• Ik heb een probleem :S
    Ik kan soms in een keer heel veel gaan eten!!!!!!!! :S:S:S:S:S iemand een oplossing? want ik wil er echt snel van afkomen! En oja het is geen ziekte!

    Dat is volgens mij gewoon heel menselijk hoor (A)
    Maar als je er vanaf wil komen, kauwgom.
    Dat eet ik ook de hele dag door xD Niet dat ik niet wil eten want dat doe ik alsnog, maar je kauwt wel op iets dus miss word de behoefte dan minder..
    Succes ;)


    Twincest Dominated our world. x'3

    gewoon geen lekkere dingen in huis halen.. Dan kan je niet eens eten xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha ga je helemaal dood van de honger joh xD


    Twincest Dominated our world. x'3

    oww dat heb ik dagelijks xD
    ik kom thuis dan is het een ijsje,een blikje goldenpower en koekje dan een snoepje een kaugumpje dan ga ik een uurtje huiswerk doen pak ik een kopje soep met een toastje en dan weer een koekje en dan gaan we avonds eten en dan eet ik daarna nog 2 stukken fruit xD

    Haha jaa xD
    Ik ook ^^ Noujaa, niet precies dat natuurlijk. Maar wel heel veel. Gewoon van genieten toch? :3


    Twincest Dominated our world. x'3

    Haha jaa xD
    Ik ook ^^ Noujaa, niet precies dat natuurlijk. Maar wel heel veel. Gewoon van genieten toch? :3


    Twincest Dominated our world. x'3

    Gezond snoepen en nog een tip:
    Koop geen chips, chocola, gummybeertjes whatever.
    Dan zijn je behoeftes om te eten minder of je gaat naar iets gezonders op zoek. Kijk eens in huis wat gezond genoeg, niet te vet of er veel suikers in zitten.

    Ik ben verslaafd aan chips en als ik die niet in huis hebt dan heb ik ook geen honger.

    kauwgom is de oplossing!

    OMG DAT HEB IK OOK :| MAYBE KAUWGOM :O WERKT BIJ MIJ :O

    xX SJUULIE (A)

    dat heb ik ook heel vaak en het is (volgens mij) heel normaal.. als ik me verveel heb ik vaak vreetbuien
    veel water drinken helpt ook! dan heb je opeens geen honger meer:)


    Je moet worden wie je bent.

    Boulimia Nervosa?.. Maar je zegt dat het geen ziekte is;)


    Love is in the air'<3

    umum.
    ik heb dat soms ook, maar dan alleen als ik ongesteld moet worden (= of als ik het ben. Maar soms heb ik ook het tegenovergestelde ;O ik ben raar =D hoe je eraf komt? kasten versleutelen waar lekkere dingen in zit? umum. geen chocola door de weeks kopen? Dan kan je het ook niet pakken. en als je het weer hebt, eet je vol met fruit, is het ook niet slecht voor je [=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kauwgom,
    Dan heb je al wat in je mond en krijg je wss dus niet de neiging om iets anders te gaan vreten ^^
    Tenminste dit werkt bij mij.


    Sweet dreams will come true.

    idd Kauwgom...dan hebt ge iets in u Mond, en gaat ge ook Minder snel honger krijgen...
    Ge kunt ook u tanden Poetsen Vlak nadat ge iets gegeten hebt,en dan is de Smaak Supervies as ge iets eet ~Dit weet ik uit eigen Ondervinding,& Geloof Mij,het is echt NI Lekker als ge iets Suikerachtig eet net nadat ge u Tanden hebt gepoetst~ xD
    xx(K)


    everybody needs a song.

    -drink veel water
    -denk niet aan eten
    -hou je met iets bezig bv; tekenen (dan kan je je afleiden van eten) of zoek een hobby
    -eet mintjes
    -kauwgom
    -eet fruit en groenten (daar word je niet egt dik van)
    -als je in de winkel bent: koop geen tussendoortjes (1 of 2 is ok maar niet veel), chips, ...
    -eet geen chocolade of snoep
    -drink cola light: daar krijg je vaak geen honger meer (meest anorexia mensen drinken alles dat light is zodat ze geen honger krijgen)
    -en als je een tussendoortje eet kijk dan na ofdat er veel calorieen in zit

    je mag eigenlijk veel eten maar dan moet je wel gaan sporten of je eet eten die niet veel calorieen bevatten.

    ~veel succes!