• Hey allemaal,

    Wat gaan jullie met dit mooie weer doen vandaag? Zelf weet ik het nog niet.
    Maar mijn vader wilt mijn precies het huis uit hebben.
    Zit hij weer aan hele voor middag tegen mij te zeuren.
    Bij ons in Belgie is het vandaag een feestdag. Dus de winkels zijn niet open.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Sinds 12u lig ik te zonnen, lol en dat ga ik nog wel even blijven doen. (: Deze avond ga ik met mijn vriend bbq'en bij vrienden van hem.


    Take me to wonderland

    Ik heb over een braderie gelopen en heb wat leuke old school spelletjes gescoord C:



    Vanavond ga ik barbecueën c:


    26 - 02 - '16

    Reigns schreef:
    (...)

    Jasje? Pff, ik zou al in brand vliegen door die warmte als ik een jasje zou moeten aandoen, haha.


    Binnen is het koud bij ons. Maar als ik buiten ga doe ik dat uit he.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Och leuk nog nooit geweest. Amuzeer jullie daar maar he :)

    Her is er echt prachtig ik ben met mijn beste vriendin mee dus dat is ook nog eens super gezellig!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Her is er echt prachtig ik ben met mijn beste vriendin mee dus dat is ook nog eens super gezellig!


    Ja dat zal wel zijn. Spijtig dat ik met niemand kan afspreken maar dan heb ik wat meer tijd voor mijn rijbewijs.
    Dat ik toch 1 van deze weken via leerpunt ga doen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ben ziek.
    Ik hoop dat ik opgeknapt ben voordat het straks 28 graden is buiten en ik ook nog hoofdpijn krijg van de hoge temperatuur.

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Och die komt dus vandaag uit? : D Super die wil ik ook wel zien.

    Hij was leuk! ^^


    Caution first, always.

    Als het veel te warm is, doe ik het gewoon rustig aan. Ik kan simpelweg niet begrijpen dat mensen zulke warmte lekker vinden, maar dat komt ook omdat ik er niet tegen kan en een lichte allergie heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Als het veel te warm is, doe ik het gewoon rustig aan. Ik kan simpelweg niet begrijpen dat mensen zulke warmte lekker vinden, maar dat komt ook omdat ik er niet tegen kan en een lichte allergie heb.


    Ja das bij mij ook. Want dacht om effe naar de stad te gaan.
    Maar ik vind het veel te warm. Ik ook niet want die hitte is na een paar minuuten al niet te verdragen.
    Hmm ja de meeste waarschijnlijk. En ik met mijn witte huid ga zeker opletten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)
    Ja das bij mij ook. Want dacht om effe naar de stad te gaan.
    Maar ik vind het veel te warm. Ik ook niet want die hitte is na een paar minuuten al niet te verdragen.
    Hmm ja de meeste waarschijnlijk. En ik met mijn witte huid ga zeker opletten.

    Heb je iets belangrijks nodig? Dan zou ik het wel gewoon halen of het desnoods aan iemand vragen. Met dit weer weet ik nu al dat de elektrische waaier de hele dag aan blijft staan en we in het donker verstopt zitten als mollen. :'D Ik hoop wel dat mensen die in deze warmte gaan zonnen of de hele dag buiten blijven zichzelf goed insmeren en water blijven drinken. Er is namelijk al een aantal keer voorgekomen dat er gewoon iemand flauwviel op straat door dit weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aangezien ik allergisch ben voor de zon blijf ik lekker binnen tot een uur of acht vanavond haha. Gelukkig kon ik vandaag werken, dus verdien ik ook nog een beetje geld met de zon ontwijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Heb je iets belangrijks nodig? Dan zou ik het wel gewoon halen of het desnoods aan iemand vragen. Met dit weer weet ik nu al dat de elektrische waaier de hele dag aan blijft staan en we in het donker verstopt zitten als mollen. :'D Ik hoop wel dat mensen die in deze warmte gaan zonnen of de hele dag buiten blijven zichzelf goed insmeren en water blijven drinken. Er is namelijk al een aantal keer voorgekomen dat er gewoon iemand flauwviel op straat door dit weer.


    Nee maar moet gewoon zien dat ik niet teveel in de zon ga. Het was eigelijk om gewoon eens weg te zijn.
    En het enige wat ik zou kopen is kleedjes,of bikinie's veel drinken voor thuis.
    Als ik verbrand geraak wat nog zal gebeuren. Haha ja ik verstop mij in de living maar het word hier ook warm.
    Ja ik hoop het ook. En als meisjes met dit weer hun regels hebben moeten ze ook opletten.
    Daar door krijg je ook rap een flauwte.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Grindywald schreef:
    Aangezien ik allergisch ben voor de zon blijf ik lekker binnen tot een uur of acht vanavond haha. Gelukkig kon ik vandaag werken, dus verdien ik ook nog een beetje geld met de zon ontwijken.


    Wel ik blijf tot half 5 binnen dan ga ik samen met mijn moeder en nog twee andere
    naar een hondje gaan zien. Want mijn moeder zou er graag terug eentje willen.
    Ik moet vandaag niet werken dus ik heb geluk :)
    Bij ons op het werk in de zomer zal het lastig zijn. Ik werk drie weken door he.
    Heb ik die dagen nog verlof staan :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wel vandaag blijf ik eens lekker even binnenn. gisteren ben ik van half 3 tot half 11 in de stad op het terras geweest naar smartlappenfestival bij ons maar het gaat me even niet lekker dus lekker binnen vals mee zingen met Harry Styles en mijn nagels lakken. Morgen heb ik scouting waar we watergames gaan doen en misschien in de avond bbqen en zondag lekker terras op met vriendin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben aan het werken. :c


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.