• Ik vind het spijtig dat th bijna niet of beter gezegd niet meer in de dag top 5 komt , en als ze erin staan isdat altijd op de 5de plaats , nu draait het allemaal om de jonasbrothers.en dat haat ik gewoon , dat begint dus ook zo in de joepie,altijd maar jonasbrothers ,of zac efron.. in deze joepie stond dat bill&tom not waren. k'vind het echt niet meer kunnen .Maar ik denk wel dat als th met een nieuwe tour beint er uiteraard een nieuwe clip zal komen maarja , Dont jump/spring nicht is al ondertussen al van vorigjaar in mij op tv gekomen , pas eind augustus was kwamen ze er niet meer in of bijna niet meer ,
    wat denken jullie hierover?

    Duuuuuuuuuude.. wa hebt gullie toch tegen Jonas Brothers en Zac Efron, omaaaaaaaai, als ze da over TH zouden zeggen, dan zou het rel zijn, maar zelf :S


    I want a lover I don't have to love. ♥

    :S Hoezo mag dat niet -.-' ToHo is ook niet alles.. Sorry voor deze reactie maar het is een beetje overdreven als je over zoiets gaat beginnen van TH staat niet in de top 5. Linkin Park ofzo staat er waarschijnlijk ook niet bij, is wel jammer vind ik. Maar ik ga daar niet boos om worden.
    Misschien vat ik het verkeerd./


    I live for the applause, you will die for it.

    Duuuuuuuuuude.. wa hebt gullie toch tegen Jonas Brothers en Zac Efron, omaaaaaaaai, als ze da over TH zouden zeggen, dan zou het rel zijn, maar zelf :S


    Jaah, ik vraag me da ook altijd af!
    Wat hebben ze eigenlijk nu tegen Zac Efron en Jb ! ..
    Moest het Th sijn souden jullie het seker nie erg vinden of moesten de haters da nu seggen over Th was het al direct rusie!
    Haten jullie Zac omdat hij in een Disney Film heeft gespeeld ofzo ?


    I found myself in Wonderland.

    :S Hoezo mag dat niet -.-' ToHo is ook niet alles.. Sorry voor deze reactie maar het is een beetje overdreven als je over zoiets gaat beginnen van TH staat niet in de top 5. Linkin Park ofzo staat er waarschijnlijk ook niet bij, is wel jammer vind ik. Maar ik ga daar niet boos om worden.
    Misschien vat ik het verkeerd./


    Jaah!
    Daar heb je nu ook weer een point x]
    Dus als ik het goed begrijp :
    Je bent op je teentjes getrapt omdat je favoritie groep nie in je dagblad staat en niet in de dag top 5 staat?


    I found myself in Wonderland.