• Hier is al eens een topic over geweest, maar aangezien deze is gesloten en ik geen besluit hierover kon vinden; hier een nieuw topic. Dit lijkt mij handig voor o.a. RPG's, wedstrijdtopics of de aanleiding voor mij voor deze suggestie.

    Ik bedoel dus voor de beginpost.

    AlbusDumbledore schreef op 8 okt 2014 - 20:04:
    Ik ben voor, zolang je meteen kunt zien wie de co-auteur is en ook kunt zien welke van de twee de post het laatst geüpdatet heeft.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 23:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voor. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    100% voor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jouw suggestie is een tv-serietopic?

    Ik ben tegen vanuit opzicht van modzijn. Ik zie het gebeuren dat mensen dan weg kunnen komen met spam, pesten of topics maken die tegen de regels zijn.
    Wat is er mis met toestemming vragen om het over te nemen en een vers topic te maken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pabu schreef:
    100% voor.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Scandal schreef:
    Jouw suggestie is een tv-serietopic?

    Ik ben tegen vanuit opzicht van modzijn. Ik zie het gebeuren dat mensen dan weg kunnen komen met spam, pesten of topics maken die tegen de regels zijn.
    Wat is er mis met toestemming vragen om het over te nemen en een vers topic te maken?

    Mijn suggestie staat in de titel. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Mijn suggestie staat in de titel. :Y)

    Ik doelde op de link die onder 'de aanleiding voor mij voor deze suggestie.'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor!

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik doelde op de link die onder 'de aanleiding voor mij voor deze suggestie.'

    Dat is mijn eigen topic en de aanleiding voor het aandragen van deze suggestie. Het zou nl. héél gemakkelijk zijn als ik een co-auteur zou kunnen aanstellen om het beginbericht zo nodig te updaten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Macabre schreef:
    Voor. :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hm, ik weet het niet. Het heeft ook wel iets prettigs dat je weet dat een (begin)post door maar één persoon is geschreven. Ik kan me voorstellen dat dingen wat verwarrend zouden kunnen worden als meerdere mensen dezelfde post kunnen aanpassen (met uitzondering van mods, dan, maar dat is iets heel anders).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, ik weet het niet. Het heeft ook wel iets prettigs dat je weet dat een (begin)post door maar één persoon is geschreven. Ik kan me voorstellen dat dingen wat verwarrend zouden kunnen worden als meerdere mensen dezelfde post kunnen aanpassen (met uitzondering van mods, dan, maar dat is iets heel anders).

    Maar dan, als het niet te lastig is, kan je misschien instellen dat het bijvoorbeeld alleen bij RPG's en wedstrijden kan en je, net als bij een story, een username kan invullen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Voor. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Square schreef:
    Hm, ik weet het niet. Het heeft ook wel iets prettigs dat je weet dat een (begin)post door maar één persoon is geschreven. Ik kan me voorstellen dat dingen wat verwarrend zouden kunnen worden als meerdere mensen dezelfde post kunnen aanpassen (met uitzondering van mods, dan, maar dat is iets heel anders).

    Zolang je daar onderling eenduidige afspraken over maakt, dan lijkt het mij niet moeilijk om daarin consistent te zijn. Je zou je dan hetzelfde kunnen afvragen bij co-auteurs bij stories, toch? Je stelt tenslotte zelf iemand aan en dit is, denk ik, wel op vertrouwen gebaseerd. Het is niet alsof iedereen zomaar het topic kan aanpassen, natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Zolang je daar onderling eenduidige afspraken over maakt, dan lijkt het mij niet moeilijk om daarin consistent te zijn. Je zou je dan hetzelfde kunnen afvragen bij co-auteurs bij stories, toch? Je stelt tenslotte zelf iemand aan en dit is, denk ik, wel op vertrouwen gebaseerd. Het is niet alsof iedereen zomaar het topic kan aanpassen, natuurlijk.

    Dit heeft me overgehaald. Ik ben voor (:

    Anomaly schreef:
    (...)
    Zolang je daar onderling eenduidige afspraken over maakt, dan lijkt het mij niet moeilijk om daarin consistent te zijn. Je zou je dan hetzelfde kunnen afvragen bij co-auteurs bij stories, toch? Je stelt tenslotte zelf iemand aan en dit is, denk ik, wel op vertrouwen gebaseerd. Het is niet alsof iedereen zomaar het topic kan aanpassen, natuurlijk.


    Ja, maar ik bedoelde niet zozeer verwarrend voor de mensen die het topic beheren, als voor anderen op het forum. Stories zijn in mijn ogen dan toch iets anders. Dat is een creatie, en het is logisch dat je daarbij samen kunt werken omdat je verhalen samen kunt schrijven. Maar ik zie berichten op het forum meer als een soort, tja, spraakballonetjes? Je weet hier nu altijd precies wie wat zegt (ervan uitgaande dat de meeste accounts hier maar door één persoon gebruikt worden) en als meer dan één persoon een post kan aanpassen, ook als dat mensen zijn die door de maker van die post zelf zijn uitgenodigd, heb je dat niet meer.

    Geen idee of dit duidelijk is, want ik vind het een beetje lastig te verwoorden. Maar goed, ik zie sowieso ook wel dat verder iedereen voor lijkt te zijn en ik heb geen geweldige tegenargumenten, dus als ik in mijn eentje ben leg ik me er natuurlijk wel bij neer wat de meerderheid wil. :p
    Maar, ik weet niet, ik vind het zelf gewoon niet zo'n prettig idee, al zie ik ook wel dat het bij bepaalde topics handig zou kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan