• Themawedstrijd: 1 woord
    Opdrachtenstory      Beoordelingenstory

    Opdracht 1!
    Opdracht 2!
    Opdracht 3!
    Opdracht 4!
    Opdracht 5!

    Hallo allemaal!

    Gezien ik er zojuist achterkwam dat ik nog 22 credits heb en ik ook merk dat ik steeds minder op Quizlet zit, heb ik besloten deze 22 credits weg te geven. Maar gewoon weggeven vind ik zo saai, dus vandaar dat ik er een wedstrijd omheen organiseer! Omdat ik alle kanten nog op wil kunnen, is het thema van deze wedstrijd 1 woord: iedere opdracht zal 1 woord het hoofdthema van de opdracht zijn.

    Wat voor soort opdrachten kan ik verwachten?
    • Verhaal
    • Tekening
    • Gedicht
    • Foto
    • Cover
    • Volledige vrijheid

    Wat als ik ergens niet goed in ben of even geen tijd heb?
    Geen probleem. Ik doe niet aan jokers, maar je moet uiteindelijk 4 van de 6 opdrachten inleveren om kans te maken. Maak je ze alle 6? Dan tellen de 4 hoogst scorende opdrachten mee. Het gaat uiteindelijk om het gemiddelde cijfer van de opdrachten. Lever je er dus maar drie in, dan zul je een 1 krijgen op de vierde opdracht en daar wordt het gemiddelde van genomen.

    Hoe kan ik meedoen?
    Door hier een berichtje achter te laten dat je mee wilt doen. Geef ook even je echte naam (of een pseudoniem, als je die niet wilt geven) en mocht je daarna je naam veranderen, geef dan naamsveranderingen door in het topic.

    Zoek je juryleden?
    Jazeker! Sterker nog, ik zal zelf helemaal niet als jurylid fungeren. Ik ben eigenlijk op zoek naar een stuk of tien mensen die eventueel zouden willen beoordelen. Het enige wat ze hoeven te doen, is een cijfer op vier onderdelen te geven (afhankelijk van de opdracht), en het gemiddelde van die cijfers wordt het eindcijfer. Laat dus ook in het topic weten of je jurylid wilt worden!

    En heel belangrijk: de prijzen?
    Ja, die prijzen zullen er zijn. Zoals ik al zei, zijn er 22 credits te verdelen.
    1e prijs: 11 credits
    2e prijs: 7 credits
    3e prijs: 4 credits
    Mochten er echter niet meer dan 5 deelnemers zijn, dan vervalt de derde prijs. Zijn er niet meer dan 3 deelnemers, dan vervallen zowel de tweede als de derde prijs.

    Wat is de tijdsdruk?
    Je krijgt voor elke opdracht ongeveer 3 weken, misschien iets meer, misschien iets minder, maar dat laat ik vantevoren weten (dit is ook afhankelijk van persoonlijke planningen). Zoals ik eerder al zei, zijn er zes opdrachten waarvan je er in ieder geval vier moet inleveren. Niet een hele grote tijdsdruk, dus.

    En verder...
    Er zal een story worden aangemaakt waar de deelnemers co-auteur van worden, waar iedereen zijn eigen opdracht mag inleveren. Puntentelling wordt in het topic bijgehouden.

    Ik heb nog een vraag.
    Laat maar weten! In het topic of in een privéberichtje, vind beide prima!
    • Wanneer gaat dit van start?
    Komende week. Reken maar rondom het weekend (10/11 juni).



    Deelnemers:
    Tacitus - Romi
    VeniVidiVici - Mare
    1832 - Anne
    Poncho - Gail
    Chilton - Hannibal
    Reigns - Sylvie
    Pennywiise - Liesje
    Eurus - Yuna
    Caligosus - Isa
    Stormfly - Lilly
    bff_bestfriend - Sila
    Rantipole - Soofje

    Juryleden:
    Evaethas - Kato
    Livsnjutare - Sanne
    GusWaters - Marie
    IrishNialler - Yvonne
    Benevolence - Eva


    Lieve (ex-)deelnemers,

    Excuus voor de weinige input van mijn kant. Ik heb al eerder de redenen genoemd, maar jullie hebben tijd in jullie opdrachten gestoken dat is dus erg flauw van mij. Omdat er inmiddels ook niet zoveel animo meer voor de wedstrijd is, heb ik besloten de prijzen nu uit te gaan reiken. Ik heb dat als volgt gedaan:
    • Als je 1 opdracht ingeleverd hebt, krijg je geen bonus
    • Als je 2 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,1
    • Als je 3 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,2
    • Als je 4 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,4
    De logica hierachter is dat het sowieso de bedoeling was dat je minstens 4 opdrachten in moest leveren, dus wie dat heeft gedaan, krijgt meer bonus dan de rest (in verhouding).

    Daarnaast heb ik de verdeling van de credits aangehouden zoals ik in het begin zou doen: de eerste plek krijgt 11 credits, de tweede plek krijgt 7 credits en de derde plek krijgt 4 credits.

    Als ik dit allemaal uitwerk en alle gemiddelden tel, kom ik op de volgende top 3:
    3. Eon met een gemiddelde van een 8,5 krijgt 4 credits!
    2. Poudlard met een gemiddelde van een 8,8 krijgt 7 credits!
    1. Eurus met een gemiddelde van een 8,9 krijgt 11 credits!

    Verder wil ik nog de juryleden bedanken voor hun inzet: GusWaters, Benevolence en IrishNialler!

    Groetjes,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 22:54 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Eurus schreef:
    Hoe zot het met de beoordelingen? En de volgende opdracht?
    Ahhh kak, goed dat je er om vraagt. Ik zat zoals ik al aan had gegeven met wat persoonlijke problemen en shizzle en ben het daarna gewoon compleet vergeten en dus ga ik nu eerst nakijken ;3 excuse me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eurus schreef:
    Hoe zot het met de beoordelingen? En de volgende opdracht?


    Ik was aan het wachten op een berichtje van Catan; ze stuurt ons normaal gezien een mail met de beoordelingscriteria. Ik zie echter dat IrishNialler zelf enkele criteria heeft geschreven, dus heb ik me daarop gebaseerd. Mijn beoordelingen staan dus intussen ook online :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    Ik was aan het wachten op een berichtje van Catan; ze stuurt ons normaal gezien een mail met de beoordelingscriteria. Ik zie echter dat IrishNialler zelf enkele criteria heeft geschreven, dus heb ik me daarop gebaseerd. Mijn beoordelingen staan dus intussen ook online :').
    Ik dacht ze zijn steeds hetzelfde dus dan kan ik het net zo goed zelf doen :3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Ik dacht ze zijn steeds hetzelfde dus dan kan ik het net zo goed zelf doen :3


    Ze zijn inderdaad meestal ongeveer hetzelfde :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Excuus voor de radiostilte aan mijn kant. Momenteel heb ik wel een prima reden, ik ben namelijk geopereerd :S

    Ik ben momenteel ook nog niet in staat om een nieuwe opdracht online te gooien. Maar als de jury hiermee akkoord gaat, geef ik IrishNialler de rechten om de laatste opdracht te bedenken. Excuus.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Excuus voor de radiostilte aan mijn kant. Momenteel heb ik wel een prima reden, ik ben namelijk geopereerd :S

    Ik ben momenteel ook nog niet in staat om een nieuwe opdracht online te gooien. Maar als de jury hiermee akkoord gaat, geef ik IrishNialler de rechten om de laatste opdracht te bedenken. Excuus.


    Dat begrijpen we allemaal wel denk ik. Beterschap!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Lieve (ex-)deelnemers,

    Excuus voor de weinige input van mijn kant. Ik heb al eerder de redenen genoemd, maar jullie hebben tijd in jullie opdrachten gestoken dat is dus erg flauw van mij. Omdat er inmiddels ook niet zoveel animo meer voor de wedstrijd is, heb ik besloten de prijzen nu uit te gaan reiken. Ik heb dat als volgt gedaan:
    • Als je 1 opdracht ingeleverd hebt, krijg je geen bonus
    • Als je 2 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,1
    • Als je 3 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,2
    • Als je 4 opdrachten ingeleverd hebt, krijg je een bonus bij je gemiddelde cijfer van 0,4
    De logica hierachter is dat het sowieso de bedoeling was dat je minstens 4 opdrachten in moest leveren, dus wie dat heeft gedaan, krijgt meer bonus dan de rest (in verhouding).

    Daarnaast heb ik de verdeling van de credits aangehouden zoals ik in het begin zou doen: de eerste plek krijgt 11 credits, de tweede plek krijgt 7 credits en de derde plek krijgt 4 credits.

    Als ik dit allemaal uitwerk en alle gemiddelden tel, kom ik op de volgende top 3:
    3. Eon met een gemiddelde van een 8,5 krijgt 4 credits!
    2. Poudlard met een gemiddelde van een 8,8 krijgt 7 credits!
    1. Eurus met een gemiddelde van een 8,9 krijgt 11 credits!

    Verder wil ik nog de juryleden bedanken voor hun inzet: GusWaters, Benevolence en IrishNialler!

    Groetjes,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 22:54 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ondanks dat de wedstrijd niet vlekkeloos verliep, wil ik jou ook bedanken! Het was erg leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wedstrijs afgelopen -> Slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.