• De router bij ons thuis, daar zijn we het wachtwoord dus van kwijt.
    Nu zegt iedereen dat we hem moeten resetten en dat je dan gewoon adminadmin in moet vullen of een nieuwe, maar hij wil juist niet resetten!

    Er zit zo'n knopje aan de zijkant/achterkant/hoe je het wil noemen, en als ik die indruk, zou hij moeten resetten en zou er een rood lichtje bij "Reset" moeten branden. Doet het dus niet. Aan en uit zetten helpt ook niet.

    Ik heb nu dus internet van god weet wie, maar ik heb liever die van ons.
    Dus, halp pls.

    Oh, en ik heb een Cisco Linksys, mocht dat helpen.

    Euhm, ik zou het niet weten, misschien de handleiding eens doornemen als je die nog hebt?


    16 - 09 - '17

    Er zijn bepaalde programmaatjes op het internet waarmee je de wachtwoorden mee kan krijgen geloof ik.


    Your make-up is terrible

    euhm, naar Cisco linksys bellen? of de helpdesk? Of niet alleen aan en uit zetten, maar ook helemaal uittrekken uit de stekker ik heb werkelijk geen idee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Assassin schreef:
    Er zijn bepaalde programmaatjes op het internet waarmee je de wachtwoorden mee kan krijgen geloof ik.

    Daar heb ik nooit geduld voor, haha :"D
    I'll try.

    Weet je heel zeker dat je de knop echt hebt ingedrukt en ook lang genoeg? Druk er eens met een langwerpig puntig voorwerp in en hou de knop 10 seconden vast.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Weet je heel zeker dat je de knop echt hebt ingedrukt en ook lang genoeg? Druk er eens met een langwerpig puntig voorwerp in en hou de knop 10 seconden vast.

    15 seconden, ja. Ik weet zeker dat ik 'm niet verder in kon drukken.

    Dragneel schreef:
    (...)
    15 seconden, ja. Ik weet zeker dat ik 'm niet verder in kon drukken.

    Hmmm, rare router dan. Ik gok dat je normaal indrukken ook al hebt geprobeerd. Hmm, wat raar. Nou ja, hier houdt mijn kennis wel een beetje op :x
    Ik ben van de software, niet hardware en met routers werk ik amper tot nooit.

    Het kan zijn dat die router een ander standaard username en standaard wachtwoord heeft dan andere users. Misschien daar eens naar zoeken?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hebben jullie een handleiding? Dat kan misschien ook helpen bij het resetten en misschien staan daar dan ook de username en het wachtwoord in dat er nodig zijn na het resetten.


    From these ashes, I will rise

    Bedankt voor de tips, ik zal de handleiding opzoeken. c: