• want ik heb mijn username veranderd! Ja ja, je leest het goed, ik ben nu Sarn. Waarom? Wel, ik wilde eigenlijk Sam, maar uiteraard was die naam al bezet. Ik herinnerde me ineens dat als iemand de r voor de n schrijft, ik het vaak lees als een m. Behalve nu natuurlijk, ik lees de hele tijd SARN, lol. Nu ja, mijn andere optie was Rotjong, en je snapt wel waarom ik daar ook heel erg hard over twijfelde.

    Als je je afvraagt waarom ik per se deze naam wilde en/of waar het vandaan komt; het is eigenlijk gewoon een heel niet subtiele manier van mijn verhaal in een soort spotlight te zetten. Ik ga hier geen link zetten, want dan wordt de reclame pas echt zielig. Anyways, ik ben er superenthousiast over omdat het het eerste verhaal is dat ik af ga krijgen (strakjes/morgen/of zo). En ik vind het best wel oké geschreven en zo, dus ja, waarom ook niet.

    Als je meer wil weten, kan je altijd mijn profiel eventjes komen bekijken. Of niet. Trots ben ik sowieso.
    Waar zijn jullie zo trots op dat het een username waard is?


    Mhm?

    Ik ben wel heel erg trots op mijn haat naar Wilders, zo trots dat ik een profiel voor hem maakte.

    Maar leuke username iig, ik las ook eerst gewoon serieus Sam hah!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik las ook Sam en was met mijn slaperige kop helemaal verbaasd dat die niet bezet was :')


    You were born original, don't die as a copy.