• .........is gestorven gisternacht om 01:00 's avonds (of in die richting).
    Niets vermoedend ging ik naar een festival. Niet verwachtend dat ik daar maar half heel terug van zou komen. Mijn baby; aka mijn Samsung Galaxy S4 is daar gestorven. Ik zocht wel een EHBO voor haar; maar helaas. Nu zal ik morgen hem moeten terugsturen naar zijn maker, waar hij (hopelijk) gemaakt kan worden. Echter, toen dit al eens eerder gebeurt was, had ik mijn mobiel voor één maand verloren. Ik voel me nu al leeg zonder haar & I don't know how to survive this... D';

    Nu probeerde ik mijn SIM in mijn oude mobiel; is ook haar accu kapot. IDK waarom. Waarschijnlijk ouderdom. But now i'm all alone. D'; And I don't know how to survive a month without her. Vooral nu niet nu de feestdagen eraan komen inclusief men b-day :'cc

    Om de topic nog een beetje nuttig te houden, zonder al mijn drama;

    Hebben jullie nog gister of vandaag wat leuks gedaan of is er iets gebeurt afgelopen tijd waar jij ontzettend van baalt; of nog erger, is er iets wat jou dierbaar is je afgenomen D:. Please make me smile again. Muh.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb een nieuw hoofdstuk voor mijn story weten te produceren. Dat is voor mij al een hele gewaarwording :'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 21:03 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg ik kreeg een hartaanval, ik dacht serieus dat je een baby had die gestorven was!

    Holy fuck, ik dacht ook even dat je een kindje verloren was. Zeker gezien EHBO zo in het oog springt.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Wortelsap schreef:
    Omg ik kreeg een hartaanval, ik dacht serieus dat je een baby had die gestorven was!

    Ik eigenlijk ook, haha. Ik was zo opgelucht dat het over een gsm bleek te gaan, maar nog steeds een zeer tragisch voorval natuurlijk.

    Mijn vrije tijd is van me afgenomen door de examens, maar na dinsdag heb ik hem eindelijk terug.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 21:03 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nawh, boo toch! Mwha mijn dag kon beter, maar komt goed. Verder:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik dacht ook serieus dat je een miskraam had :') Hahaha
    Maar vet balen man! Kan je ergens een telefoon van iemand lenen of heel goedkoop ergens overkopen? Maand zonder telefoon zou ik ook niet overleven. x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oke omg ik dacht dus ook serieus dat er iets heel ergs gebeurd was. Niet dat je dooie telefoon niet erg is natuurlijk.
    Veel sterkte in deze zware tijden. (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahaha Sorry peepz c; ik en mijn mobiel zijn nou eenmaal twee handen op één buik :'c.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Awh, ik hoop dat ze d'r kunnen maken. Een maand?! Heb je een schadeclaim daarna ingediend? Als je zo gehecht bent aan je mobiel dan is een maand wel lang. Hoe ben je die maand door gekomen?


    Physics is awesome

    Wortelsap schreef:
    Omg ik kreeg een hartaanval, ik dacht serieus dat je een baby had die gestorven was!


    Same^


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wortelsap schreef:
    Omg ik kreeg een hartaanval, ik dacht serieus dat je een baby had die gestorven was!


    Ik ook :')


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Kelmeckis schreef:
    Awh, ik hoop dat ze d'r kunnen maken. Een maand?! Heb je een schadeclaim daarna ingediend? Als je zo gehecht bent aan je mobiel dan is een maand wel lang. Hoe ben je die maand door gekomen?


    Nope dat had ik niet gedaan D'; het scheelde dat ik in die periode 24/7 werkte, maar nu ik weer permanent op school zit, doet het toch behoorlijk pijn. Vooral omdat de vakantie ook aan gaat breken dus mesia is crying :c.

    @Aelin & Billywig;
    What can I say... meheheh Clickbait? ^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya