• Hi!

    Ik wil graag één keer per maand een filmmarathon houden! (Of serie's, mochten daar liefhebbers voor zijn! ) Het is dus de bedoeling dat we op dezelfde dag (en hopelijk ook tijd) dezelfde films kijken en daarover fangirlen/kletsen! Elk tweede en vierde weekend gaan we een filmmarathon houden! Dit kunnen complete series zijn, maar ook films in een bepaald thema!

    Te beginnen met deze maand (juni) een Harry Potter marathon!



    Het enige wat ons rest is een handige nacht/weekend uitzoeken en een bak met popcorn kopen! Wie doet er mee?



    Datum:

    * De eerstvolgende filmmarathon zal plaatsvinden op 10 juni tussen half 9 en 9 uur 's avonds. Omdat er veel films zijn van Harry Potter, zal er óf tot diep in de nacht worden doorgekeken óf zondag de overige films worden afgekeken.

    * De tweede filmmarathon zal op 24 en/of 25 juni plaatsvinden. Hierbij gaan we Pirates of the Caribbean kijken. ^^


    Voor volgende maand mogen jullie nomineren!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 13:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Was dit initiatief er niet al eens? Any way Ik vind het leuk klinken, alleen ik kan bijna nooit :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phorthos schreef:
    Was dit initiatief er niet al eens? Any way Ik vind het leuk klinken, alleen ik kan bijna nooit :/


    Ik heb geen idee. Ik heb gewoon zin in een HP marathon en toen kwam dit idee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik doe mee!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nooo, waarom beginnen jullie nou met HP. Ik mag de films pas weer zien als ik alle boeken uit heb en ik ben nu halverwege deel 6


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elvendork schreef:
    Nooo, waarom beginnen jullie nou met HP. Ik mag de films pas weer zien als ik alle boeken uit heb en ik ben nu halverwege deel 6

    Ik heb je ingehaald.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We kunnen altijd over een paar maanden weer een HP marathon houden.xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Ik heb je ingehaald.


    Ik heb deze maand ook vreselijk weinig gelezen. Maar 250 bladzijdes ofzo D; Ben jij al klaar?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elvendork schreef:
    (...)

    Ik heb deze maand ook vreselijk weinig gelezen. Maar 250 bladzijdes ofzo D; Ben jij al klaar?

    Nu halverwege deel zeven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Phorthos schreef:
    Was dit initiatief er niet al eens? Any way Ik vind het leuk klinken, alleen ik kan bijna nooit :/


    Dit!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ga niet meedoen omdat ik een veel te moeilijke filmsmaak heb, maar je kan misschienice age en pirates of the caribbean aan je lijst met mogelijkheden toevoegen? Ik ken nog wel wat reeksen, maar de meesten zijn horror, haha


    Mhm?

    *Ziet dit topic net wanneer ze aan haar eigen HP marathon is begonnen*

    Ehhhh shit. Maar goed, HP kun je nooit vaak genoeg kijken he. Oh en Shrek moet op de lijst. ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    We kunnen ook twee keer per maand een filmmarathon houden? Elke 2e week en elke 4e week?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zullen we de 10e en 11e beginnen met de HP marathon?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 21:46 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ik kan wil ik graag meedoen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Als ik kan wil ik graag meedoen!


    Tuurlijk! Iedereen kan meedoen! Ik denk dat ik toch geen lijstje maak, zo kun je op de avond van de filmmarathon nog meedoen.^^^

    Dus: Volgende week de 10e beginnen we rond een uur of half 9/9 uur. Diegenen die de nacht volhouden mogen dat doen, maar zo niet, dan gaan we de volgende dag weer verder. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!