lol :'D

    wauw. Dit is echt de grootste bullshit ooit. Als ze eens wisten, he..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @LittleOwlet ik heb jouw username echt te vaak als Lawliet gelezen en ik voel me nu echt een of andere zielige anime freak :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    10 minuten ben je thuis. 10. En het internet werkt al weer niet meer. Echt top hoor. Dan kon je evengoed wegblijven, want voor dat geweldige humeur moest je ook niet naar huis komen. Ruziezoeker en stoker. Het is zo al een moeilijk genoeg weekend voor ons allemaal hier thuis, dus stop met er altijd een schep bovenop te doen. egoïst.


    Tears are words the heart can't say.

    GODVERDOMME. Ze gaat niet mee om mij op te halen maar ze gaat vervolgens WEL mee als we nog ergens langs gaan. Het bewijs dat nauwelijks niemand ook maar een fuck om me geeft.DIT MAAKT ME ZO BOOS EN IK DACHT EVEN DAT HET GOED MET ME GING.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Op dit soort momenten wil ik gewoon tegen m'n vriend aanliggen en dat hij zegt dat ik lief ben. Zoiets.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Akutagawa schreef:
    @LittleOwlet ik heb jouw username echt te vaak als Lawliet gelezen en ik voel me nu echt een of andere zielige anime freak :')


    Lol, the difference tho xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kojima schreef:
    GODVERDOMME. Ze gaat niet mee om mij op te halen maar ze gaat vervolgens WEL mee als we nog ergens langs gaan. Het bewijs dat nauwelijks niemand ook maar een fuck om me geeft.DIT MAAKT ME ZO BOOS EN IK DACHT EVEN DAT HET GOED MET ME GING.


    Ik geef om je.. (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Lol, the difference tho xd


    Ik weet het, haha. Daarom vind ik het ook zo erg ><


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Ik weet het, haha. Daarom vind ik het ook zo erg ><


    Welke anime tho?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.