• Hey peeps,

    Aangezien ik bijna klaar ben met mijn kortverhaal, ben ik al aan wat andere dingetjes aan het denken en daarbij is er een (ver)nieuw(d) idee komen opborrelen. Natuurlijk is het nog maar nauwelijks uitgewerkt, maar ik heb wel al een vaag idee en een titel, dus dan kan de cover zeker niet ontbreken. Oké, nee, ik verveel me vooral en ik vind het altijd leuk om te zien waarmee mensen komen aanzetten.

    Het idee is er nog maar vaag - en waarschijnlijk veel duidelijker voor mij dan voor jullie - maar ik weet wel wat ik ongeveer zoek van cover, dus hopelijk spreekt het toch iemand aan ^^

    x Titel: Vlinders (liefst ook een versie zonder titel, moest ik deze ooit nog veranderen (: )
    x Lettertype: Ik hou wel van iets dat kracht uitstraalt en niet te kinderachtig is. Maar het moet vooral goed zichtbaar en aanwezig zijn, en bij de sfeer van de cover passen.

    x Korte Samenvatting:

    Hier komt het: Het is een loverboyverhaal, maar niet het typische verhaal. De hoofdpersonages zijn uiteraard een jongen, en een meisje, maar hoewel het wel vanuit het meisje zal geschreven worden, is zij niet de kern van het verhaal. Vanuit het verloop van hun relatie wordt zijn achtergrond en karakter uitgelegd en helemaal ontleed, waardoor je eigenlijk twee verhalen ineen krijgt. Het gaat nogal vrij psychologisch zijn en het bevat vrij zware thema's zoals (kinder)misbruik,
    de dood, te vroeg opgroeien, hoge intelligente, zelfverminking/zelfmoord en nog wel wat dingen. Het is vooral een wisselwerking tussen de twee, waarbij er begrip voor beiden wordt opgeroepen, zonder dat daar perse medeleven en/of acceptie bij te kijken komt.
    De titel (Vlinders) slaat terug op drie aspecten: Vlinders in je buik hebben, in Nederland is er een stichting voor slachtoffers van loverboys die de meisjes vlinders noemt en het proces van hun relatie, hun karakterontwikkeling en eigenlijk het hele verhaal wordt als de transformatie van een vlinder voorgesteld.


    x Sfeer: Niet te vrolijk. Het mag best duister zijn, maar het hoeft niet perse somber te zijn, aangezien ik eerder een nuchtere toon in mijn verhaal wil leggen, dan perse pessimistisch.

    x Ideeën voor op de cover: Wel, het zou leuk zijn als er iets van een vlinder, of vlinders in verwerkt zitten. Liefst geen herkenbare personen. Het mag hard en duister zijn, maar liefst niet somber of dramatisch, dus liefst geen huilende meisjes oid. Verder heb je echt alle vrijheid

    x Extra: Ik hou van simplistische covers met maar enkele afbeeldingen. Blenden mag wel, maar heel veel laagjes zijn niet perse nodig.
    Het mag, liefst zelfs, een donkere cover zijn, maar het moet wel leesbaar zijn. De titel moet duidelijk zijn. Ik hou van contrasten (bvb een heel donkere achtergrond met dan 1 primerende afbeelding die eruit springt.). Als dat niet je ding is, kan je uiteraard nog altijd proberen. Ik sta open voor alle interpretaties ^^


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Oeh, ik vind het wel wat hebben ja ^^
    Kan je de titel iets hoger zetten?


    Zoiets? ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Zoiets? ^^



    Ja ^^


    Mhm?

    Ik heb ook wat geprobeerd:




    -

    vind je het wat?


    -

    Ik blijf het vergeten :')


    oi, suzy





    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 13:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb even iets geprobeerd (': Ik hoop dat je het wat vindt



    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nog een cover nodig?

    Sorry voor de erg late reactie, maar ik vind ze allemaal echt heel leuk ^^ Als iemand nog wil proberen, mag dat altijd (:


    Mhm?

    Ik wil ook wel wat proberen! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik ben benieuwd wat je er van vindt :)

    Met tekst:



    Zonder tekst:



    Het is overigens een rechtenvrije afbeelding.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik ben benieuwd wat je er van vindt :)

    Met tekst:



    Zonder tekst:



    Het is overigens een rechtenvrije afbeelding.


    Het is sowieso mijn smaak, maar ik weet nog niet of ik nu van de titel hou, of hem juist helemaal niet leuk vind, haha.


    Mhm?

    Ik had hier wat klaar voor staan denk ik oh


    Heaven is a place that we all have