• Ik vind het spijtig dat th bijna niet of beter gezegd niet meer in de dag top 5 komt , en als ze erin staan isdat altijd op de 5de plaats , nu draait het allemaal om de jonasbrothers.en dat haat ik gewoon , dat begint dus ook zo in de joepie,altijd maar jonasbrothers ,of zac efron.. in deze joepie stond dat bill&tom not waren. k'vind het echt niet meer kunnen .Maar ik denk wel dat als th met een nieuwe tour beint er uiteraard een nieuwe clip zal komen maarja , Dont jump/spring nicht is al ondertussen al van vorigjaar in mij op tv gekomen , pas eind augustus was kwamen ze er niet meer in of bijna niet meer ,
    wat denken jullie hierover?

    Nouja, iedereen zijn tijd komt, en gaat weer =D

    Maar ze komen wel terug hoor =D

    jammer voor de fans, maar mij maakt het niet zoveel meer uit :'p
    de band waar ik fan van ben komt niet eens op tmf voor xd


    -

    Ach, eigen schuld, dikke bult? Het maakt mij niet veel uit.


    Bored.

    Tokio Hotel moet dringens een nieuwe plaat maken! Zodat ze terug in de hitlijsten komen testaan, en zo gaan ze volgens my vanzelf terug in de joepie komen te staan, ook als ze een nieuwe tour beginnen. & dan komen ze natuurlijk ook terug in de dag top 5. Want dan gaan al de Tokio hotel - fans enzu dr truug vr stemmen fzu ? (': Ze zyn bezig met een nieuwe album dsu!
    xx(H)


    Some people make the world special just by being in it

    das waar ik wordt ziek van die efron en de JB's vink belachelijk ik bedoel ze lopen met zo'n ringding rond!!en da zijn dan gasten?zac schminkt zich meer dan mij oma!!en mijn oma zet egt LAGEN makeup op der huid
    HSM is trouwens er ook alty he


    I Am Whatever You Say I Am

    ALLEMAAL STEMMEN


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ach, eigen schuld, dikke bult? Het maakt mij niet veel uit.

    *plat* Dat rijmt.

    Nuja, kan me ni schelen wat de andere van ze vinden. Ik vindt ervan wat ik wil.

    http://www.tmf.be/v4/tv/dagtop5


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ze motte gewoon nieuwe plaatjes hebben..dan komp het wel goe


    Some angels have no wings.

    Paramore staat er in en dat is leuk. (of ik denk toch dat ze erin staan.^^)
    En Jonas Brothers & ZaK Effron zijn gewoon kut. >_<

    zac en jb's m'n reet jaat :p

    Th was ook not in de joepie Bill had net een eend gedood weetje 0o"
    En daarbij se waren veel te mager!

    But back tho the point ;;
    Het is logisch dat de Jb nu eigenlijk "alles" is want het is nog maar een nieuwe groep, en Th heeft nog altijd geen "nieuwe" single dus denk ik dat de fans Th van Don't Jump nu wel beu gehoord sijn ..


    I found myself in Wonderland.

    zac en jb's m'n reet jaat :p

    Jaa=p


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D