• "Brechtjeee is onze brood."




    Complimentjes
    Kaerlighed
    Brechtjeee! <3

    eindelijk eens een dagje speciaal voor jou! ^^
    ik ben SUPER SUPER SUPER SUPER blij dat ik je ken en je bent mijn allerliefste aardappel!
    hopelijk zal ik nog lang nutteloze gesprekken met je kunnen voeren! ;D
    en vergeet niet dat er op mijn bucketlist staat dat zodra ik 18 ben ik je wil meeten <3

    nou ja, dit was mijn berichtje!
    en vergeet niet..
    BROOD MET KIWISOFTIJS FTW


    Iratus
    Lieve Brood,

    Ik vrees dat we nu echt een probleem hebben **iratyr** ik heb het gevoel dat we te dramatisch zijn. **kijkt naar stapel kaarten** en ja, ik moet er nog een versturen maar ik ben postzegelloos.
    Wil ik daar iets aan doen? Natuurlijk niet. Wat drama hier, wat drama daar, drama is leuk. Misschien dit bericht ahum zie het drama, ik gebruik dat woord te vaak dan ook?
    Want **smachtend gezicht** ik laat je nooit meer gaan, Martyr. En dit verdien je. Want duh. Geweldigheid.

    Excuses voor het feit dat iedereen dit ziet, maar whatever.

    Liefs,
    Quinn Mirthe


    Motunui
    Liefste Brechtje,

    We kennen elkaar inmiddels een jaar, en ik kan zeggen dat dat jaar voor mij voorbijgevlogen is. Ik had nooit, maar dan ook nooit, gedacht dat we ooit zo'n goede vrienden zouden worden nadat ik die 'Hey, alles goed?' random in je GB had gedropt. Maar hey, kijk, een jaar en vele gesprekken later kan ik met de volle honderd procent zeggen dat je één van mijn allerbeste vrienden bent en dat ik omtzettend veel om je geef. Je bent lief, getalenteerd, wijs, behulpzaam, vriendelijk en gewoonweg awesome. Als ik net iets zit, maar evengoed als ik een random raar verhaal wil vertellen, kan ik altijd bij je terecht, en ik hoop dat je weet dat jij ook altijd bij mij terecht kan. Het is niet altijd even gemakkelijk, we hebben soms wat moeilijkere momenten, maar ik vind het helemaal geweldig dat ik je hebt leren kennen en ik hoop dat bij dat ene jaar nog veel jaren bijkome en ik kan me werkelijk geen leven meer voorstellen zonder jou.

    Ontzettend veel liefde,
    Delphine

    Amethyst_
    Heey Lucens,

    Ik ken je nog niet zo lang,
    maar ik vind je nu al een van de vrolijkste mensen hier op Q!
    En hoe je naar iedereen de hele tijd van die knuffel-gifs naar iedereen stuurt,
    Dat is gewoon geweldig!
    Dus ik wil nog 1 dingetje tegen je zeggen;
    Bedankt!

    Femke


    Creatie(s) in de kijker

    Wisten jullie dat Lucens hele leuke verhalen kan schrijven? Nee? Dan weten jullie het nu. Bekijk hieronder haar story waar ze haar verhaal in schrijft en vertel hoe leuk haar verhaal is!

    Take my soul, my heart and body || San



    Na alles wat ze doorstaan hebben, is de vriendschap van Ilse en Sam sterker dan ooit. Musicals, stalkers, moordenaars, gevechten en uiteraard de twee ergste dingen van alles: het gedragen worden door Hak en de doden die er gevallen zijn, ze hopen er vanaf te zijn (behalve van de musical dan) en alles te kunnen verwerken. Maar helaas zijn ze de startlijn net gepasseerd en lijkt de finishlijn alleen maar te bereiken met wonden, stalkers, gevechten, moordenaars, geruzie en vooral veel te veel om allemaal te verwerken.
    Oh ja, en met Hak... En al die anderen jongens...
    Ze hadden niet verwacht dat alles zo fantastisch zou worden, toen ze zich aanmeldde voor de DTFY musical...



    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2017 - 20:47 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Leuk topic! Fijne week ;D


    26 - 02 - '16

    WOT I DIDN'T KNOW DAT HET HAAR WEEK WAS
    Anders had ik ook iets willen schrijven D:

    However, hele fijne week gewenst Brechtje!


    obsessive rage

    Fijne week Brechtje ^^

    @inktzwart dan doe je dat toch alsnog in dit topic (;

    [ bericht aangepast op 25 okt 2017 - 16:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fijne week! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Een hele fijne week!

    @Inktzwart: Je kan inderdaad nog in dit topic iets liefs voor haar schrijven. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Waaaaahh allemaal gifs van Akatsuki No Yona!!!
    Fijne week! Geniet van alle loveee!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fijne week kinder! Lots of love <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fijne week @mijn lieve patatje


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Oh bedankt voor dit haha (: al is het vrij triest dat mijn falende verhaal daar in de kijker staat hahahaha, want ik faal

    @Sooffieee natuurlijk het staat ook in mijn agenda duh ik zou niet kunnen leven zonder jou ooit eens geplet te hebben in een omhelzing
    @Quinn-Mirthe? Pff jouw bericht is zo dramatisch, om te huilen, IK HAAT JE ZOVEEL DAT IK VAN JE HOUD kuch :Y)
    @Delphine lovee u for ever, until the very end en na de dood om te spoken
    @Femke, no probs


    i wanna die with you once or twice.