• De titel zegt eigenlijk alles al. (cat)

    Het viel mij namelijk laatst op dat ik, als co-auteur van een story, de volgorde van de hoofdstukken niet aan kan passen. Nu is dat op zich geen enorme ramp, de andere auteur kan dat natuurlijk ook doen, maar ik vind het wel zo handig (en netjes van mezelf) als ik dat zelf meteen zou kunnen doen.

    Nogmaals, het is geen groot probleem, maar het zou misschien wel fijn zijn als co-auteurs dit ook kunnen doen. Het hele knopje is namelijk gewoon weg. :c

    Onze story bevat meerdere personages en als de volgorde niet goed is, klopt de verhaallijn niet meer, mochten jullie het raar vinden.


    everything, in time

    Als een mod de titel even kan aanpassen naar iets met 'volgorde', dan maakt het dat nog wat duidelijker. Ik sliep nog half, oeps.


    everything, in time

    > Titel aangepast


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoodini schreef:
    > Titel aangepast


    Thank you. *O*


    everything, in time

    Ik ben voor ^^


    obsessive rage

    Voor! Al vind ik dat co-auteurs sowieso wel wat meer dingen bij mogen gaan krijgen, want tot nu toe kan alleen degene die het verhaal op zijn profiel heeft staan het meeste doen en ik zou het persoonlijk fijner vinden als dit meer gelijk zou zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    JA. Ik ben zo voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een hele tijd later, maar dit kan nu. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.