• Titel: Help, mijn vriendje is een zombie! (Maar ook een versie zonder titel, mocht dat mogelijk zijn.)
    Andere tekst: Mocht je ergens plaats vinden, mag mijn naam 'Romi De Temmerman' (Met een i en hoofdletter D, don't you dare to write it wrong :p) er ook ergens op.
    Korte inhoud: In een zombieapocalyps die alleen mannen beïnvloed, trekt de vrouwelijke populatie (en een heel miniem aantal mannen die niet geïnfecteerd zijn) zich terug achter veilige muren. Maeve, haar moeder en haar vriendje hebben net plannen om naar de veilige zone te verhuizen, wanneer het noodlot toeslaat en Maeves vriendje gebeten wordt. Ze wil echter nog niet opgeven en smokkelt hem mee binnen de muren, waar Maeves zombievriendje de wereld op z'n kop zet en Maeves zus er alles aan doet om hem te elimineren. Ondertussen probeert Maeves broer Raffe, gescheiden van zijn familie door de chaos van de apocalyps, te overleven buiten de muren, waar hij ten dode opgeschreven zou moeten zijn, maar zijn verhaal toch een verrassende wending kent.
    Sfeer: Bloederig, maar toch speels/komisch, if you know what i mean :')
    Eventuele plaatjes: Oké, ik zoek dus een meisje dat er echt heel meisjesachtig/vrouwelijk uitziet, maar toch met een (bloederig) wapen in de hand (met voorkeur een bijl). Nu, ik vind wel plaatjes, maar ze missen allemaal een hoofd en dat is vrij stom haha XD Anyway, dit is wel de richting waarin ik uit wil voor dat, wie weet geeft het je inspiratie en vind jij heel toevallig wel een meisje met een bijl en een hoofd (klik, klik, klik, klik, klik). Ik zou ook nog graag zo'n 'zombie kudde' willen op de achtergrond ofzo, maar ik vind echt niets (ben echt slecht hierin, lol), dus als je dat ergens zou vinden ben ik je zeer dankbaar. (Mijn zombies zijn wel niet echt dood, eerder razenden, dus dat maakt het al moeilijk om echt zo'n kudde te vinden als je weet dat de lijken niet echt half rottend mogen zijn XD) Oh, ik kreeg net ook nog een ander idee (hopelijk zie je dit nog). Misschien is het ook leuk op gewoon van die typische, (roze) pimps te nemen en daar heel veel van die bloederige effectjes rond te zetten (pumps, pumps, pumps, pumps, pumps - je ziet maar, iets in die stijl). Anyway, ik zou het iig fijn vinden als in de cover vooral het contrast tussen het vrouwelijke en het bloederige centraal staat. --> Dit komt uit een andere coverstore waar ze liefst plaatjes wilde, maar ik moet nogal lang op antwoord wachten en zou toch graag een cover hebben voor mijn NaNo-project. Je mag je hierdoor laten inspireren, maar het is zeker geen richtlijn. Voel je vrij om een cover te maken waarvan jij denkt dat hij bij het verhaal past c: Wat wel nog steeds geldt, is dat ik heel graag een contrast tussen vrouwelijk en bloed wil zien haha.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: De zombies in mijn verhaal hebben een felblauwe oogkleur en een iets grijzigere huidskleur, maar zijn niet dood. Zoals je ook al kon afleiden, zijn de zombies ook allemaal mannen ;p Mocht je nog iets willen weten, shoot c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zo:?


    -