• Lees ff:
    Ik pak me gitaar af van Gillian en zegt dat het stom is. Ik begin een rustig liedje te spelen. Steeds sneller en harder. Me stoel wordt hard naar achter gerukt. 'AU!' Gil ik. Als ik achterom kijk, kijk ik recht in het gezicht lachende gezicht van Rick. 'Was dat nou nodig?' Vraag ik beledigt en sla hem op zijn hoofd. 'Ja.' Zegt hij en hij wijst naar Viviënne die verdrietig uit het raam kijkt. Je legt je gitaar weg en loopt naar haar toe. 'Zijn de wolken mooi?' Vraag je terwijl je zachtjes haar haar streelt. 'Ja...' Zuchtend draait ze haar hoofd naar de mijne om. 'Hè, liefie. Het komt wel goed hoor,' Zeg je geruststellend. 'Nog even en we zijn weer thuis. En dan kun jij kleine Timmy weer zien.' Dan vol ik iemand aan me haar trekken. Het is Gillian. 'Auhauh! Leef jij ervoor om mij pijn te doen ofzow?' Hij zegt niks maar maakt een gebaar dat je in de weg staat. Ik draait me om en kijk recht in het gezicht van een lachende jongen. Verlegen lach ik terug en begin te blozen. Patries, dit is nou niet het perfecte moment om te gaan blozen. De jongen vraagt iets. Ik versta het neit zo goed. Het is Duits. Maar uit het kleine beetje wat ik kan verstaan, versta ik dat hij erlangs wil. Weer voel ik het bloed naar me wangen stromen. Ik ga opzij en loop richting me eigen plek. Naast Gillian. In mijn ogenhoeken bekijk ik de jongen eens goed. Het zijn er meerdere. 4 om precies te zijn. Langzaam gaan mijn ogen langs de gezichten. 1 met lang, stijl, bruin haar. 1 met kort een beetje krullend haar, dat best wel schattig is. 1 met zwart, omhooggestoken haar en een wenkbrauwpiercing en die ene jongen met zijn haren in dreads gevlochten en een lippiercing. Als ik merk dat die jongen met dreads naar me kijkt draai ik snel me hoofd weg. Ik kijk naar buiten. Beetje rare gasten. Gelijk na deze gedachten moet ik giechelen uit mezelf. Ik ben ook niet de normaalste. Met me paarse haar en neus- en tongpiercing.
    Goed idee?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    LOVE IT!
    hoe gaat t heten?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jaaa,god,di emoet je echt doen, Geniaal!!^^


    Music is the new sex

    Eh..
    geen idee.
    Dit zegt me niet zoveel weetje.


    Life is hard and then we die

    Weet nog niet, iets van:
    My rockstar life with my friends.
    Zoiets?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Weet nog niet, iets van:
    My rockstar life with my friends.
    Zoiets?

    like it


    The economy is suffering, let it DIE!