• Waarom weet ik niet, maar ik voel me de laatste tijd erg getrokken tot engere/spannendere boeken. Helemaal geen probleem zou je denken, behalve dat ik een watje ben en nergens tegen kan. Momenteel lees ik 'You' en so far so good, hoewel anderen zeiden dat het toch wat eng was, maar het nieuwe seizoen van Stranger Things anderzijds moet ik niet 's avonds alleen kijken en ik denk dat dat mijn niveau wel aardig omschrijft.
    Nu wil ik eigenlijk graag IT van Stephen King lezen, maar geen idee of dat slim is. Hebben jullie dit boek gelezen? Eng? Niet eng? Aanrader? Kan ik dit aan?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2019 - 19:00 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik persoonlijk las het boek al als klein kind en vond de film spannender.
    Maar iedereens level qua wat die spannend/eng vind is weer anders, en ik kan best veel aan eigenlijk. Het is echter wel weer een poos geleden dat ik het boek voor het laatst heb gelezen, maar volgens mij zaten er best wat dingen in die niet in de film zaten. Maar dat is eigenlijk altijd wel zo haha.

    Je kunt erin beginnen en stoppen zodra het je te spannend wordt? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb alleen de eerste 150 pagina's gelezen en vond het eig redelijk saai. Maar ik kan redelijk goed tegen horror dus hoeveel mn mening waard is, weet ik niet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.